121. bölüm - Sen seviyor musun?

6.3K 329 71
                                    

( Yazar'dan )

Defne notları yırtıp çöp kovasına attı. Birden kapı açıldı ve içeri Ömer ve kucağında ağlayan Rüya girdi. Defne panikledi ve hemen çiçekle çikolatanın önüne durdu. 

Ö: Defne Rüya susmuyor bir bak-

Ömer kaşlarını çattı ve başını yana eğip çiçeklere baktı. 

Ö: Onlar?

D: Haaa onlar? Öyle tebrik şeysi. 

Ömer Rüyayı tek koluna aldı ve diğer eli ile de çiçekleri inceledi. 

Ö: Kimden gelmişler?

D: Bi-bilmiyorum. Yazmıyor. 

Ömer Defneye baktı. Kaşları hala çatıktı. 

Ö: Emin misin?

D: Ay o ne demek Ömer ya? Tabi ki em-eminim. Sen ver bakayim bana prensesimi. 

Defne Rüyayı Ömerden aldı. Ömer çiçeği eline aldı. Sonra çikolatayı inceledi. 

Ö: Ya bir tebrik ederim falan diye yazmaz mı bir insan niye kartsız yollamış bu. Biz nereden bilelim senden geldiğini. Salak mıdır nedir. 

D: Aaa Ömer. Hadi ama senin işin yok mu? Hem Serkan nerede? Çocuğu yükarıda yalnız mı bıraktın?

Ö: Tamam tamam gidiyorum. 

Ömer odadan çıkıp gitmişti ama içi hiç rahat değildi nedense. Passionise girdiğinde önüne Serkan atladı elinde bir fotoğraf vardı. 

SE: Baba bak ne güzel çıkmışız. 

Ömer fotoğrafa bakınca şok oldu. Hastaneden çıkarken çekilmiş bir fotoğraf. Defne, Ömer, Serkan ve Rüya. 

SE: Aaa baba bak arkasında bir şey yazıyor. "T-e-b-r-"

Serkan harf harf okumaya başladı. Ömer fotoğrafı çevirdi. Sesli okumadı. 

"Tebrik ederim İplikçi. Ailene dikkat et tavsiyemdir. Bugünden yarına ne olacağı belli değil."

Ömer öfkeden kıpkırmızı oldu. 

Ö: Oğlum sen bunu nereden buldun?

SE: Odada masanın üstündeydi ben de sana göstermek için... 

Serkan üzülmüştü. Kötü bir şey yaptığını sanmıştı. 

Ö: Tamam paşam tamam. İyi yaptın. 

Ömer Serkanın başını okşadı e yanağını öptü. Sonra odasına gidip kapıyı çarptı. Fotoğrafı masaya fırlattı ve masaya vurdu. 

Ö: DERYA. 

Derya saniyesinde Ömerin önünde bitti. 

Der: Buyrun Ömer bey. 

Ö: Bunu kim gönderdi?

Der: Bilmiyorum. 

Ö: NE DEMEK BİLMİYORUM. SEN BİLMİYECEKSİN DE KİM BİLECEK. KIZIM SENİN İŞİN BENİM ASİSTANLIĞIMI YAPMAK DEĞİL Mİ? 

Der: Öyle Ömer bey. 

Ö: O ZAMAN? 

Der: İsimsiz. 

Ö: Derya çık git. ÇIK GİT GÖZÜM GÖRMESİN SENİ. 

Ömer sinirini Deryadan çıkarmıştı. Deryan çıkınca Ömer derin bir nefes aldı ve koltuğuna oturdu. Sakinleşmeye çalıştı. 

Ö: Kimsin lan sen kimsin? 

Ömer telefonu aldı. 

Ö: Derya Serkana söyle odama gelsin. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin