153. bölüm - Duygusuz hayat, oh ne rahat!

4K 291 83
                                    

( Yazar'dan )

Arabada eve dönerken Defnenin telefonu çaldı. 

D: Alo efendim abi. .... Yaaa çok sevindim. Ne zaman geliyorlar? .... Temelli mi? .... Oh ne güzel. Tamam o zaman görüşürüz. Öptüm. 

Ö: Nolmuş?

D: Ananem ile Esra dönüyorlarmış Ömer ya. Çok sevindim. Temelli geliyorlarmış. 

Ö: E sonunda güzel bir haber. 

Defne arkaya dönüp çocuklara bakmıştı. Serkan bacaklarını kendine çekmiş alnını dizlerine dayamıştı. 

D: Oğluşum noldu sana annem? 

SE: Ya anne bacaklarım çok sızlıyor. 

Dedi ağlamaklı sesi ile. 

D: Kıyamam sana ben. Eve gidinice o mehremden süreriz geçer. 

SE: Ya ama çok kötü kokuyor. Bütün ev kötü kötü kokularla doluyor. 

D: Olsun annecim koksun napalım yani daha iyi mi sızlarken?

SE: Yok değil ama ne bileyim. 

D: Bak şimdi eve gidince ben sana güzel sıcak bir duş aldıracam sonra mehremden süreriz. Sonrada geçicek tamam mı?

Serkan başını salladı. 

Ö: Nasıl bu mehrem ki bu kadar sevmiyor?

D: Kokusunu sevmiyor. Çok keskin bir kokusu var. 

***

Tam da Defnenin dediği gibi oldu. Eve geldiklerinde Defne Serkanla banyoya girdi Ömer ise kızıyla  ilgilendi. Defne Serkanın pijamalarını giydirip mehremden sürmüştü. Üzerini örtüp başına bir öpücük kondurdu. 

D: Geçmezse seslen ben hemen gelirim tamam mı paşam?

SE: Tamam. 

Defne ışığı kapatıp tam çıkacaktı ki Serkan onu durdurdu. 

SE: Anne. 

D: Efendim oğluşum.

SE: Seni çok seviyorum. Biliyorsun dimi?

D: Biliyorum bitanem. Ben de seni çok seviyorum. 

Birbirlerine öpücük yollayıp gülümsediler. Defne aşağı inip Rüyanın odasında ki kapı aralığından Ömer ile kızına baktı. Ömer Rüyayı kollarında sallayıp ninni söylüyordu. Defne aşkla baktı kocasına. Ne kadar güzel bir sesi olduğunu fark etti. Sonunda Rüya uyuyunca Ömer onu beşiğine bırakıp arkasını döndüğünde Defnenin gözleri ile karşılaştı. 

Ö: Defnem?

Ömer yanına yaklaştı ve odadan çıkıp kapıyı kapattılar. 

Ö: Noldu?

D: Ne güzel sesin varmış senin öyle. 

Deyip ellerini boynuna doladı. 

Ö: Yok canım estağfurullah senin yanında ne ki.  

Dudaklarına bir öpücük kondurdu. 

Ö: Serkan nasıl?

D: Yatırdım onu bakalım şimdi geçicek mi sızısı?

Ö: Kıyamam ben ona ya. 

D: Bana seni seviyorum dedi. Çoktan demiyordu. En son ne zaman dediğini hatırlamıyorum. İçim bir hoş oldu. Biliyorsun Serkan belki her şeyini feda eder bir insan için ama duygularını asla göstermez. Kendi içinde yaşar. Şimdi nereden esti böyle bilmiyorum. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin