( Yazar'dan )
Ömerin boğazı kurumuştu. Uğultulu sesler duymaya başlamıştı.
Müdür: Hoşgeldiniz Sedat bey, Emine hanım. Tanıştırayım Ömer bey, kurumumuza büyük bağışlar yaptı ve yapmaya devam ediyor, Sedat bey SEA hastanesinin baş hekimi ve eşi Emine hanım.
Ömerin aklı durmuştu. Ne hissedeceğini ne düşüneceğini bilemiyordu. Annesi ile karşılaşmayı böyle hayal etmiyordu. Daha hazır değildi ki. Sedat Ömere elini uzatınca Ömer ürkmüştü. Elini istemeye istemeye uzattı. Sedat Ömere samimi bir şekilde gülümserken Ömer ciddi yüz ifadesini bozmadı.
Sıra Emineye gelince Ömer onun gözlerine baktı. Yanakları ve gözleri yanmaya başlamıştı. Emine aynı samimiyetle gülümseyip elini uzattı. Ömer derin bir nefes aldı. Emineyi baştan aşağı süzdü. Elini tutunca hissettiği sıcaklık kalbini en derininden yaralamıştı. Gözleri buğulanmıştı. Boğazında ki koca yumruğu zar zor yuttu.
Ö: B-benim gitmem lazım.
Dedi neredeyse koşar adım uzaklaşırken. Arabaya binip son sürat sürmeye başladı. Gözleri kızarmaya başlamıştı. Direksiyonu sıkmaktan elleri beyazlamıştı. Emine İplikçi ormanın tabelasının önünde durdu. Arabadan inip tahta tabelanın önünde durdu. "Emine İplikçi" yazısının üstünde parmaklarını gezdirdi. Göz yaşları dinmiyordu. Gözlerinin önünden annesinin yüzü gitmiyordu.
Kalbi yine sıkışıyordu. Kravatını gevşetip boğazını sıkan düğümeleri açtı. Arabaya geri döndü ve torpidodan ilaçlarını ve bir şişe su çıkardı. Kapıyı geri kapatıp yaslandı. Elleri titrediği için şişeyi açamıyordu. Sonunda vazgeçip onu yeret fırlattı. Gözleri kararmaya başlamıştı. Ne olacağını çok iyi bildiği için kendini yere bıraktı. Biraz sonra da bayılmıştı...
***
Defne Passionis'e gidip Ömer aramaya başlamıştı.
D: Ha Derya Ömer geldi mi? Ya da en azından aradı mı?
Der: Hayır Defne hanım gelmedi. Aramadı da.
D: Sinan odasında mı?
Der: Evet.
Defne Sinanın odasına gitti.
D: Sinan Ömer nerede?
Sİ: Bilmiyorum. Sen bileceksin benim sana sormam lazım.
D: Ya bu sabah kuruma gitti ama hala gelmedi. Arıyorum açmıyor da.
Sİ: Belki telefonu sessizdedir.
D: Yok çok geç kalmam dedi. Mutlaka araması lazımdı. Başına bir şey mi geldi acaba?
Sİ: Bilmem ki.
D: Offf. İçime bir sıkıntı çöktü.
Sİ: Sen öyle hemen kötü düşünme. Ben ararım onu merak etme.
D: Tamam. Bir haber falan alırsan hemen söyle.
Sİ: Tabi tabi.
Defne odadan çıkınca Sinan hemen telefonunu aldı. Sinan da endişelenmişti ama Defneyi daha da telaşlandırmak istemiyordu. Ömeri aramaya başladı ama ne kadar ısrarla çalsa da Ömer açmıyordu. Sinan endişelenmeye başlamıştı.
***
Ömer öylece yerde yatarken yoldan geçen arabalardan biri onu fark etmişti. İçinden 50-55 yaşlarında bir adam ve bir kadın indi. Ömerin yanına gidip adam nabzını kontrol etti.
Adam: Ambulansı ara hemen. Nabzı atıyor.
Kadın telefonunu çıkarıp aramaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))