( Yazar'dan )
D: Ömer hadi daha hızlı sürsene geç kalıcam toplantıya.
Ö: Tamam Defne basıyorum işte bu kadar gidiyor bu.
SE: Yuh. 100 ile gidiyoruz anne daha ne istiyorsun hem de bu kadar çok arabanın içinde. Şimdiye kadar nasıl ölmedik hayret.
D: Tövbe de oğluşum.
Serkan gülmeye başladı. Onun arkasından da Ömer kahkahalar atmaya başladı.
D: Niye gülüyorsunuz be niye? Allah Allah ya. Millet deliye ben akıllıya hasretim.
Ö: Sen de pek akıllı sayolmazsın tabi.
Diye mırıldandı Ömer ama tabi Defneden kaçar mı? Gözlerini kısıp Ömere baktı.
D: Çok konuşma da gaza bas. Allahım adamlar kaçacak ya. Patrona bak bizi ki saat bekletiyor diyecekler.
Ö: Ya Can ile Zeynep ne güne duruyor?
D: Ya Ömer anlamıyor musun bu toplantıya ben giricem. Can şirkette değil başka işlerle ilgileniyor. Zeynep desen o kumaşlar ile igili başka toplantıda.
Ö: Tamam tamam geldik işte.
Defne arabadan inip koşar adım şirkete gitti. Ömer ve Serkan da arkasından Passionise gittiler. Şirkete girdiklerinde ağlama sesi geliyordu ve herkes Deryanın başında toplanmıştı.
Ö: Noluyor burada?
Çalışanlar kenara çekilmişti.
Ö: Kızım? Ah yavrum benim niye ağlıyorsun babacım?
Ömer kızını Deryanın kucağından alıp sakinleştirmeye çalışıyordu. Çalışanlar şaşırmıştı. Az önce çatık kaşları ile bağıran soğuk adam birden gitmişti yerine daha yumuşak şevkatli bir baba gelmişti. Ömer odasına doğru gitmeye başlamıştı.
SE: Yazıklar olsun bu kadar insan bir bebeğe bakamadınız- diyecek babam.
Ömer odaya girmeden önce kapıdan yine bağırmıştı.
Ö: Yazıklar olsun bu kadar insan bir bebeğe bakamadınız.
Deyip odaya girdi. Serkan ise kahakahalar atmaya başlmıştı.
SE: Yhaa çok seviyom ben bu adamı ya. Valla bak.
Deyip Ömerin odasına gitti.
Ö: Kızım? Benim prensesim sen niye ağlıyorsun babacım? Ohh kıyamam ben sana yavrum benim.
Deyip sarılmıştı kızına. Rüyada ellerini babasının omuzlarına koyum başını boyun girintisine yaslamıştı.
Ö: Ağlama ama bak yüreğim parçalanıyor yapma böyle.
Rüya bir eli ile Ömerin yakasını çekiştirmeye başladı ve göğüsüne vuruyordu.
Ö: Sen acıktııın. Dur bakalım şimdi. DERYA.
Rüya sıçradı.
Ö: Dur dur korkma kızım. Ay ben senin bağırmana... edeyim Ömer.
Serkan gülüyordu.
Ö: Gülme gülme git Rüyanın çantasını bul bakalım hadi.
Serkan gülerek çıktı odadan. O çıkınca Ömer de güldü. Odaya dönünce Ömer Rüyayı doyurmaya başladı.
Ö: Afferin benim kızıma.
Odaya Derya geldi.
Der: Ömer bey toplantınız başlamak üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))