( Yazar'dan )
Şu an Ömerin odasında Ömer ve Sinan oturuyorlardı.
Ö: Ya Sinan benim aklıma bir şey geldi de Defneye sormadım. Bunların mağazası noldu?
Sİ: Valla bilmiyorum. Ama galiba açamadılar. Yani kimse bir şey söylemedi.
Sinan sinsi bir gülüşle Ömere baktı. Ömer aynı şekilde gülüyordu.
Sİ: Yoksa aynı şeyi mi düşünüyoruz?
Ö: Aynen öyle. Zaten ben demiştim Defneye birlikte yapalım ama inadı inat.
Sİ: Nereden aklına geldi senin bu mağaza işi? Ne kadar zaman geçti üzerinden.
Ö: Biz hani ortak arıyorduk ya. Ben de şirketlerin dosyalarına bakarken aklıma geldi. Sana bir sorayım dedim.
Sİ: Ben bir konuşayım Canla. Bence olur bu iş. Defne de itiraz etmez artık.
Ö: Bencede.
Sİ: Tamam o zaman gidiyorum ben.
Ömer başını salladı ve önünde ki dosyayı açtı. Sinan çıkınca Serkan içeri girdi. Gözlerini ovalaya ovalaya babasının yanına gitti ve kolunu sarıp başını omuzuna yasladı.
SE: Baba.
Ö: Söyle oğlum.
Ömer başını dosyadan kaldırmıyordu.
SE: Baba.
Ö: Söyle paşam. Noldu?
SE: Ya babaaa.
Deyip dosyayı biraz ittirdi ve Ömerin kucağına binmeye çalıştı. Ömer de onu kaldırıp kucağına oturttu.
Ö: Söyle bakayım noldu sana böyle?
Dedi ve Serkanın saçlarını düzeltip bir öpücük bıraktı.
SE: Baba.
Ö: E söyle artık be oğlum noldu?
SE: Bağırma ya.
Ö: Bağırmadım ki ben normal bir şekilde soruyorum işte.
SE: Baba benim uykum var.
Deyip başını babasının göğüsüne yasladı.
Ö: E uyu oğlum. Bak orada koskoca koltuk var. Söylerim Deryaya da kimseyi odaya almaz rahat rahat uyursun.
SE: Ama ben korkuyorum.
Ö: Neyden korkuyorsun şehzadem?
SE: Uyumaktan.
Ömer kaşlarını çattı.
Ö: Niye?
SE: Ya yine gidersem? Bu sefer dönüşü olmazsa? Pek fark etmez ama benim gerçekleştirmek istediğim şeyler var.
Ö: Nereye gidiyorsun sen anlamadım?
SE: Demiştim ya tahta mahta bir şeyler.
Ö: Ya saçmalama oğlum ya. Hadi uyu biraz.
SE: Ama korkuyorum.
Dedi ve ellerini Ömerin beline sardı.
Ö: Tamam o zaman şöyle yapalım. Burada benim kucağımda uyu. Ben seni korurum. Olur mu?
SE: Olur.
Deyip Ömerin yanağına bir öpücük kondurdu. Başını tekrar göğüsüne yasladı ve gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
Fiksi UmumÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))