93. bölüm - "Psikopat"?

8.1K 396 67
                                    

( Yazar'dan )

Sabah Serkan uyandığında yüzünü buruşturdu. Elinin acıdığını hissetti. Yataktan kalkıp banyoya gitti. Orada rutin işlerini hallettikten sonra yara bandını değiştirdi ve odasına döndü. Üstünü değiştirdikten sonra aynanın karşısına geçti ve saçlarını dületti. Yakalarını çekiştirdi ve kendi kendine konuşmaya başladı.

SE: Tamam buyaya kaday güzel. Hey gün yaptığım şeyley zaten. Bundan sonyasını öğyenmek lazım.

Odadan çıkıp aşağa indi. Müdür hemen ayaklarına dolandı. Serkan güldü ve hemen Müdüre mamasını koydu. Sonra dolabı açtı. Sütü çıkarıp bir bardağa doldurdu. Bir dilim ekmek aldı ve üztüne büyük bir parça salam koydu. Bardağı da alıp yere Müdür yanına oturdu.

SE: Biz güzel olduk böyle dimi?

Serkan sandviçinden ısırdı.

SE: Olduk olduk.

Daha sonra yerden kalkıp boş bardağı tezgahın üstüne koydu. Müdürü de alıp koltuğa yerleşti ve televizyonu açtı. O sırada Defne ve Ömer yine telaşla aşağa inmişlerdi.

Ö: Oğlum? Nerdesin sen ya? Her sabah böyle telaşlandırıyorsun bizi.

SE: Yani. Belki. Telaş önemli bence.

D: Oğluşum ne diyorsun?

SE: Ha şey ya. Yani. Buyadayım.

Ömer koltuğa oturdu ve Serkanı kucağına aldı. Kokusunu içine çekip sarıldı.

D: Hadi ben kahvaltıyı hazırlayayım sonrada çıkarız.

Ö: Ya Defne ben şey diyorum. Artık şirkete gitmesen mi? Yani yorulma diye.

D: Yok ya ben iyim böyle. Bütün gün evde dayanamam ben.

Ö: Ama-

D: Ömer lütfen tartışmayalım. Ben gelicem dediğisem gelicem.

SE: Ben yaptım.

Ömer kaşlarını çatıp Serkana baktı.

Ö: Neyi?

SE: Kahvaltıyı.

D: Ne yedin oğluşum?

SE: Yani yedim biy şeyley.

Ö: Paşam niye bizi uyandırmadın?

SE: Yok ya ben kendim hallettim. Hem bence zamanı geldi dimi? Bebeğe de az kaldı.

Ö: Oğlum bebekle ne alakası var kahvaltının? Hem neyin zamanı geldi?

SE: İşte şey o şey canım.

Deyip elini havaya kaldırıp salladı. Ömer eldeki yara bandıyı gönce telaşlandı. Hemen Serkanın elini tutup avucunu iyice açmıştı. Serkanın canı acıdığı için kısık sesle "ah" dedi. Ömer avuç içini öptü.

Ö: Oğlum noldu eline? Bu ne? Serkan konuşsana.

SE: Ya baba ne siniyleniyoysun ya. Alt tarafı elimi deldim.

D: NE?

Ö: Ne delmesi Serkan? NOLDU ELİNE?

SE: Bağıyma ya. Size ne? Benim yaram. Benim canım yanıyor. SİZE NE?

Deyip Ömerin kucağından yere atladı ve bahçeye çıktı.

Ö: A-ama ben bağrmak istememiştim. İ-istemeden oldu.

D: Ömer üzülme ya. Çocuk o. Elbet de düşecek yaralanacak. Bunlar normal.

Ö: Canım yanıyor dedi. Size ne dedi. Ne demek size ne? Babayım ben baba. Bir de kahvaldıta kim bilir ne yedi. Ya doymadıysa? Aç mı kalacak? İnadına da aç olduğunu söylemiyecek.

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin