21. bölüm - Kurtulduk

10.9K 439 51
                                    

( Yazar'dan )

Ö: Çabuk çıkın şirketimden.

Ye: Ama-

Ö: ÇABUK DEDİM.

Ömerin bu kükremesinden Serkan korkmuş olacak ki sıçradı. Yelizle Selim hemen çıktılar. Ömer Serkanın korktuğunu anlayınca endişelendi.

Ö: Oğlum.

SE: E-efendim?

Ö: Korkma paşam. Bak gittiler artık.

Serkan kendine geldiğinde gözlerini bir kaç kez kırptı ve etrafına bakındı.

SE: Heyt be. Gidecekley tabi. Buyda koskoca Seykan Topal vay. Ne sanıyoylay bunlay kendileyini.

Ömer ''Topal'' duyunca Defneye baktı. Defnede anlamamış bir ifadeyle baktı. Üçü Ömerin odasına geçtiler.

Ö: Eee şimdi ne yapmaya düşünüyorsun?

D: Yapılacak şey belli. Ya ben ya da o gidecek şirketten.

Ö: Yani ben Passioniste olmanı istiyorum aslında.

D: E artık Selim orada kalırsa bende buraya gelirim.

SE: Nasıl anlaşacaksınız peki?

D: Zeynep teyzen ile Can amcan karar verecekler.

Ö: Nasıl?

D: Şimdi onlar diğer ortaklar. Onlar seçerse daha adaletli olucağını düşünüyorum.

( Rosso )

D: Durumlar böyle. Artık karak sizde. 

Canla Zeynep bakıştılar.

D: Hemen cevap vermeyin. Sonuçta o sizin de arkadaşınız. Daha doğrusu ortağınız. İş ile dostluğu karıştırmayın çünkü şu an Selime sinirlisiniz.

( Akşam )

SE: Ben doydum.

D: E hiç bir şey yememişsin annecim.

Serkan ile Ömer birbirine baktılar. Ömer şirkette Serkana tatlı yemesine izin vermişti ama Defne Ömeri bir kaç kez tembihlemişti ''yemekten önce bir şey yemesine izin verme'' diye.  Defne bakışmalarından anlamıştı bir şey olduğunu.

D: Noldu ya?

SE: Ha baba noldu?

Ö: A-a Serkan bey suçu bana atıp kaçamazsınız böyle. Haltı ikimiz yiyoruz sonra annenin dırdırını bir tek ben çekiyorum olmaz.

D: Bir dakika ya hiç bir şey anlamadım. Ayrıca ( gözlerini kısıp devam etmişti ) Ömer çok ayıp ben dırdır yapmiyorum.

SE: Vayya büyük konuşma isteysen. ( Serkan gözlerini yumup tekrar konuştu ) Ben eve gelmeden önce şiykette tatlı yedim.

Dedi bir çırpıda.

D: Ay Ömer inanmıyorum sana ya. Kaç kere söyledim izin verme diye. Sonra hiç bir şey yemiyor. Gece yarısı acıkıyor. Serkan sen de suçlusun hiç öyle sıyırdığını sanma. Annecim ben sana kaç kere dedim yemekten önce yeme diye. Sonra-

Ö: Defne tamam ya. Ne abarttın haa. Sonra da ben dırdır yapmıyorum diyorsun. Basbaya Koray gibi susmuyorsun.

Defne tam bir şey söyliycekti ki Ömer onu engelledi. Ayağ kalktı ve Defneye arkasından sarıldı.

Ö: Tamam ya. Bizde artık yemekten önce yemeyiz. 

D: Ya kusura bakmayın. Sizede boşu boşuna bağırdım. Ben başka bir şeye gerginim. Acısınıda sizden çıkardım.

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin