( Yazar'dan )
Rüya annesinin arkasını döndüğünü görünce yine rahat duramadı. Bir elini babasının göğüsüne yasladı diğerini de annesine doğru uzattı. Ömer hemen elini tuttu ve öptü. Öpmelere doyamıyor bu da. Rüya ise bu hareketten sonra sinirlenip Ömerin göğüsüne vurdu ve elini yine Defneye doğru uzattı.
Ö: Kızım dur. Bırak anne uyusun.
Rüya Ömerin bu dediğinden sonra bağırdı.
Ö: Şşş Rüya bağırma ama babacım.
Rüya bu sefer Ömerin karnının üstünde zıpladı.
Ö: Sen rahat duramayacaksın belli.
Kızını kucağına aldı ve odadan çıktı. Aşağı salona indiler.
Ö: Eee şimdi napıcaz?
Rüya güldü.
Ö: Gel bari abiye bakalım. Bağırma ama tamam mı? Oh güzel kızım benim.
Deyip Rüyanın başını kokusunu içine çekerek öptü. Tekrar yükarı çıktılar. Odaya yavaşça ses çıkarmamaya çalışarak girdi Ömer. Ama bu gereksiz idi. Çünkü Serkan pencerenin önünde durmuş dışarıyı izliyordu.
Ö: Serkan?
SE: Baba?
Ö: Oğlum sen niye uyumuyorsun?
SE: Bilmem.
Ö: Ne demek bilmem? Paşam senin saatten haberin var mı? Bu saatte niye ayaktasın sen?
Serkan birden ağlamaya başladı. Ömer telaşlandı ve onun yanına gibip oturdu. Rüyayı da bir dizine oturttu.
Ö: Aslanım ağlama. Bak ben senin iyiliğin için söylüyorum sana bağırmak için değil. Nolur yapma böyle.
Serkan burnunu çekti.
Ö: Niye ağlıyorsun şehzadem? Yapma bak bende kötü oluyorum.
SE: Baba ben çok kötü bir şey yaptım.
Diye babasının boynuna sarıldı ve başını omuzuna gömdü. Ömer şaşkın şaşkın bakındı. Bu mucizevi insandan kötü bir şey nasıl çıkabilirdi?
Ö: Dur oğlum bir sakinleş önce. Ne yaptın sen bakayım?
SE: Ben... ben bunu nasıl düşündüm? Ya ağızımda kaçırsaydım? O nasıl hissederdi kendini? Dünyanın en kötü ünsanı bile bunu haketmiyor. Bu onu nasıl yaralayacaktı ben en iyi biliyorum niye böyle bir şey düşündüm ki ben?
Ömer Serkandan ayrılıp Rüyayı onun yatağına yatırdı. Sonra tekrar Serkanın yanına oturdu. Saçlarını geri geri okşadı ve göz yaşlarını sildi. İki yanapına öpücükler bıraktı.
Ö: Önce bir sakinleş tamam mı paşam? Ben sana şimdi su getireceğim bekle.
Ömer hızlıca aşağı indi bir bardak su doldurdu ve aynı hızla yükarı çıktı. Yavaşça Serkana suyu içirtti.
Ö: Gel şimdi yüzünü yıklayım kendine gelirsin.
Ömer Serkanla banyoya girdi ve yüzünü yıkadı. Sonra tekrar odaya döndüler.
Ö: Daha iyi misin şimdi?
Serkan başını salladı.
Ö: Anlat şimdi bakalım ne yaptın? Seni bu kadar ağlatacak nasıl bir kötülük yaptın? Ki bence senden kötülük çıkmaz ama sen öyle diyorsan.
Serkan gözlerini ovaladı.
SE: Yok öyle şey oldu. Bugün stres fazla geldi öyle ağlamak geldi içimden. Ama rahatladım şimdi uyuyabilirim artık.
Ö: Emin misin paşam? Bak kötülük yaptım gibi bir şey söyledin. Aklını kurcalıyan bir şey varsa söyle ben sana yardımcı olurum.
SE: Yok baba sağ ol valla bir şey yok.
Ö: Serkan bak konuşmuştuk bunları. Artık her şeyi söylüyorduk hani?
SE: Söyleyecek bir şey yok babacım. Yatalım mı artık?
Ömer Serkanın başını öptü.
Ö: Sen yat oğlum. Biz kardeşinle sabahliyacağız belli ki.
Dedi Rüyaya bakıp gülerken.
SE: Ben şimdi uyutacam onu.
Dedi ve oturduğu yerden kalkıp Rüyanın yanına oturdu ve başını okşayarak konuşmaya başladı.
SE: Dandini dandini dastanaaaaaaa. Danalar girmiş bostanaaaaaaaaa. Tantatatan tatataaaaaaaaan tantantantantaaaaaaaaaaannnnn.
Sonra Ömere döndü.
SE: Uyumuyor.
Dedi şaşkın şaşkın. Ömer güldü. Kalkıp Rüyayı kucağına aldı. Serkan yorganın altına girdi ve Ömer onun üstünü iyice örttü.
Ö: Hadi iyi geceler.
Odadan çıkmadan önce ışığı kapattı. Sonra Rüyanın odasına gitti. Sallanan sandalyeye oturdu ve Rüyayı kucağına yatırdı.
Ö: Hadi kızım sen de uyu artık. Bütün gün neyine yetmiyor yavrum?
Ömerin gözlerinden artık uyku akmaya başlamıştı ama Rüyanın gözleri hala gülüyordu. Ömer sallana sallana uykuya dalmıştı.
***
Sabah Defne uyanıp banyoya gitti. Duşunu aldıktan sonra ilk Rüyanın odasına gitti. Ömer hala sandalyede uyuyordu. Kucağında da uyuyan Rüya vardı. Defne Rüyayı yavaşça Ömerin kucağından alıp beşiğine yatırdı. Sonra Ömeri kolundan hafifçe dürttü.
D: Ömer. Aşkım kalk yatağa yat burada bütün gece tutulmuşsundur.
Ömer biraz kıpırdandı.
D: Bitanem uyan hadi.
Ö: Mmmm.
Diye olumsuz cevap verdi.
D: Bebeğim hadi ama.
Ö: 5 dakika daha.
D: Tamam aşkım istersen 1 saat daha uyu ama yerine yat. Burada daha da tutulacaksın.
Ömer oflayarak kalktı ve yarı kapalı gözlerle yatak odasına gidip yine uyudu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Biliyorum bölüm acaip kısa oldu ama burada kesmeseydim daha geç gelicekti. İnşalla yb daha uzun olur. Affola.
Yorumlarınızı ve Votelerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
Fiksi UmumÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))