67. bölüm - Sonunda

9.2K 422 151
                                    

( Yazar'dan )

D: Yeter Ömer. Dinlemek istemiyorum artık. Hep aynı şeyleri söylüyorsun. 

Ö: Ya daha hiç bir şey söylemedim ki. 

D: Hadi Ömer hadi. Naş!

Defne içeri girdi ve kapıyı Ömerin suratına kapadı. 

Ö: Of. Bu kadın beni bir gün delirtecek. 

Ömer gidip arabasına dayandı ve beklemeye başladı. İçeride ise Zeynep işe hazır bir şekilde Defnenin önünde dikiliyordu. 

Z: Defne sen işe gelmeeyecek misin?

D: Yok ben bugün gelmeyeceğim. Şimdi Ömer falan Serkan kesin Passionise gider. 

SE: E eve gidelim o zaman anne.

D: O hiç olmaz.

SE: Eski evimize?

D: O ol- o da olmaz. 

SE: Ama niye?

D: E sen bir yol bulup babana kaçarsın. Tanıyorum seni oğluşum babana dayanamazsın sen. 

SE: Ama siz kavga ediyoysunuz ayada kalan ben oluyoyum. 

D: Ama-

SE: Ama. 

Serkan derin nefes aldı. Şimdi yine oyunculuk performansını göstermesi lazımdı. Umursamaz olması lazımdı.

SE: Anne babam benim başka biy adamın babamın olduğunu iddia edeyken ciddi değildi. 

"İnşallah değildi" diye tamamladı içinden. 

D: Se nereden-

SE: Hey şeyi duydum ben salak değilim anne. 

Defne ve Zeynep ağızları açık kalmıştı. 

Z: Gerçi şaşırmamak lazım. Serkan bu. Hadi ben çıkıyorum. 

Zeynep ikisini de öptükten sonra evden çıktı. Ömer kapının açıldığını görünce doğruldu ve gülümsedi. Zeynepi görünce de yüzü düştü ve tekrar arabaya dayandı ve kollarını kavuşturdu. 

Z: Ömer? Sen gitmedin mi?

Ö: Cık. Burada Defneyi bekleyeceğim. 

Z: Valla onun evden çıkmaya niyeti yok. Serkanı da çıkarmaz. O yüzden sen bu gece yine buradasın. Hem o kadar üzmüşsün arkadaşımı o kadar o olsun ama yani dimi. Dur burada aklın başına gelsin.

Ö: Ama ben diyecektim ki acaba ben-

Z: Ay tamam. Bunları bana değil Defneye anlatacaksın. Hadi görüşürüz. 

Dedikten sonra gitti. 

Ö: Ya beni niye kimse konuşturmuyor yaaa?

Oflayıp arabayı vurdu. Yine balkonun altında bağırmaya başladı. 

Ö: DEFNEEEM. AŞKIM GELİRMİSİN? HAYATIMIN SİGORTASIIII. HADİ SEVGİLİM GEL BİR ŞEY SÖYLEYECEĞİM. 

D: NE VAR ÖMER? NE VAR? İKİ SAATTİR BAĞIRIYORSUN. DİNLEMEK İSTEMİYORUM SENİ. GİT ARTIK YA. YAPIŞTIN KENE GİBİ GİTMİYORSUN. BEN NE DEDİM? SANA NE ÇOCUK NE DE KARI VAR ARTIK. GİT. 

Deyip daha doğrusu bağırıp içeri girdi. 

Ö: Allah Allah ya. 

Ve Ömerin telefonuna bildirim geldi. Mesaj Defneden gelmişti. Ömer şaşırdı ve yine balkona doğru baktı sonrada telefona. Mesajı açınca tekrar şaşırdı. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin