157. bölüm - Kavgalı aile

4.4K 329 160
                                    

( Yazar'dan )

Sabah Defne Ömerin göğüsünde uyanmıştı. Dün gece yorucu olmasının aksine kendini gayet dinlenmiş ve dinç duyuyordu. Gözlerini açınca dikleşti ve Ömere şöyle bir baktı. Nasıl harika bir adam olduğunu düşündü. Artık sevgisini kelimelere sığıdıramadığını anladı. Kocaman bir nefes çekti. Ciğerlerine Ömerin kokusu doldu. Koca bir tebessüm yerleşti dudaklarına. Eğilip kocasının alnına bir öpücük kondurdu ve saçlarını kokladı. Sonra kulağına yavaşacık fısıldadı. 

D: Seni o kadar çok seviyorum ki...

Elini Ömerin göğüsüne koydu, kalbinin tam üstüne. 

D: Kocaman yüreğine o kadar aşığım ki...

Omuzunu öptü ve yataktan kalktı. Duşunu alıp kahvaltıyı hazırladı ve  bebek telsizinden gelen ağlama sesi onu mutlu etmişti. 

D: Tam vaktinde. 

Deyip Rüyanın yanına gitti. Onu yıkadı ve altını değiştirdi. Sonra Ömeri uyandırmaya karar verdi. Aralık kapıdan Serkanın sesini duydu ve durdu. Dinlemeye başladı. 

SE: Sen şimdi biliyor muydun bilmiyor muydun benim aklım çok karıştı bilmem farkında mısın? Ya nolur yani şimdi kalkıp da biliyordum desen? Nolur baba ya nolur bak yalvarıyorum biliyordum de. Biliyordum de bitsin gitsin bu konu. 

Defne kaşlarını çatıp daha iyi dinlemeye başladı. Çünkü Serkan fısıldıyarak konuşuyordu ve duymak biraz zor oluyordu. 

SE: Bu konu benim haklı çıkıp çıkmamakla ilgili değil. Alakası yok. Bu konu... Offfff baba yaaa. Biliyordun işte. Biliyordun bu kadar. Aksi olmaz. Olamaz. Olmamalı. Ah Burak ah. Sen nereden soktun bunu benim aklıma nereden. Bu da susmuyor ki.

Deyip göğüslerine vurdu. 

SE: Bir sussa da rahat edeyim. Ne fena bir şeymiş bu ya. Sence bu ne baba? Babaaaa? Uyanmadın demi? Afferin uyu uyu da ben konuşayım. Hadi bakalım uyusun da büyüsüüüüün ninniiiiiii. 

Serkan derin bir of çekti. Defne ise oğlunun konuştuklarından bir gram bir şey anlamamıştı. Ne demek istiyordu? Ömer neyi biliyordu veya bilmiyordu? Kafasında deli sorular. 

SE: Ben bunu nasıl susturacam baba? Bence sen biliyordum dersen susar. Bende rahat ederim ha? 

Rüya artık çok sıkılmıştı bu oyundan. Bağırmaya başladı. Üçü de kormuşlardı. Ömer sıçrayarak uyandı. Serkan yerinde zıplayıp kapıya doğru baktı. Defne ise Rüyayı susturmaya çalışıyordu ve yatak odasına girmek zorunda kaldı.

Ö: Defne?

Dedi Ömer uykulu sesi ile ve gözlerini ovuşturdu. 

SE: Anne? Sen beni mi dinliyor musun? Ayıp çok ayıp. Bir şey duydun mu?

Son soruyu fısıldıyarak sormuştu. 

Ö: Serkan?

D: Ömer bir idrak etsen.

Dedi yakalanmanın gerginliği ile. 

D: Yok d-duymadım. Anlamadım dinlemedim bile ben anlamadım hiç de duymadım yani ben bilmiyorum babanın neyi bilip bilmediğini valla dinlemedim. 

SE: Ya anne... Ayıp ayıp kendi yalanalarına bile inanmıyorsun ben nasıl inanayım. Cık cık cık. 

D: Bilmiyorum ben hiç bir şey.

Dedi kıpkırmızı suratı ile. 

Ö: Bir dakka ya noluyor burda hiç bir şey anlamadım ben?

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin