148. bölüm - Ölüm döşeği

4.6K 284 112
                                    

( Yazar'dan ) 

D: Hayır Ömer hayır. Sakın. AMBULANSI ARAYIN. 

Defne çalışanlara bağırıp tekrar Ömere döndü ve başını okşamaya başladı. 

D: Ömer... Geçicek bitanem her şey geçicek. 

10 dakika sonra ambulans geldi. Ömeri oraya taşıdılar. Defne onun yanına bindi. Serkan ise Rüya ile şirkette kalmıştı. Hala hüngür hüngür ağlıyordu. 

Ambulansta Defne Ömerin elini bir saniye bile bırakmadı. Eline arada sırada öpücükler konduruyordu. Bu sırada da gözlerinde ki yaşlar dinmiyordu. 

Sonunda hastaneye vardıklarında Ömeri acile aldılar. Defne kapının önüne çöktü. Bir iki dakika sonra da herkes gelmeye başlamıştı. Ve şimdi bilmem kaç dakika süren bekleme Defne için bir asır gibi geçmeye başlamıştı. 

***

Melis Serkanın yanına oturmuş bir elini omuzuna koymuş diğer eli ile de saçlarını okşuyordu. 

ME: Serkan nolur ağlama. Bak görüceksin her şey yoluna girecek. Ömer amcaya hiç bir şey olmayacak merak etme. 

SE: Benim yüzümden oldu. Benim. Yine mahvettim her şeyi yine. 

ME: Serkan saçmalama lütfen. Hadi sil gözyaşlarını. Güçlü ol. Bak Rüya orada seni bekliyor. Hadi Serkancım nolur toparlan biraz. 

SE: Ya Melis anlamıyor musun? Benim yüzümden diyorum benim. Ya ona bir şey olursa? Ben onları suçladım babasız yaşadım diye Rüya da beni suçlayacak. Ya ben naptım ya? Tutturdun aksiyon da aksiyon. Al sana aksiyon. Baba katili oldun. Allah belanı versin Serkan Allah belanı versin inşallah. 

ME: SERKAN. Toparlan dedim. Hiç bir şey olmayacak Ömer amcaya. 

SE: Nereden bu kadar eminsin? Görmedin mi adam nefes alamıyordu ambulans geldi aldı onu. Kesin bir şey oldu dağ gibi adama. 

Melis derin bir nefes aldı ve Serkanın saçlarını okşamaya devam etti. 

***

Sonunda neredeyse işkenceye dönen bekleme bitiyor ve doktor odadan çıkıyor. 

D: Doktor bey Ömer nasıl? 

Doktor derin bir nefes aldı. Herkese bir göz gezdirdi. 

Dr: Ömer beyin annesi kim?

D: Yo-yok. Annesi yok.

Dr: Siz neyi oluyorsunuz? 

D: Ben eşiyim. Nolur doktor bey bana Ömerin iyi olduğunu söyleyin. 

Dr: İsterseniz gelin odama rahat konuşalım. Kalabalıkta anlaşamayız. 

Defne başını salladı ve doktorun odasına gittiler. 

Dr: İsminiz neydi? 

D: Defne İplikçi. 

Dr: Bakın Defne hanım... Ömer beyin durumu iyi. Ciddi bir şey değildi zaten. Ama ciddiye doğru gidiyor. 

D: N-nasıl yani?

Dr: Ömer beyin her hangi bir hastalığı var mı?

D: Yok. O sapasağlam bir adam. Hiç bir problemi yok. Kış aylarında bir kere bile hapşırmayan adam. 

Dr: Ömer beyin nefesi yetmediği için bayılmış. 

D: Bayılmış? Bu yani başka bir şey yok?

Dr: Şimdilik yok. 

D: Ya doktor bey sizinde ağızınızdan lafları kerpedenle alıyoruz. Kocamın nesi var söyleyin şimdi ben bayılıcam o olacak. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin