( Yazar'dan )
Eve döndüklerinde üçü üstlerini değiştirdi. Defne mutfağa yemek hazırlamaya gitti. Sekran da bahçeye çiçeklerinin yanına çıkmış ve suluyordu. Ömer yanına gitti.
SE: Onlayı çok ihmal ettim.
Ö: Çok güzel görünüyorlar.
SE: Baba biliyoym musun çiçekley biz çocuklay gibiley. Biy keye soldumu kıyıldımı (!) biy daha eskisi gibi açmaz. ( saçma olmuş olabilir )
Deyip içeri girdi. Bunları söylerken bir kere bile babasına bakmamıştı. Serkan içeri girdiğinde Ömer açık ağız ile kaldı.
Ö: Bu neydi şimdi?
İçeriden Defne seslendi.
D: HAYATIM YEMEK HAZIR.
Ö: GELDİM. GELDİM.
Ömer içeri girdi ve Serkanın ellerini yıkadığını gördü.
SE: E hadi ben çok acıktım.
Masaya oturdular ve Serkanın komik sohbetleri ile yemeklerini yemişlerdi. Ömer biraz şaşırmıştı aslında. Serkan bir böyle bir böyle davranıyordu. Artık o da şaşırmıştı ne demesi gerektiğini nasıl davranmalı bilmiyordu. Defne Ömerin tedirgin olduğunu anlamıştı. Yemekten sonra hep beraber masayı topladılar. Salona geçince Serkan yerde oyuncakları ile oynuyordu.
SE: Bugün yenge ile konuştum.
Ömer huzursuz bir şekilde kıpırdandı.
Ö: H-hangi yenge?
SE: Neyiman yenge. Koyişi telefondan ayadı. Sonyada ısyay edince mecbuyen konuştum.
D: Ne konuştunuz oğluşum?
SE: İşte nasılsınnız iyim siz hoşçakalın. Buydu.
Ömer yine ateş saçıyordu gözlerinden. Serkan kim bilir ne konuşmamıştı ama yinde sinirlenmişti. Serkan gidip yanına oturdu.
SE: Baba valla ben istemedim zoyla konuştum.
Ö: Tamam oğlum sen üzülme. Ben yine konuşurum onlarla bir daha seni rahatsız etmemelerini rica edicem. Merak etme sen aslan oğlum benim.
D: Rica ediceksin?
Ö: Evet. Benim rica etme şeklim başka o yüzden sana garip gelmiş olabilir.
SE: Baba sen nasıl yica ediyoysun ki?
Ö: O insanlara nasıl rica edilmesi gerekirse öyle.
SE: Anlamadım.
Ö: Büyüyünce anlarsın. Hiç zorlama koca adam olunca rahatça etraftaki insanlar sana öğretecekler.
D: Sakin sakin konuşsan. Kalp kırmadan.
Ö: Onların kırdığı kalpleri nolucak? Serkanın kalbi nolucak?
Defne sadece yutkundu. Bununla yetinmişti. Daha sonra Serkanın sütünü içirdiler ve pijamalarını giydirdiler. Onu öpüp kokladıktan sonra odadan çıktılar. Kendi pijamalarını giyip yatağa girdiler. Ömer sırtını yatağın başlığına dayadı Defne ise başını göğüsüne koymuş ve sarılmıştı. Ömer Defneye Serkanın dediklerini anlatmıştı.
D: Serkan yine yapmış yapacağını. Bizim barışmamızı bekledi ve tavrını koydu.
Ö: Başka çocuk olsa hiç düşünmezdi bizim barışmamızı da sonra tepki vermesi. Her şey için önce pilanını programını yapar sonra uygular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))