( Yazar'dan )
Muhabbete dalmışken Serkan yine konuya daldı.
SE: Baba biy şey diycem.
Ö: Söyle paşam.
SE: Sen niye bu kaday içiyoyosun? O güzel biy şey değil ki. Hani babalay en iyisini biliy ve yapaylaydı?
D: Hadi şimdi cevap ver verebiliyorsan.
Ö: Şey için... Şey işte.
SE: Tamam tamam anladım ben. Ama lütfen biy daha yapma. İçme biy daha.
Ö: Sen istersin de ben yapmazmıyım hiç. Tamam artık bugünden sonra tövbeliyim. İçmeyeceğim artık.
D: Tabi tabi biz de inandık.
Ö: Sen şimdi bana inanmiyorsun ama görüceksin. Sonra yine kouşucaz.
Sİ: Ya kardeşim sen şimdi neyi kime anlatıyorsun? Sen alkole sardığından beri her gece içiyordun Defne gelmeden.
Ö: E-evet öyle bir durum vardı. Ama şimdi başka. Benim artık bir ailem var ama dimi.
Sİ: Ya bırak ya aileymiş. Biz şimdi içmeye başlasak dayanamazsın sende içersin. En iyi ben biliyorum bu hallerini.
Ö: Varmısın iddiasına.
Sİ: Varım. Neyine?
Ö: Kaybeden herkese akşam yemeyini ısmarlıyor.
Sİ: Tamam.
Ö: Zeynep'çim sen bir kayıt kalem getir. Şimdi bu sarhoş olur sonra hatırlamaz.
Zeynep kağıt ve kalem getirdi.
Ö: At şuraya imzanı. Bende imzalayacağım.
Sinan ve Ömer imazaladılar. Sonra Ömer kağıdı katlayıp cebine koydu.
C: E hadi bakalım başlayalım.
İçkiler çıkarıldı ve bardaklara koyuldu. Sinan gıcıklığından Ömerin de önüne koydu.
Ö: Sinan gıcık mısın?
Sİ: Biraz.
Dedi gülerek.
İlerleyen saatlerde muhabbet devam ediyordu. Bir yandan da içkiler içiliyordu. Ömer yutkunarak kendi bardağına bakıyordu. Sinan bunu fark edince dalgasını geçti.
Sİ: Ne o dayanamiyacağın mı? İç iç ya rahatsız olma.
Ömer kucağında oturan Serkana baktı. Serkan ona kaşlarını kaldırıp kafasını "hayır" anlamında salladı.
Ö: H-hayır. Ben almayayım.
SE: Affeyin.
Dedi Serkan ciddi bir tavırla. Ömer ise bu haline güldü ve başından öptü.
Bir kaç saat sonra herkes sarhoş olmuştu. Şarkı söylemeye başlamışlardı.
Ö: Ya bir susun yaa. Başım şişti.
İ: Ben seni çok seviyorum aşkım.
Z: Ben de seni çok seviyorum aşkım.
Y: Ben de seni çok seviyorum aşkım.
Sİ: Ben de seni seviyorum aşkım.
N: Bende seni çok seviyorum aşkım.
Ser: Bende de seni çok seviyorum aşkım.
C: Ben de Sudeyi çok seviyorum.
Ö: Allah sizi kahretmesin. Sude nereden çıktı şimdi?
D: Ben de seni çok seviyorum hayatımın sigortası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
Ficção GeralÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))