118. bölüm - Oyun bitti

8.4K 346 123
                                    

( Ömer'den )

1,5 ay sonra 

Hasteneden çıkalı çok oldu. Rüyaya güzel bir oda düzenledik. Oda hazır olana kadar bizim yanımızda uyudu. Rüyanın odası, Serkanın aksine, bizim odamızın yanındaydı. Sağ olsun güzel kızım hiç susmuyor. Hep ağlıyor. Şimdi son zamanlarda daha sakin olmaya başladı. Defnenin yanından ayrılır ayrılmaz ağlamaya başlıyor. Belli anacı olacak. Ama bu 1,5 ayda ailecek yaşadığımız maceraları hiç bir şeye değişmem. O kadar çok şey oldu ki anlatmaya başlasam zor susarım. Serkan artık büyük sanıyor kendisini. Abi oldu ya.  Rüyaya hep o bakmak istiyor. O uyutacakmış onu, mamasını vericekmiş, altını temizliyecekmiş, yıkayacakmış. Çok merak ediyorum büyüyünce araları nasıl olacak diye. Kardeşini hiç kimseye dokundurtmuyor. Mesela yengem daha kucağına alıp da sevemedi. Aman o da. Sevmeyiversin ne olacak? Ben demiştim ya Serkana "bana çok büyük yalan söyledi ben de bu yüzden onlarla görüşmeni istemiyorum" diye şimdide Serkan yengemi Rüyaya yaklaştırmıyor. Hiç yalan söylemiyecem bu benim çok hoşuma gidiyor. Ah ah. Eskiden nasıl bir adamdım şimdi nasıl bir adam oldum. Yapayalnız, sert, aile nedir bilmeyen, aşk nedir bilmeyen,  duvarlarını hiç kimseye yıktırmayan, işkolik bir adamdım. Şimdi ise mutlu, duvarları olmayan, daha yumuşak, baba, hemde dünyanın en güzel çocukların babası, ailesi olan, sıcacık yuvası olan, en önemlisi de aşık bir adamım. KARISINA HASRET BİR ADAM OLDUM ÇIKTIM. Allah Allah ne hamilelik ne lohusalıkmış arkadaş. Bir doyamadım karıma haaa. Ama bitti artık. Özgürüz istediğimizi yaparız. Aklımda öyle şeyler var ki... 

Şu an Defneyle dip dipe oturmuşuz. Kucağımda minik mucizem var. Serkanda önümüzde durmuş bizi çiziyor. Şimdide ressam olacakmış. Doktorluktan vazgeçmiş. Onu hobi olarak yapıcakmış asıl mesleği de ressamlık olacakmış. Bakalım büyüyene kadar daha ne kadar meslek değiştiricek paşam. 

Ö: Hazır mı?

SE: Az kaldı. 

Gülümsedim. Bir de ciddi ciddi duruyor. 

SE: Ha tamam oldu. Kıpırdamayın geliyorum ben oraya. 

Kağıdı eline alıp yanımıza geldi ve ortamıza oturdu. 

SE: Bakın şimdi. Bu benim. Bu babam. Bu annem. Bu da Rüya oluyor. Nasıl?

Ö: Ço... çok güzel olmuş. Afferin sana. 

Serkanın çizdiği yamuk yumuk bir şey idi. 

Ö: Afferin benim paşama. 

Deyip başına bir öpücük kondurdum. 

SE: Uykum geldi benim yatıyorum ben. 

Serkan kalktı. 

SE: Anne Rüya bu akşam benimle uyuyamaz mı?

D: Olur mu oğlum nasıl yatarsınız birlikte? Biraz daha büyüsün öyle. 

SE: Yaaa ama lütfen anne. Bir kerecik. 

D: Olmaz oğlum. Beşiğinde yatsın. Hem biliyorsun ağlıyor. 

SE: Ya bir kerede ağlamayıversin nolacak?

D: Serkan olmaz dedim ısrar etme. 

Ö: Şöyle yapalım. Rüyanın beşiğini Serkanın odasına koyalım. Böylece hem Serkan Rüyayla uyumuş olur, hem Rüya beşiğinde uyumuş olur, hem de biz rahat rahat...

Deyip Defneye yaklaşmaya başladım. Oda sırıtıp bana yaklaştı. 

SE: Hmhmhmhmhm.

Serkan boğazını temizledi. Biz de hemen ciddileşip geri çekildik. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin