Şarkı önerisi;
BTS & Halsey- Boy With Luv 💘Eslemin ağzından:
Öncelikle dolabımın kapaklarını açıp bakmaya başladım.Acaba ne giysem diye?Sonrasında ise sade olmak,abartamamak istediğimi düşündüm ve ona göre seçtim giyeceklerimi.
Herneyse ardından seçtiklerimi odamda bırakarak hemen banyoya gittim.
Duştan çıkar çıkmaz seçtiğim kıyafetleri giymeye başladım.
Giyinfikten sonra saçlarımı önce dalgalandırdım.Ardından ise bir ince saç tutamını alıp ördüm.O ördüğüm kısımlada saçlarımı bağladım.Bir an için aklıma kanser oluşum geldi.
Ama düşünmedim.Düşünmek istemedim.Benimle birlikte sevdiğim insanları üzmek istemedim.Kendime aynada baktığımda güzel olduğuma kanaat getirdim.
Daha sonrasında ise aklıma Serkan geldi.Onuda aramalıydım.Oda gelmeliydi.Tabi şu anda yer altında değilse.
Hemen ezberimde olan numarasını tuşladım.Ardından ise bekledim açmasını.
"Efendim ikiz"diyerek açtı telefonu.
"Naber hiç gelip gitmiyorsun bakıyorumda"dedim trip atar bir tonda.
"Ya Eslem hiç trip çekemem helede seninkini asla.Herneyse yer altında işler vardı.E yeni ejderin ateşi olarak bu iş bana kaldı.Ejder olan sensin.Ejderin ateşi olan benim.Ejderin hiçbirşey umrunda değil ben yapayım dedim"
"İyi yapmıssın ve evet uzun zamandır inmiyorum.İnmem lazımda neyse biz şimdi karaoke bara gidiyoruz.Gelicekmisin?Şarkı yarışması varya onun için bir bakıma prova olacak"
"Bilmem geledebilirim gelmeyedebilirim.Zaten gelirsem ararım seni"
"İyi peki ama gelmeye bak.Hadi öptüm seni"dedim ve kapattım.
Makyaj olarak ise bir eyelener sürdüm.Ardından tamamdım.Son olarakta parfümümü sıktım.Veee bitti.
Odamdan çıkıp çizelgeyi aşağıdayım yazdım ve direğin olduğu odaya doğru gittim.Hızla üstüne binip kaymaya başladım.
Yukarıdan bir ıslık sesi geldi.Baktığımda Meriçti.Hemen Meriçte kaymaya başladı.Ama yarısına gelmeden büyük minderlerin üstüne uçtu.
"Ananı sikim"diyerek uçtu aşağıya.
Tabi bende gülmeye başladım.Meriçte
homurdanmaya başlamıştı."Meriç,şurdan kaymayı bir öğrenemedin ya lan"dedim ve tekrar gülmeye başladım.
Ben güldükçe Meriç homurdanıyordu.En sonunda zar zor kendimi toparladım.
"Off Eslem gülme ya.Gülde gülme ama.Yani gül ama-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...