136. bölüm - İPLİKÇİ inadı

7.7K 326 105
                                    

( Yazar'dan )

Öpüşürken Defne, Ömerin üstüne binmişti ve tam erkekliğin üstüne oturmuştu. Defne bir anda dudaklarını geri çekmişti, yerine iyice sinmek için. Ömerden bir hırıltı çıkmıştı. Gözleri Defnenin bacak arasına kaymıştı. Orada gözüken siyah iç çamaşırı görmek bile onu mahvetmişti. Ömer koca ellerini Defnenin bacak arasına sokmuştu. Defne inlemişti. Çıkardığı bu ses Ömeri daha da delirtmişti. Çamaşırı aşağı çekiştirmeye başladı. 

Ö: Çıkar şu kumaş parçasını!

Diye emretti. 

D: Sakin ol Öm-

"Ömer" demeye kalmadan kocasının altındaydı artık kızıl kadın. 

Ö: Beklemeyi sevmiyorum. Hele ki benim olan bir şey için. Bir de üstüne sen olunca. 

Deyip göz kırptı ve o çarpık gülüşünü yaptı. Eşovmanını aşağı indirdi. Defnenin bordo geceliğini göğüslerinin üstüne kadar kaldırdı. Ve hiç beklemeden erkekliğinin köküne kadar soktu. Hareket etmeye başladığında Defnenin sesi yükselmeye başladı. Bu inlemeleri duyan Ömer daha da hızlanıyordu. Başını göğüslerinin arasına gömüp zevkine devam etti. 

Ama karısının bu inlemeleri her ne olursa olsun sakileştiriyordu her an. O dinlediği klasik müziklerden daha ritmik daha melodikti ve sadece kendisinin dinlediği enfes bir sesti. 

Ve karışmışlardı. Yine, yeni, yeniden. 

Ömer rahatlamıştı. Karısına attığı o çarpık gülüşünden anlaşılıyordu bu. Ama hala Defnesinin içinden çıkmamıştı. Defne hırs yapmıştı. Ne de olsa o da bir İplikçi idi. Bu güne kadar bütün İplikçi soyadını taşıyan herkes gibi inatçı idi. Hulusi İPLİKÇİ, Neriman İPLİKÇİ, Sude İPLİKÇİ ve en küçük ama bir yandan da babasını bile geçmek üzere olan Serkan İPLİKÇİ. Ama en başı çeken Ömer İPLİKÇİ idi. İntikamını çok pis alacaktı Defne İPLİKÇİ. 

Defne Ömeri ensesinden çekip dudaklarına yapıştı. İkisi de inliyordu. Ömer yavaşça hareket ediyordu. Elleri Defnenin kalçasının yanındaydı. Defne, Ömerin ensesinden omuzlarına oradan da sırtına ellerini sürttü. Ömerin kalçasına geldiğinde eşovmanı daha da aşağıya çekti. Ellerini o top gibi olan kalçaya bastırdı. Ömerden bir hırıltı yüsekldi. Defne orayı mıncırmaya başladı. Ellerini tekrar omuzlarına götürdü. Sonra bir anda Ömeri çevirip üstüne bindi. 

D: Ama ben hırs yaptım şimdi.

Ö: Neden?

D: Ben istemiştim çünkü. 

Ö: Peki alın hırsınızı Defne hanım. 

D: İstemesende alıcam zaten. 

Defne geceliği tam üstünden çıkarmak için hareket etti ki... Rüya ağlamaya başladı. 

Ö: Hayır yaaa. 

D: Ömer kalk hadi sonra ödeşiriz. 

İkiside üstünü düzeltip Rüyanın odasına gittiler. Rüya anne ve babasını görünce gülmeye başladı. Yatağın kenarına tutunmuş gülüyordu. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin