( Yazar'dan )
3 gün geçmiştir. Serdar hala Salih ile konuşmamıştır. Salihin durumu daha da kötü oluyordu günden güne. Bu üç günde Ömerin de durumu iyi değildi. Adam kuturdu. Azdı yine. Ama Defne hiç o havalarda değildi. Serkan ise bu üç günde dedesine baya ısınmıştı. Bu sabah Ömer yine Defne ile uğraşıyordu. Defne yüz üstü hala uyuyordu. Ömer de ona bakıp elini sırtında gezdiriyordu. Yavaşça beline kadar geldi ve aşağ doğru devam etti. Elini şortun içine soktu. Sonrada iç çamaşırın içine ve kalçayı elleyip sıkıyordu. Defne gözlerini açmadan konuştu.
D: Ömer dur.
Dedi uykulu bir şekilde. Ömer aksine daha çok sıkıyordu. Ömer yavaşça üzerine eğildi ve kulak memesini emdi.
Ö: Özledim bebeğim. Kaç gündür yaklaşmıyorsun bile.
Ardından elini ön tarafa doğru kaydırdı. Defnenin üzerine ağırlığını vermeyerek bindi ve kadınlığa ulaşmak için çabaladı. Sonunda avuçladığında dudaklarından bir "ohhhh" firar etti.
D: Ömer uykum var. Lütfen.
Ömer boşta kalan eli ile Defnenin saçlarını ittirdi ve boynunu öpmeye başladı.
Ö: Sonra uyursun karıcım. Biraz benim ile de ilgilensen.
D: Ömer sen ahhh.
Ömer iki parmağını kadınlığa bastırmıştı.
D: Spora gitmeyecek misin?
Ö: İşte sen izin verirsen yapıcam sporumu ama.
Defne biraz kıpırdandı. Ömer de kendini kaldırdı ve Defne sırt üstü yattı. Defne ellerini Ömerin boynuna bağaladı. Ömer elini kadınlıktan çekmemişti.
D: Birilerinin canı yaramazlık istiyor galiba.
Ö: E olsun o kadar. Kaç gündür düz duvara tırmanıyorum.
Defne güldü.
Ö: Gülme ya. Kurudum kaldım burada. Sen de yanıma bile yaklaşmıyorsun.
D: Oyyyy kıyamam ben sana.
Defne Ömeri öpmeye başladı. Ömer de hemen karşılık verdi. Hem öpüşüyorlardı hemde Ömer Defnenin kadınlığını okşuyordu. Birden kapı çaldı ama onlar duymadı. Ömer elini şorttan çıkardı kendini bastırdı. Elleri kenetlendi. Serkan ise hiç beklemeden odaya girdi. Gördüğü manzarayla şok olup hemen eli ile gölerini kapadı ve arkasını döndü.
SE: Vayya hiç biy şey göymedim.
Deyip dışarı koştu. Ömer ve Defne Serkanı duyunca paniklediler. Ömer hemen Defnenin üzerinden kendini diğer yana attı. Ama artık çok geçti Serkan görmüştü. Kapıdan ses duyuldu.
SE: Ben özüy diyeyim. Kapıyı çaldım ama...
Sonra merdivenlerden indiğini anladılar.
D: Ay gördü ya çocuk gördü. Çok ayıp valla çok ayıp.
Ö: Defne sakin ya.
D: Nasıl sakin Ömer? Gördü diyorum.
Ö: Nolucak canım. Sanki o da büyüyünce yapmiyacak.
D: Ayıp ya valla ay-
Defneyi bölen telefonu oldu.
D: Efendim. .... Evet benim. ....
Defne panikle yatakta dikleşti.
D: Şimdi nasıl? .... Ohhh tamam ben şimdi geliyorum. Hangi hastane? .... Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))