Şarkı önerisi;
Martin Garrix & Bebe Rexha- In The Name Of Love 💋ESLEMİN AĞZINDAN:
Gece Meriçin aşık olduğum sesiyle uyumuştum.Ve uyanır uyanmaz yanıma baktım.Boştu.Sıcakta değildi.Demekki Meriç kalkalı bayağı olmuştu.
Bende yataktan kalktım ve esneme hareletlerini yaptım ve yataktan kalktım.Öncelikle yatağa bakarak kaldım.Ardından ise daldığımın farkına varınca kendimi titrettim ve kendime geldim.
Sağ tarafa dönünce beynimden vurulmuşa döndüm.Meriçin dolabı bomboş bir şekilde duruyordu.Bende hemen ayağa kalktım ve dolabına bakmaya başladım.
Dolabını karıştırırken askıda lacivert kapşonlusunun okduğunu fark ettim.Hemen kapşonlusunu elime alıp cebine bakmaya başladım.Cebinden katlanmış bir kağıt çıkmıştı.
"Hayır Meriç.Bana söz verdın"diyerek tam kağıdı açıyordumki Gecenin ağlama sesi geldi.
Hızla kağıdı elime aldım.Ve cebime soktum.Ardından ise direk odasına fırladım.Direkten aşağı doğru kaydım ve Gecenin yanına koşmaya başladım.Herkes burdaydı.
"Gittiler ya.Bizi bırakarak gittiler.Ben nefes alamamki Ayaz olmadan.Geri gelsinler lütfen.Kızlar birşey yapın.Geri gelsinler yalvarırım.Ayazsız ben olamam"dedi ve hıçkırıklara boğuldu.
Benimde anında gözümden yaşlar akmaya başladı.
"Meriç hayır.Nolur.Bana söz verdin"bir yandan fısıldıyor,bir yandanda ağlamaya devam ediyordum.
Mektubu okuyunca dünyam başıma yıkılmıştı sanki.Dayanamadım ve
"Meriiiiiiç.Bana söz vermiştin sen.Nasıl yaptın ya?Nasıl?Abla nasıl yapabildi ablaaaa"ben bağırmaya başladıktan sonra ablam hemen bana sarıldı.
"Aras hemen sakinleştirici getir hemen!"dedi.
"Abla kıyabildi.Ben ona kıyamazken o bana kıyabildi.Ben onsuz olmam.Ben lacivert gecenin sarı yıldızıyım.Lacivert gecem olmadan bende olamamki"dedim ve en son cümlelerim o olmuştu.
Meriçin Ağzından:
Yazdığım mektubu lacivert kapşonlumun cebine koymuştum.Eslemin onu orda bulacağına eminim.
Eslem aklıma geldikçe kendimden nefret ediyordum.Onu nasıl bırakabilmiştim.Şu anda Brezilyadaki yeni evimizdeydik.
Toprak habire ağlıyor,Uraz ise Gecenin resmine bakıp bakıp dalıyor,Ayaz ise bir robot gibi duruyordu.Benmi,bense Eslemle olan videolarıma bakıyordum.
Sıradaki videoya geçtiğimde gülümsememe engel olamadım.
"Ya aşkım bak binmeyelim ona.Yok yani.Hem ters dönüyor o"dedim.Lunaparktaydık bu videoda.
"Ama Meriç abartıyorsun gerçekten.Ya sadece hızlı trenin su versiyonu.Binebilirsin sen ya"
"Ama bittikten sonra öpücüğümü alırım"
Eslemde göz devirerek
"Off tamam öpücem"dedi ve elimden tutup çekiştirmeye başladı.
Ardından ise video bitmişti.
Bende dolan gözlerimin akmaması için yuları doğru bakmaya başladım.O sırada Toprağın telefonu çaldı.
"Kim arıyor Toprak?"dedim.
"Doktor arıyor abi"dedi ve açtı.
"Ne var lan?"
"............."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...