( Yazar'dan )
Serkan istemeye istemeye aşağı indi. Tekli koltuğa oturdu karşısına ikili koltuğa da Defne ile Ömer. Kimse konuşmuyordu sadece birbirine bakıyorlardı. Serkan konuşmak istemiyordu Ömer ise konuya giremiyordu.
SE: Noldu? Hani konuşacaktık susuyorsunuz ikinizde.
Defne ile Ömer bakıştılar.
SE: İyi siz bilirsiniz.
Deyip kalktı. Tam arkasını dönüp gidecekti ki Ömerin sert sesi yine onu durdurdu.
Ö: Serkan otur yerine.
Serkan yumruklarını sıktı ve geri oturdu.
SE: Oturdum işte. Niye susuyorsunuz? Hem benim uykum geldi.
Ö: Uykun mu geldi?
SE: Uykum geldi.
Ö: Önce meseleyi halledelim.
SE: Ya halledelim halletmesine de o kadar kolay mı canım? Öyle hemen hoppadanak şapkadanak takkanadak olmaz ki. Aklıma geldikçe anlatıyorum işte. Hem biz ne halledicez Allah aşkına. Siz bana "güven" diyeceksiniz ben "tamam" diyeceğim. Sonra?
Defne ile Ömer yine birbirlerine baktılar.
Ö: Serkan artık bize saklamadan anlatmanı, yaşadıklarını, her şeyi bilmek istiyorum.
SE: Tamam.
Dedi Serkan pek takmadan.
Ö: Serkaaaan.
SE: Tamam yaaaa.
Ö: Gel oğlum yanıma.
Serkan Ömerin yanına gidince Ömer onu kucağına alıp oturttu. Bacaklarını da Defneye doğru koydu.
Ö: Kıyamam ben sana.
Deyip başını öptü sonra da göğüsüne bastırdı.
Ö: Yapma oğlum yapma.
SE: Benim yaptığım bir şey yok. Her şeyi siz yapmışsınız.
Ömer gözlerini yumdu. Ne diyebilirdi ki? Haklıydı.
SE: Eğer benim size yaşadıklarımı anlatmamı bekliyorsanız... Beklemeyin çünkü olmayacak.
Ö: Ne demek olmayacak?
SE: Ben size anlatmam.
Ö: Peki neden?
SE: Kendim halletmem daha iyi olur.
Ö: Olmaz. Daha iyi olmaz. Daha kötü olur ama daha iyi asla olmaz.
SE: Benim uykum geldi uyuyalım mı artık?
Ö: Oğlum konuşmadan uyumak yok dedik ya.
Serkan kaşlarını çatıp Ömere baktı.
SE: Ya hani bana çocuk ol demiştiniz. Hangi çocuk bu saatte uyanık? Allah Allah canım.
Ö: Serkaaaan!
D: Ömeeeeer!
Serkanın uykusu gerçekten gelmişti. Yavaş yavaş gözleri kapanıyordu. Artık dayanamadı ve kendini Ömerin göğüsüne yasladı ve gözlerini kapattı. Hemen uykuya dalmıştı.
Ö: Serkan?
Ömer başını biraz geri çekip baktı Serkana.
Ö: Uyudu.
D: Uyudu tabi. Uykum var dedi ne diye o kadar zorluyorsun? Vakti zamanı gelince her şey düzelecek sen niye bu kadar üstüne gidiyorsun?
Ömer yutkundu. Aklından bir çok şey geçiyordu ama hiç birini dile getiremiyordu. Kendini iyice koltukta geri çekip Serkanı kolları ile sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))