( Yazar'dan )
Defne tam Ömerin üstüne bindi ve boynunu öpmeye devam etti ki hemen ayrıldı ve yüzüne baktı. Bir süre bakıştılar. Sonra aynı anda konuştular.
D/Ö: Benim sana bir şey söylemem lazım.
D/Ö: Valla mı? Önce sen.
D/Ö: Yok önce sen.
Ö: Tamam dur. Bugün bana isimsiz bir fotoğraf geldi. Dördümüz varız. Ve arkasında "ailene dikkat et" yazıyor. Biri bizi tehtit ediyor.
Defne sinirlenip Ömerin üstünden kalktı ve yanına bağdaş kurup oturdu.
D: Ve sen bunu bana şimdi mi söylüyorsun? Şimdiye kadar aklın neredeydi?
Ö: Tamam Defne ya bir sakin ol. Sen ne diyecektin?
Defne başını eğidi.
D: Çiçekle çokolatayı yollayan şey yazmış...
Ö: Hani not yoktu? Ne yazdı.
D: Şey. "Tebrik ederim. Allah analı babalı büyütsün ama bence öyle olmayacak. İç güdüsü diyelim." yazıyordu.
Ö: NE? Ve sen şimdi mi söylüyorsun? Bir de utanmadan bana sinirleniyorsun. Sen de aynısını yapmışsın işte.
D: Başka biri biliyor mu bu fotoğrafı?
Ö: Mhm. Biliyor.
D: Kim???
Ö: S-Serkan.
D: Serkan mı? Ya küçücük çocuğa söylemişsin bana söylememişsin.
Ö: Saçmalama sevgilim. Ben söylemedim Serkan fotoğrafı bulmuş bana getirdi.
D: Haaa.
Ö: Bak şimdi birlikte halledicez bunları. Senin aklına geliyor mu birileri?
D: Hayır. Şey ilk aklıma Selim geldi ama o korkak böyle şeye kalkışamaz. Sonra Cem var. Ama o hapiste.
Ö: Tamam. Bak hiç kimseye söylmemiyecez. İkimizin arasında. Çocukları yalnız bırakmiyacaz.
Defne başını salladı.
Ö: Şimdi biraz sevelim mi seni?
D: Olur. Sevelim.
Defne Ömerin kucağına oturdu. Ömer çarpık çarpık gülümsedi ve ellerini Defnenin beline doladı. Dudaklarını yaklaştırdılar. Tam birbirine deydiler ki bebek telsizinden ses duydular ve ikisi aynı anda telsize baktılar.
SE: Şimdi ben sana ailemizin hikayesini anlatacam. Kendim öğrendim herşeyi kimse anlatmadı bak. Bir şeyler yanlış anlamış olabilirim. E onu da sen büyüyünce kendin öğrenirsin artık.
D: Noluyor?
Ö: Şşş. Dur.
SE: Şimdiiiiii. Aaa ama sen çok çabuk uyudun. Olsun ben yine anlatırım. Annemizle babamız şeyde tanışmışlar. Neydi? Bir restoranttı. Adı... yok. Bu restorant adsızmış. Sonra şey olmuş. Babamızın aklına esmiş öyle öpüşmesi gelmiş acil olarak. Annemizi çekmiş öyle öpmüş. Yaaa ben de böyle tepki verdim. Sonra annemiz şey yapmış. Nolmuştu sonra ya? Ha şey yapmış vurmuş. Öyle osmanlı tokadı vurmuş. Osmanlımıydı o ya? Of Allah belanı vermesin Serkan sen oraları bilmiyorsun ki neyi anlatıyorsun?
Defne ile Ömer gülmeye başlamışlardı.
SE: Şey olmuş sonra. Mhmhmh. Şey... Ben olmuşum. Öyle birden baba öpüyor anne tokat vuruyor ve çocuk oluyor. Olmuş yani. Ay ben yoruldum direk olaya geliyorum şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
Narrativa generaleÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))