( Yazar'dan )
Ömer öpmeye başladı. Yumuşacık dudakları ile öpüyordu. Sakin idi. Ama Defne hiç bir şekilde karşılık vermiyordu. Ömer durdu ve dudaklarını çekmeden biraz bekledi. Defne kıpırdamıyordu. Ne öpüyordu ne de geri çekiliyordu. Çünkü o da özlemişti acı çikolatalı dudakları. Ömer dayanamadı ve yine öpmeye başladı. Ama bu sefer daha öncekinden daha hızlı ve daha sert. Karısının dudaklarını emmeye başladı. Bir elini kapıdan alıp kızıl saça koydu. Parmaklarını saçlarının arasından geçirdi ve öpmesini alevlendirdi. Defne dayanamayıp karşılık vereceğini anlayınca ellerini Ömerin göğüsüne koydu ve onu itti. Ömer hiç direnmeden çekildi.
D: Daha affetmedim seni.
Ö: Ama-
D: O lafları sindiremedim daha. Biraz daha zaman ver bana.
Deyip kapıyı açtı ve salona geri döndü. Ömer kapıya dayandı ve anlını ovuşturdu.
Ö: Geri zekalı Ömer.
O da salona geçince herkes muhabbete dalmıştı. Defne onu görünce yine kovmaya kalktı.
D: Hadi sen git artık çok kaldın burada.
Ö: Ama-
D: Çık çık çık.
Sİ: Eyvaaah kardeşim sen bu gece yine kapının önünde misin?
Ö: Maalesef kardeşim. Karıma sarılıp uyumak varken ben şişeme sarılıp uyuyorum. Ha şişe demişken bana ondan bulurmusun yine? Onu sen almıştın.
D: Yuh artık yine mi içeceksin?
Ö: Napim ısıtıyor beni.
Sİ: Yok sana içki.
Ö: E ben gideyim artık. Gel oğlum bari sana sarılayayım.
Serkan Ömerin yanına gitti. Ömer de onu kucağına aldı ve yanaklarına sulu sulu öpücükler bıraktı. Son kez sarılırken Serkan Ömerin kulağına fısıldadı.
SE: Ben şimdi senin işini hallediyoyum. Sen ağıy çekim gitmeye başla.
Ö: Ağır çekim?
SE: Yavaş yavaş işte canım. O iş bende.
D: Tamam tamam hadi yeter bu kadar.
Ömer Serkanı yere bıraktı ve Serkan ona göz kırptı. Daha doğrusu göz kırmaya çalıştı ama beceremediği için iki gözünü kırpmıştı ve çok sevimli gözüküyordu. Ömer bu haline güldü.
Ö: E ben gideyim artık. İyi geceler herkese.
Ömer arkasını döndü ki Serkan konuştu.
SE: Ya anne gitmesin. Uşuyecek dışayıda. Buyada kalsın noluy.
D: Olmaz annecim. Hem o niye dışarıda kalıyor? Gitsin evine.
Ö: Evimiz.
Diye düzeltmişti onu Ömer.
D: Her neyse.
SE: Ama ben ağlayım.
Dedikten sonra yalandan hıçkırmaya başladı.
D: Ay ağlama ama ben sana dayanamam.
Serkan hıçkırmaya devam etti.
D: Ayyy tamam tamam kalsın.
Sonra ifadesini sertleşerek Ömere döndü.
D: Bana bak Ömer efendi benim ve oğlumun yanına yaklaşma. Git orada otur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))