185. bölüm - Sinir yarışı

3.5K 224 96
                                    

( Yazar'dan )

Ömer her zaman ki gibi şirkete havalı girişini yaptı. 

Derya: Ömer bey günaydın.

Ömer başı ile selam verip odasına doğru gitmeye başladı. 

Derya: Ömer bey.

Ömer arkasını dönüp Deryanın bir şeylerin söylemesini bekledi. Deryada Ömerin suratına böm böm bakıp susuyordu. 

Ö: Bakışmaya devam edecek miyiz yoksa sen konuşmaya başlayacak mısın?

Derya: Sinan bey sizi odasında bekliyor. 

Ö: Tamam. 

Yürümeye başlayınca söylenmeye de başlamıştı. 

Ö: Alt tarafı bir cümle kuracaksın iki saat susuyor karşımda ya. 

Ömer gidince tabi ki hemen gıybet time başlamıştı. 

Derya: Ömer beye şaşıyorum. Her zaman nasıl beceriyor sinirli olmaya? İnsan bir güler bir günaydın der. Canım asistanım nasılsın der. 

X: Saçmalama Derya. Ömerin beyin Defne hanımdan başkasına güldüğünü gördün mü hiç? Adam her an her saniye sinir küpü gibi dolanıyor. 

X2: Patronun arkasından konuşmayı bırakıp da az biraz çalışsanız diyorum. Ne güzel olur değil mi?

Derya: Ekmeğini yediğiniz adamın arkasından konuşmak. Cık cık cık. Çok ayıp. 

Deyip işine döndü. 

Ömer kapıyı açınca ufak çaplı bir şok geçirmişti. Bu kadar çabuk?

İz: Ömer. Çok özledim seni.

Deyip direk adamın boynuna atladı. Ömer ile Sinan birbirlerine kaş göz yaparken İz sarılmaya devam ediyordu. Ömer sonunda dayanamadı ve İzin kollarından tutup kendinden uzaklaştırdı. 

Ö: İz senin burada ne işin var? 

İz: Aaa hayatım ben seni aradım ya. Geleceğimi söylemiştim. 

Ö: İyi de biz daha bu sabah konuştuk. Ne kadar çabuk geldin sen?!

İz: Ben İstanbuldaydım seni aradığımda. 

Ömer Sinana boş boş bakıyordu.

İz: Eee sen hala Korayın da dediği gibi buz şelalesi misin? Sarılmak yok mu özlemedin mi beni? 

Ö: Sarıldın ya az önce. 

İz tam bir şey diyecekti ki Sinan lafını ağızına tıktı. 

Sİ: E oturmaz mıydınız? Ömer o-otur kardeşim bak arkadaşımız gelmiş. 

Ömer ona seri katile bağlamış psikopat bakışları atarak koltuğa oturmuştu. 

Ö: Ziyaretini neye borçluyuz?

İz: Bizde tam onu konuşuyorduk aslında. Ben mümkünse buradaki eski işime dönmek isitiyorum. 

Ömer belli etmesede içinde bir şeylerin patladığını hissediyordu. Defnenin cümlelerini şimdiden duyuyor gibi oluyordu. 

Sİ: Ömer?

Ö: Sinan?

İz: Eee beyler? İşe alındım mı? 

Ömer boynunu çıtlattı. 

İz: Tamam bunun ne anlama geldiğini anlıyorum. 

Ömeri İzin böyle onu çok iyi tanıyormuş gibi konuşması sinir ediyordu. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin