Merhabalar, bu benim wattpad deki ilk hikayem, ilk göz ağrım, bebeğim gibi bişey 😉 ilk yayınlanma tarihi eylül-2016 ydı. Bir kere düzenleme yaptım ama içime sinmedi, o yüzden yeniden gözden geçirmek istedim.
Yeniden okumak isteyenler ve ilk defa okuyacaklar için seveceklerini düşündüğüm bir anlatımla yazacağım.
Keyif almanız dileğimle, yorum ve oylarınızı bekliyorum...
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
-HAKAN-
24 yaşına gelmiş, okulunu bitirmiş, askerliğini yapmış ve artık iş hayatına girecek bir adam olarak, hayata dair az da olsa tecrübem olması gerekirdi ama, hâlâ yeni yetme gibi olmamı sağlayan bir duygunun esiriydim yıllardır.
En yakın arkadaşı sıfatını taşıdığım bir kızın, platonik aşkla peşinden koşan adamdım. İnsanlar kadın ve erkeğin kanka olmasının gayet normal olduğunu düşünürken, ben bu düşüncenin dışında kalıyordum.
Bir kızla bir erkek kardeş gibi olur muydu? Asla! Bence arkadaş bile olamazdı... Kimine göre doğru kimine göre yanlış bir düşünceydi. Ama benim için asla olmayacak birşeydi.
Ben arkadaştım işte, çocukluğumdan beri gözüm başkasını görmeyecek kadar sevdiğim kızla kankaydım.
Henüz küçük bir çocukken, ailelerimizin komşulukla başlayan ilişkileri, bizi ayrılmaz ikili yapmıştı ve böylece arkadaşlığımız başlamıştı.
Zaman geçtikçe yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmemişti. Daha sonra aynı okulda, aynı lisede beraber okuduktan sonra, üniversitesiyi de birlikte hareket ederek aynı yerde okumuştuk.
Ne kadar farklı arkadaş çevresi edinsek de günü sonunda herkesten dışlanmış, ikimiz kalmıştık. Yada biz kendimiz farkında olmadan diğer insanlardan uzaklaştırıyorduk. Çünkü zevklerimiz, şakalarımız sadece birbirimizin anlayacağı türdendi ve ikimiz yan yana gelince bizden başkaları eğlenmiyordu.
Hadi ama tüm bunlar ona çekilmem için geçerli bir sebepti değil mi?
Geçen uzun zamanın içinde, her anında yanında olmuştum onun, hatta lise zamanında hoşlandığı çocuktan, yada hayranı olduğu ünlülerden bahsedip ağlarken bile ağladığı omzu olmuştum...
Bir erkek için hele de çokça seven bir erkek için, oldukça zor bir durumdu bu. Ama gönül işte, ona yakın olmak bile bana yetiyordu. Karşılıksızca sevmek böyleydi çünkü, ondan hiçbişey beklemiyordun ve böylece hayal kırıklığı da yaşamıyordun.
Ama umut da yoktu, yada ben öyle biliyordum. Belki de artık kader, benim için çalışmaya başlayacaktı.
🌼🌼🌼
Yeni başlayanlar için... Serimizin ilk kitabı ;
'Gönlümün Sultanı'
İkincisi
'Hani arkadaştık?'
Ve üçüncüsü
'Zoraki Dostluk'Her birinde de minnoş, tatlı aşklar okuyup, entrika ve kaostan uzak temiz aşklarla tanışabilirsiniz...
Begümsuu :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hani Arkadaştık?
RomanceBirlikte büyüyen iki genç... Biri diğerini yıllardır sevip, içinde saklamış... Peki ne kadar saklı kalabilir ki aşk gibi güçlü bir duygu? Ve hayata dair hiçbir tecrübesi olmayan, büyümeyi ve yetişkin olmayı, sevilerek öğrenen bir genç kız... Onlar k...