Kısa bir bilgi: Defne 1 haftalık değil 1 aylık hamile. Hamilelik hakkında çok şey bilmiyorum o yüzden böyle hatalar yapabilirim. Uyaran olursa hatalarımı düzelteceğim. Şimdi bu bölümden sonra bir bölüm geriye gideceğim ve oradada hatamı düzelteceğim. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
( Yazar'dan )
Arabada ikiside çok heyecanlıydı.
D: Nasıl söyliycez Serkana?
Ö: Bimem nasıl söyleyeceğiz. Şükrü sen nasıl söyledin?
D: Ay Ömer öyle sorulur mu?
Ş: Efendim biz hanımla aldık çocuğu önümüze ve "annen hamile " dedim o da anladı çok sevindi.
Ö: Haa iyi o zaman şimdi şirkette söylüyoruz.
D: Yoook Serkanı alalım eve gidelim orada söyleriz. Akşama da bizimkileri çağırırız hepsine toptna söyleriz. Ben yemek yapıcam şimdi akşama hep beraber yeriz hem kutlamış oluruz.
Ö: Tamam olur.
Şirkete vardıklarında Ömer arabadan inip Serkanı aldı ve tekrar bindiler.
Eve vardıklarında Defne ve Ömer ikili koltuğa oturdular ve Serkanı karşıdaki tekli koltuğa oturttular.
SE: Eee ne oldu? Biy şey söyleyecez dediniz ama susuyoysunuz.
Defne ve Ömer karşısında 32 diş sırıtıyorlardı.
D: Biz sana bir şey söyleyecez.
SE: Onu ilk sefeyden anladım zaten.
Ö: Annen hamile.
Dedi bir çırpıda. Serkan boş gözler ile ve anlamsız bir şekilde suratlarına bakıyordu. Sonra biraz telaşlanır gibi oldu.
SE: Kötü biy şey mi bu? Anne iyisin dimi kötü biy şey yok?
Defne ve Ömer bakıştılar.
D: Anlamadı.
Ö: Şükrünün çocuğu anlamıştı ama.
D: Belli ki daha büyükmüş.
Ömer Serkana dönmüştü.
Ö: Paşam sen hiç bir şey anlamadın mı?
SE: Yoo. Hamile ne demek bilmiyoyum.
D: Hııııı doğru nereden bilesin dimi kimse konuşmamış şey etmemiş sen nereden duyasın.
Defne ağlamaya başladı.
D: Ay anlamadı.
Ö: Defnem dur ağlama. Ben şimdi anlatıcam.
Defne başını salladı.
Ö: Bak şimdi oğlum bir erkek ve bir kadın evlenir. Gerçi bizim evlenmeden oldu ama olsun sen evlenince yap.
Defne ve Serkan boş gözler ile bakıyordu Ömere.
Ö: Şimdi sen evleneceksin sonra akşam olacak. Odaya giriceksiniz. Senin şeyin kalkac-
D: DUR DUR DUR. Ne anlatıyorsun sen ya?
Ö: Hamileliği işte.
D: Yuh Ömer ben anlatırım.
SE: Benim neyim kalkıyoy ben anlamadım hiç biy şey.
D: Ayy çocuğu da kendine benzettin iyice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))