56. bölüm - Seni istiyorum

15.3K 429 106
                                    

( Yazar'dan )

Sabah Defne ilk uyanan oldu. Kocası ve oğlu mışıl mışıl uyuyorlardı. Kalkıp duş altına girdi. Suyun altında rahatladığını hissediyordu kadın. Banyoda kendini kuruladı ve giyindi. Ardından mutfağa indi ve güzel bir kahvaltı hazırladı. Ömere ve Serkana sebze suyu yaptı. Yaparken de bir yandan söyleniyordu.

D: Bunun nesini seviyorlar anlamıyorum ya. Ayy Serkanım ya nasıl da benziyor Ömere. Huyları aynı. Tabi biraz fazla konuluyor bir o farklı. 

Kahvaltı hazırlığı bittiğinde odaya çıktı ve yatağın boş tarafına oturdu. Serkanın başını okşamaya başladı.

D: Serkan annecim hadi uyan artık. Ömer hadi ama sabah oldu. 

SE: Anne biyaz daha.

D: Hadi ama kahvaltı hazır. Hadi oğluşum hadi kalk bitanem. 

SE: Off anne ya.

D: Oflama anneye. Ömer hadi sen de kalk artık.

Serkan oflaya puflaya kalktı ve odadan çıktı. Ömer Defneye doğru döndü. Bir gözünü hafif açtı ve Defne görmeden hemen kapattı.

D: Aşkım hadi. 

Ömer kıpırdandı.

D: Bak duyuyor mu? Ömerim. Hayatımın sigortası. Uyan bitanem. 

Defne eğildi ve dudağına küçük bir öpücük bıraktı. Ömer bunu fırsat bilip Defneyi tuttu ve altına aldı. Dilini devreye soktu. Hafif hafif inledi. Sonunda nefessiz kaldıklarında Ömer kendini çekti. 

D: Ya Ömer. Uyumuyordun değil mi? Yedin beni.

Ö: Yerim tabi. 

Dedi ve bonuna bir ısırık attı. 

D: Ahh. Ömer napıyorsun ya?

Ö: Yiyorum. 

D: Hahaha çok komik. 

Ömer çarpık gülüşüyle bakıyordu Defneye. 

D: Ömer kalk ya bak Serkan gelir şimdi. 

Ö: Sen az önce ne demiştin?

D: Ne demiştim?

Ö: Hayatımın sigortası derken? 

Ömer kahkaha atmaya başladı. 

D: Ya gülme yaaa. 

Ömer kendini alttan bastırdı. 

Ö: Defne dayanamıyorum ben. Bir aydan fazla yapmadık. Ben bir erkeğim sonuçta. Yaşlı azgın amcalara dönüştüm.  

Bu sefer Defne kahkaha atmaya başladı. 

Ö: Defne gülme. Bak hala. Defne gülme diyorum fena olur. 

D: Ne olur canım? En fazla ne olur yani?

Ömer yine o çarpık gülüşünü yapıp Defnenin gözlerine baktı. Defne de gülümsedi. Birbirilerin gözlerinde kayboldular. Bu sırada Ömer tek elini çarşafın altına soktu. Diğer eli ile de Defnenin saşlarını okşuyordu. Çarşafın altındaki eli ile erkekliğini şortundan çıkardı. Defnenin bacağının iç tarafına sürttü. Defnenin gözleri fal taşı gibi açıldı. Ömer onun elini tutup çarşafın altına soktu ve erkekliğine dokundurdu. 

Ö: Ssss. Ohhhh. Biraz sık. 

D: Ömer ama-

Ö: Defne 1 aydan fazla diyorum dayanacak gücüm yok diyorum sen hala Serkan diyorsun. Biraz ya nolucak o kadar. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin