❤️özel bölüm2❤️

4.1K 269 31
                                    

(SEHER)

Sonunda Hakan'ın istediği şey olmuştu ve ikinci kez hamileydim.

Bugün gidip bebeğimin kalp atışını duyacaktım ve çok heyecanlıydım.
"Oğlum sen abi mi olacaksın şimdi, aslanım benim" diye Aras Berk'i havalara atıp tutuyordu Hakan.

Onun da keyfine diyecek yoktu.
Dünden beri Hakan havalarda uçuyordu. İkinci kez baba olacağı için o kadar mutluydu ki. Aslında ilk başta ona kızsam da şimdi böylesine mutlu olduğunu görünce bende mutlu oluyordum.
"Hadi ben hazırım canım, giydirdin mi oğluşumu?" dediğimde Hakan bana doğru geldi
"Bizde hazırız canım, hadi çıkalım." diyip kapıya yöneldi. Arabaya geçince oğlumu kucağıma aldım
"Gel bakalım oğlum, bugün halanla amcanı arkanda koştur biraz" dedim.
Boncuk boncuk gözleriyle tatlı tatlı bakıyordu.
Birkaç dakika sonra kayınvalidemlerin evinin önündeydik. Aras Berk'in çantasını alıp çıktım. Gökhanla Cemre kapıda karşıladı bizi. Gökhan
"Gel bakalım amcasının yakışıklısı " diyip Aras Berk'i kaptı kucağımdan. Cemre gülümseyerek bana sarıldı
"Tebrikler yengee. İkinci kez hala olacağım sayenizde" dedi. Ona aynı şekilde karşılık verip
"Teşekkürler canım benim. Hadi ben geç kalmayayım. Oğlum size emanet " diyerek evden çıktım.
Arabanın ön koltuğuna geçtiğimde Hakan elimi tutup dudaklarına götürdü
"Arabada yanımda oturmanı özlemişim. Oğlum seni benden kıskandığı için hep arka koltukta birliktesiniz, ben burda hep yalnızım" diyip sırıttı.
"Evet çok üzgün görünüyorsun canım" diyip gülüşüne karşılık verdim.

Hastanede sıra beklerken Aras Berk'te olduğu gibi yine içim kıpır kıpır olmuştu. Karnımda yine ikinci bir hayat vardı. Annelik duygusu öyle güzel birşeydi ki doğum anında yaşadığımız onca acıya rağmen herşeyi onun bir gülüşüyle unutuyorduk. Ve ilk bebekte çektiklerimiz yetmiyor ikinciyi düşünüyoruz :) biz kadınlardan gerçekten korkulur.

İsmimin içerden söylenmesiyle Hakan benden önce kalkıp beni çekiştirdi.
Doktorumuzla klasik soru cevap kısımlarını geçtikten sonra ona yaptırdığım kan tahlilinin sonuçlarını gösterdim.
"Evet 7 haftalık hamilesiniz, buyrun ultrasondan bakalım " diyince gidip sedyeye uzandım. Doktor ultrason cihazını karnımda gezdirmeye başladığında gülümsedi.
"Burda bir değil iki kalp var" dediğinde ilk başta ne demek istediğini anlamasam da sonra idrak edebildim
"İkiz mi?" diye sorduğumda doktorum başını salladı ve
"Evet Seherciğim, aileye iki kişi daha katılıyor." dedi

Hakan ın yüzünde öyle bir ifade vardı ki sevinçten zıplamamak için kendini zor tutuyordu. Doktorum masasına geçerken ben kalkıp üzerimi düzelttim. Bir kaç vitamin yazdı ve reçeteyi uzattı.
"Bebekler iki tane olduğu için ekstra dikkat etmen gerekecek, kontrollü bir şekilde kilo almalısın. Bir ay sonra görüşürüz." dedi.

Söylediklerini onaylayıp
"Peki o zaman, görüşmek üzere" dedik ve sonra hastaneden çıktık.

Arabamız baraj yoluna dönünce Hakan'a baktım
"Nereye gidiyoruz?" diye sorduğumda
"Hazır baş başayız, biraz değerlendirelim di mi?" dedi.

Düğünden önce geldiğimiz yere Sevgi adasının karşısına geldik. Arabadan çıkıp temiz havayı ciğerlerime doldurdum. Hakan arkamdan sarılıp ellerini karnımda birleştirdi.
"İkizlerimiz.... İkizlerimiz olacak güzelim." diyip saçlarımın arasına ufak bi buse kondurdu.

Ona doğru dönüp sarılışına karşılık verdim. Başımı göğsüne koyup
"Hakan ben bu duruma çok seviniyorum ama ya beceremezsem, iki bebeğe aynı anda bakmak çok zor, ya üstesinden gelemezsem, ya Aras Berk'i ihmal edersem?" dedim.

Yüzümü ellerinin arasına alıp gözlerimi bakışlarına değdirdi
"Haklısın güzelim ama ben hep senin yanındayım. Gerekirse bir yardımcı alırız. Hem sen cok güçlü birisin, bugüne kadar yapamadığın şey görmedim ben.

Hani Arkadaştık? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin