5. bölüm - Sarhoşsun!

13.2K 459 39
                                    

( Defne'den )

Şirketten çıkınca sahile indim. Biraz sakinleşmem lazım. Bir de karşıma oturmuş pişkin pişkin ''etmiyoruz'' diyor. Tamam Defne sakin, sakin. Ama bende o şirketi senin altına dikmezsem banada Defne demesinler.

( Ömer'den )

Tamam Ömer sakinleş. Sakin. Sakin. Şu an odamda bir ileri bir geri gidiyorum. Sakinleşmem lazım. Bir de gelmiş pişkin pişkin ''özel hayatla işi karıştırma'' diyor.Ulan sen beni terk etmişsin bir de senle çalışacak mıyım? Yok daha neler.

Derya: Ömer bey.

Ö: Ne var ne?

Derya biraz korkmuş bir sesle ''Dosyalar'' deyebildi. Ben de koltuğuma oturup "ver" işareti yaptım.

( Defne'den )

Telefonum çaldı. Birden irkildim ve havanın karardığını fark ettim. Arayan Zeynepti.

D: Alo?

Z: Defo. Kuzum nerdesin? Serkan annne diyip duruyor. Masal da uyudu. Bizimki seni istiyor.

D: Ya ben geç olduğunu fark etmemişim. Sahildeyim şimdi geliyorum.

Nasıl daldıysam artık. Ayy çok özledim ben oğluşumu.

( Ömer'den )

Çok kötüyüm. Dağıtmaya ihtiyacım var ama eskisi gibi fazla ileri gidebilir. Of of. Kapı çaldı içeri Sinan girdi.

Sİ: Kardeşim nasılsın?

Ö: Hiç iyi değilim Sinan hiç iyi değilim.

Sİ: Defne mi?

Sadece başımı salladım.

Sİ: E hadi biraz dağtalım. Ama bak ileri gitmek yok. Zaten yeni bıraktın.

Ö: Bakıcaz artık.

Sİ: Ben bir Yasemine haber vereyim. Merak etmesin.

Sinan mesaj attı ve çıktık.

( Asansörde )

Ö: Nereye gidecez?

Sİ: Bakıcaz  artık bir bar buluruz.

Ö: Eee Melis nasıl onu da çoktan görmiyorum. Kim bilir ne kadar büyüdü cimcime.

Sİ: Büyüdü ya. O da seni soruyor hep. Ömer amca da Ömer amca.

Ö: En kısa zamanda gelicem onu görmeye.

( Defne'den )

D: Serkan annecim niye uyumadın oğluşum?

SE: Ya anne oğluşum deme kayızmamı çiziyosun. Ayyıca ben seni bekledim.

D: Ay ben senin o karizmanı yerim. Hadi gel yatalım.

Nihan ve Zeynep'e göz kırpıp içeri girdim. Serkanı yatırdım başından öptüm ve tekrar bahçeye çıktım. Abim dönmüş. Ona sarılıp oturdum.

D: Aaa durun ben bir İsoyu arayım o da gelsin.

( Ömer'den )

Ö: Ya Sinan özledim ya. Valla bak abi. Bir de demiyor mu işle özeli karıştırma. Kan beynime sıçradı.

An itibariyle Ömer İplikçiyi kaybettik. Yavaştan sarhoşluğu hissetmeye başladım. Geldiğimizden  beri susmadım. Resmen zorla konuşan adam susmuyor. Sinanın da kafasını şişirdim.

Ö: Bir tane daha.

Sİ: Ömer yavaş iç. Bak dozunu kaçırıyorsun.

Ö: Ver koçum ver. Başka türlü unutamıyoruz.

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin