Şarkı önerisi;
BTS- Whailen 52 💙MERİÇİN AĞZINDAN:
Silah sesinden sonra hepimiz donmuş bir ifadeyle ekrana bakıyorduk.Biz böyle dururken bir anda Eslemin çığlığı geldi kulağımıza.
"GECEEEEEE!"diye vede ekran karardı.
Uraz
"Lan ben kafayı yiycem.Benim gökyüzüme birşey oldu.Abi şurama bir ağrı girdi.Bulmam lazım onu.Hemen bulmam lazım onu"dedi ve hıçkırıklara boğuldu.
Ayaz
"Uraz bir sakin ol.Belki...belki Geceye birşey olmamıştır.Hemen ortalığı velveleye verme"dedi.Ama ne yazıkki Uraz hıçkırıklarla ağlamaya devam ediyordu.
Toprağa baktığımda oda ağlıyordu.Ayazında gözleri dolmuştu.Kardeşledimi bu halde görünce benimde gözlerim doldu ve akmaya başladı.
Durmuyordu.Durduramıyordum.Kendimi sakinleştiremiyordum.Geceye birsey olduysa eğer kızlar özelliklede Eslem fazlasıyla ağlardı.Onun ağlaması düşüncesi kalbime tekrar bir hançer sokulmasına sebep olmuştu.
O hançeri yine Eslem çıkarabilirdi.Biz böyle ağlarken sarışın bir kız ve abim çıkmıştı karşımıza.Abim hemen geldi ve beni ayağa kaldırıp sıkı sıkı sarıldı.
Sanırım abimin yanındaki kız sarıbelaydı.Abim bana sarılınca daha fazla ağlamaya başladım.
"Abim bir sakin ol.Bak Eslem nasıl biri bilmiyorum ama kesinlikle kızardı.Ejder sonuçta.Ve senin ağladığını görseydi kızardı sana.Aynı zamanda üzülürdü"
"Abi sen beni boşver.Az önce Gece bir video göndermiş.Video ilk başlarda iyiydi ama sonraya doğru Eslem ve Gece Çınarla Selime kafa göz dalmış.En sonunda ise bir silah patlama sesi geldi.Vede acı bir inleme sesi geldi.Sonrada Eslem Gece diye çığlığı ilişti.Geceye birşey olduğundan şüpheleniyoruz.Abi git ve Uraza destek ol.İnan bana benden daha çok ihtiyacı var sana"dedim ve göz yaşlarımı sildim.
Abim onaylar biçimde kafa salladı ve Urazın yanına doğru hareket etti.Zeycana baktığımda oda ağlıyordu.Bende gittim ve ona sarıldım.Oda hemen bana sarıldı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Zeycan kardeşin senin için önemli bunu biliyorum ama sana gerçekten çok ihtiyacımız vardı.Esimin dedikleri ve kızların attıkları mesajlar kafamızı bulandırdı.Kızlar onların yanlızca seni bulacağını mesaj attılar.Sana bizimde kızlarında ihtiyacı var"dedim ve göz yaşlarımı sildim.
"Meriç sen,pantersin.Ağlama.Hem Arasında dediği gibi Eslem senin ağladığını duyarsa hem üzülür hemde kendine kızabilir.Ben kendimi nasıl koruyamadım diye.Vede kendimizi toparlayıp kızları bulmalıyız.Geceye birşey olmuş olabilir çünkü"ve göz yaşlarını silip derin bir nefes aldı.
"Hadi bakalım,beyler,Kızlar bulmaya gidiyoruz.Benim tek ihtiyacım olan şey bir laptop.Aynı zamanda sizlerle tanışmadım.Ben Zeycan Kurşun.Eslem ve Serkanın ablasıyım.Orasını biliyorsunuzdur.Serkan dışarıda bizi bekliyor.Urazın çıkış işlemlerini yaptıralım biz Arasla.Sizde Urazın kıyafetlerini değiştirin.Hadi Aras gel benimle"dedi ve abimle el ele tutuşup ilerlediler.
Bende
"Ayaz abi sende kalk Urazın kıyafetlerini değiştirin.Ben,ve Toprakta bizim,adamları halledelim.Hadi.Kaybedecek zamanımız yok"dedim ve ilerledim.
Bekleyin kızlar.Bulucaz sizi.
ESLEMİN AĞZINDAN:
Silah sesinden sonra Gecenin acı dolu inlemesi doldu kulaklarıma.Yanıma döndüğümde Gecenin karnından oluk oluk kan akıyordu.Ve Gecede nefes alamıyordu sanki.Selime baktığımda elinde ailah vardı ve şok içinde Gecenin gözlerine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE ÇETESİ (Düzenleniyor)
Teen FictionBirçok erkek kızlar futbol oynayamaz kafasında... Eslem,Gece,Esim,Nefes bunun tersini yapmak için varlar.Ve kanıtladılarda.Bu 4 çılgın kız yanlızca futbol oynasa iyi aynı zamanda yer alında yani mafyalar arasında çok tanınıyolar Meriç,Uraz,Ayaz,To...