126. bölüm - Uyucam ben

5.9K 355 154
                                    

( Yazar'dan )

1 hafta sonra

Artık tehtitler çoğalmıştı. Defneye türlü türlü mesajlar gelmeye başlamıştı, Ömere ima dolu notlar  mektuplar gelmeye başlamıştı. Serkana ise bir takım adamlar yaklaşmaya çalışmıştı ama Serkan onlara kanmayıp hemen onlardan uzaklaşmıştı. Rüya ise dünyadan bir haber büyümeye devam ediyordu. Ona yaklaşan yada sataşan yoktu Allahtan.  

Bu sabah yine telefonun sesi ile uyandı güzel çiftim. Yine mesaj gelmişti. Ömer ile Defne kalkıp oturdular ve Ömer telefonu Defnenin elinden aldı. 

"Günaydın güzelim. Bugün yine sabırsızlanıyorum seni görmek için."

Ömer telefonu duvara fırlattı. Defne elleri ile ağızını kapattı. 

D: Ö-Ömer naptın? 

Ö: Burama kadar geldi Defne. Burama kadar. Adamın biri karımı taciz ediyor ben de burda durup kös kös oturuyorum. Sinir hastası oldum bunun yüzünden. Tamam buraya kadar bugün polise gidiyoruz o kadar. Zaten şimdiye kadar niye gitmediysek. Yetti Defne yetti. 

Ömer oflayıp eliyle saçlarını geriye itti ve sırtını yatağın başlığına dayadı. 

D: Benim ne suçum var? Bana niye kızıyorsun? Tamam gidelim polise ben gitmeyelim demedim ki. 

Ömer Defneye baktı. Neden ona kızmıştı ki? Sanki her şeyin suçlusu oydu. Ömer Defnenin panikleyen gözlerine baktı. Kolunu açıp onu göğüsüne bastırdı ve saçlarına öpücükler koydu. 

Ö: Özür dilerim. Bütün bu olanlar sinir sistemimi alt üst etti. Kendimi dizginleyemiyorum artık. Bir yandan sen bir yandan Serkan. Bir yandan da Rüyaya bulaşmamaları için çabalar. Off. Ben bu hayattan çok yoruldum. Tam tamam her şey yoluna girdi diyorum bu ağızına... şey ettiğim adam çıkıyor. 

Defne Ömerin kolunu okşadı. 

D: Hadi kalk giyinelim. Sonrada polise gideriz. 

Ömer Defnenin anlına bir öpücük kondurdu ve yataktan kalktılar. Ömer t-shörtünü çıkarıp soyunma odasına yöneldi. Defne de onun arkasından gitti. İkiside üstlerini değiştirdikten sonra ilk Rüyanın odasına gittiler. Rüya uyanmış etrafa bakınıyordu. 

Ö: Oh benim güzel kızım uyanmış mı? Gel bakayim babaya. 

Ömer Rüyayı kucağına alıp onu öpüp kokladı. 

Ö: Günaydın benim prensesim. Güzelim benim. Ohh. 

Deyip boynuna bir öpücük kondurdu. Rüya kıkırdadı. 

D: Gel bakalım seni giydirelim. Aşkım sen de Serkanı uyandır. 

Ömer son kez kızını öpüp Serkanın odasına gitti. Serkan hala mışıl mışıl uuyordu. Ömer kapıda durup şöyle bir baktı Serkana. "Çok yakışıklı be" diye düşündü. Eee baba yakışıklılığı Allahu ekber dağlarına kadar taşımış. Anne desen dünyalar güzeli hatta dünyanın en güzel kadını şuphesiz diyebileceğimiz bir kadın. Bu iki güzellikten başka ne oluşabilir di ki? Ömer gidip Serkanın yanına oturdu. Saçını okşadı. 

Ö: Serkan? Oğlum kalk hadi. 

Serkan istemiyormuş gibi mırıldandı. Ömer elleri ile Serkanın t-shörtünü düzeltti. 

Ö: Hadi paşam. Hadi aslan oğlum benim. 

Ömer eğlip Serkanı öptü. Ama Serkan hiç o havalarda değildi. Ömerin bir eline sarılıp arkasını döndü. Ömer gülmeye başladı. Komiğine gidiyordu oğlunun bu uykulu halleri. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin