65. bölüm - Vazgeçmeyeceğim

7.8K 408 133
                                    

( Yazar'dan )

Serkan sesi duyunca hemen başını kaldırdı ve etrafa bakındı. Defne panikledi. Napıcaktı şimdi? Serkanı nasıl uzak tutacaktı Ömerden?

D: Zeynep sen Serkanın yanına git. Oyala onu Ömer onu görmesin. 

Z: Tamam tamam merak etme. 

Zeynep hemen Serkanın yanına gitti. Defne ise içeride volta atmaya başlamıştı. Ya Serkanı almaya kalkarsa? Nasıl durdura bilirdi dağ gibi adamı? Gücü yetmezdi ki.

Ö: DEFNEEEEEM. AŞKIIIIIIIM. BİTANEEEEEEEM. ÖÖÖÖÖZÜÜÜÜR DİİİİLERİİİİİİİM.

Ömer bu sözleri şarkı sözreline dönüştürmüştü ( kelimeye koş ) ve avazı çıktığı kadar bağırarak söylüyordu. 

D: Allah senin belanı versin. Konuşuyorsun sonrada içip içip yanıma geliyorsun. Ama ben de Defne isem seni sürüm sürüm sürümdürürüm.

Dedikten sonra balkona çıktı. 

D: Allahın manyağı ne istiyorsun? Gittik işte niye geldin?

Ömer salak salak sırıttı Defneyi görünce. Sonra da ciddileşti. Tabi bu halde ne kadar ciddi olabilirse. Hiç durmadan sendeliyordu ve içmeye devam ediyordu. 

Ö: Defnem deme öyle. Ben özür dilemeye geldim. Yaptığım havlanlığı biliyorum ve çok pişmanım. Ben onu kast etmemiştim sen olayı oraya çektin ve sinirlendim. Birden bir anlık sinir ile çıktı o çirkin laflar ağızımıdan. Yoksa en iyi ben biliyorum seni. Senin benden başkasına bakmadığına bile adım kadar eminim. Ben sana yoksa benden-

D: Sus Ömer. Yine aynı şeylerimi diyeceksen gerek yok. Çok iyi anladım nasıl bir orospu olduğumu. 

Ömer bu son duydukları ile gözlerini sım sıkı yumdu. 

Ö: Sevgilim deme öyle. Hadi gel ben senden özür dileyeyim sonrada oğlumuzu alıp eve dönelim. Ha?

D: Yok sana oğul. O senin oğlun değil. Hadi şimdi bas git. Benim asabımı bozma gece gece. 

Sinanın arabası göründü. Sonrada Sinan arabadan indi ve koşa koşa Ömerin yanına gitti. Ömer yine şişeyi dikmeşti. O içerken Sinan şişeyi çekmeye çalışıyordu. Ve çekti de. Ömerin üstü battı. 

Sİ: Merhaba yenge. İyi akşamlar. 

D: Ne yengesi be. Yenge falan deme bana. 

Onlar böyle konuşurken Ömer şişeyi almaya çalışıyordu ama Sinan bir yandan Defne ile konuşuyordu bir yandan da şişeyi bir elinden diğer eline alıyordu. Sonunda Ömer pes etti.

Ö: Aşkım hadi nolur bak bir dinlesen beni ne demek istediğimi anlayacaksın. Ben acaba benden-

D: Ömer sus dedim. Gecenin bir yarısı gelmişsin buraya. Hadi git. Sinan al bunu götür. Gözüm görmesin. 

Aynı sırada içeri Serkan yerinde durmuyordu. 

SE: Ya teyzeee. Ben babamı göyücem. Babam o benim göyme hakkım vayyyy.

Z: Teyzecim nolur dur. Bak annen sonra ikimizi de keser. 

SE: Ya bana ne ya bana ne.

Serkan böyle odadan çıkmaya çalışırken Ömer yalvarmalarına devam ediyordu. 

Ö: Aşkıııım. Bitaneeem. Sevgiliiiim. Hayatııııım. Hayatımın sigortasıııı. Karıcııım. Her şeyiiim. Nefesiiim. Defnem sen benim yanıma olmazsan ben nefes almama. Her gün yavaş yavaş ölürüm. Hadi noluuuur affet beni. Ne istersen yaparım. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin