Şarkı önerisi;
BTS- House Of Cards 😍NEFESİN AĞZINDAN:
Toprakla birlikte hastaneden çıktık.Vede otkparka doğru ilerledik.Otoparka geldiğimizde arabanın yerini unuttuğumuz için birbirimize bön bön bakıyorduk.
"Aşkım.Ben arabayı nereye park etmiştim?"
"Ne biliyim ben Toprak"
"E nabcaz peki?"
"Mesela arabanın kapılarını açarsan bulabiliriz.Demi sevgilim"dedim ve yalandan gülümseyerek gözlerimi hızlı hızlı açarak kapattım.
Oda geldi ve saçlarımı öptü.
"Evet.Doğru söylüyorsun zekiyem benimm"
Yüzümü biruşturarak
"Zekiye ne be?"dedim ve Toprağın kapıları açmasını bekledim.
Toprak kapıyı açınca hemen gidip ön koltuğa yerleştim.Bir süre sonrada Toprak gelmişti.Ve gelir gelmez arabayı çalıştırdı.
"Ne o uykunmu geldi?"dedi.
"Evet ya.Nerdeyse 1 gündür uyumuyorum.Biraz uykum var"
"Hmm biraz daha dayan.Gece bugün çıkar zaten"dedi.Bende olumlu anlamda kafa sallayarak onu onayladım.
Ortalama 20 dk sonra eve gelmiştik.Eve gelir gelmez hemen Toprağın verdiği çantamdan anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım.
Kapıyı açar açmaz hemen odama doğru ilerledim.Ve çizelgeye duştayım yazarak odama girdim.Kıyafetlerimi seçip odamda bulunan banyoya girdim.
Banyodan çıkar çıkmaz hemen ayarladığım kıyafetleri giydim.
Ardından ise saçlarımı kurutup dalgalandırdım.Makyaj olarak ise gözüme eyelener rımel ikilisini yaptım ve bordo mat ruj sürdüm.Son olarakta parfüm sıkıp odamdan çıktım.Çizelgeyede aşağıda yazdım.
Toprağın nerde olduğuna bakmak içinse alt kata indim.Toprağın kapısının önüne gelince çizelgede duşta yazıyordu.
Bende kayma direğine gidip aşağı kaydım ve minderlerin üstüne indim ve mutfağa doğru yol aldım.Bir bardak su içip kızlara elbise almayı unuttuğumun farkına vardım.Kızların odasına gidip kafamdan kombinler yaptım ve seçtim kıyafetleri.Ardından odama gidip siyah spor çantamın içine koydum kıyafetleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...