( Yazar'dan )
Çiftlerimiz yemeklerini yeyip bir yandan da sohbete devam ediyorlardı.
Sİ: Ömer bizim ayakkabılar yarın hazır olacakmış. Gidip veririz artık.
Ö: Tabi tabi. Zaten çok geç kaldık okullar başladı artık.
Defne bir iç çekip gülümsedi.
D: Çocuklara hediye ettiğiniz ayakkabılar mı?
Ömer başını salladı.
Sİ: Evet. Bu sene çok geç kaldık.
Ö: Defne ben yarın ayakkabıları verdikten sonra bizim kuruma gidicem. Müdür ile okul meselesini konuşacağım. Geçen sefer beni geçiştirdi ama bu sefer bir güzel tuzlayacağım onu.
Defne başını sallayıp saatine baktı.
Ö: Yok yok daha vakit var ben baktım az önce.
Z: Acil bir işiniz varsa kalkın isterseniz.
D: Yok Rüyanın doktorda randevusu var. Aşısı var bugün. Ama daha vakit var.
Zeynep İsonun koluna sarıldı ve başını omuzuna dayadı.
Z: Ne güzel böyle di'mi? Çocuklarınla ilgilenmek falan.
İ: Güzel tabi ki. Bıkmadığın tek şeydir galiba. Biz arka arkaya futbol takımını kurarız.
Z: Kuralım tabi ki. Ben çok seviyorum çocukları.
Ömer Defneye bakıp gözleri ile İso ile Zeynepi gösterdi.
Ö: Bak ne diyor? Futbol takımı diyor. Sen ne diyorsun?
D: Ömer şu an bunu tartışmayalım lütfen.
Ö: Tartışmıyoruz ki. Tartışıyor muyuz?
Diye sordu diğerlerine. Diğerleri gerginliği hissedince hiç bir şey demediler.
D: Ömer bunları konuştuk. Lütfen yine başlama.
Ö: Hayır anlamıyorum yani bir tane daha çocuğumuz olursa ne olacak yani?
D: Ne olacak söyleyeyim mi sana? Eve yeni bir çocuk gelirse Serkan bir tık geriye gidecek. En çok ilgi yeni bebekte olacak. Rüyaya biraz daha az ilgi gösterilecek. Serkan ise en geriye atılacak. Var olan çocuklarımı düşünmeyi tercih ediyorum. Olmayanları değil.
Ö: Pardon Defne sen bunları hangi kafa ile düşünüyorsun? Her yeni çocukla daha önce ki çocuklar daha az mı seviliyor? Hayır yani Rüya doğunca sen Serkanı daha az sevmeye mi başladın? Yoksa ikisini de aynı sevgi ile mi sardın? Bu düşüncen çok saçma.
D: Öyle değil. Bizim çocuklarımız biraz daha özel.
Ö: Her çocuk özel Defne.
D: Tabi ki her çocuk özel. Bizim çocuklarımız daha farklı demek istedim.
Ö: Defne bu konular çoktan kapandı bence. Hem-
Sİ: Tamam ya ne kadar çok abarttınız.
Y: Emir.
Ö: Emir mi?
Y: Evet şu an karar verdim. Oğlumuzun adı Emir olacak.
Sİ: Emir-Rüya. RüyEm. Bu pek olmadı ama olduracaz.
Ömer kaşlarını çattı.
Ö: Dikkat edin de oğlan diye kucağınıza kız gelmesin.
Sİ: Yok yok aslan gibi oğlum olacak benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))