( Yazar'dan )
Serkan uyandı ve mutfağa indi.
SE: Anne.
Ömer ve Defne, Serkanı görünce ellerini yüzlerinden ayırdılar.
Ö: Serkan. Oğlum sen niye kalktın?
Defne gözlerini pörtletti. Serkan ise pek takmadı. Alışıktı. Yakınlarında ki her erkek ona oğlum diyodu.
SE: Süt içmeye geydim.
Ö: Oh kıyamam ben sana gel bakiyim.
Adam çocuğunu kucağına aldı. Defne Serkana bardağı uzattı ve yerine oturdu. Serkan içerken Ömer saçını okşadı.
Ö: E hadi ben gidiyim artık. Geç oldu.
SE: Yaaa hayıy Ömey amca. Üçümüz uyuyalım bu gece.
Ömer gülümsedi. Hoşuna gitmişti.
D: Aaa olur mu öyle şey annecim.
Ö: Olur olur.
SE: Hadi anne senin odanda uyuyuz. Lütfen.
Defne Ömere ''ne sırıtıyon oğlum'' bakışları atıyodu. Serkan tam hıçkıracaktı ki
D: Ay tamam tamam. Kıyamam ben sana.
Serkan kocaman gülümsedi.
SE: Hadi o zaman.
Deyip ikisinide ellerinden tutup çekiştirmeye başladı. Ömer boşta kalan ellerini kenetledi. Ama Defne durur mu hemen ayırdı. Odaya geldiklerinde Ömer derin bir nefes aldı. Sanki Defnenin kokusunu içine çekti. Serkan yatağa girdi ve bir tarafına Defne diğer tarafında Ömer yattı. Serkan Ömerin ve Defnenin ellerini birleştirdi ve gözlerini kapadı.
Sabah ilk uyanan Ömer oldu. Hala aynı pozisyondaydılar. Sevdiği kadını ve oğlunu anlından öptü ve mutfağa indi. Güzel kahvaltı hazırladı ve küçük bir not yazdı. Defne ve Serkan aşağ indiklerinde afalladılar. Defne notu okuduğunda tebessüm etti. Notta ''Günaydın. Size afiyet olsun. Benim şirkete gitmem lazım. Sizi çok seviyorum. Sonra görüşürüz :))'' yazıyodu. Evet Ömer ailesini kazanacağından emindi.
( Passionis )
Ö: Kabul ediyorum.
Sİ: Abi yavaş gir ya. Neyi kabul ediyosun?
Ö: Rossoyla ortaklığı.
Sİ: Öyle mi? Ne kadar güzel. Ama geçmiş olsun. Geç kaldın.
Ö: Nasıl?
Sİ: Basbaya. Mağazayı yalnız açıyorlar. Eee sen konuştun mu?
Ö: Evet konuştum. Benim oğlummuş. Babayım ya babayım.
Sİ: Çok tebrik edrim kardeşim. E o zaman barıştınız dimi?
Ö: Yok daha değil ama barışacağız. Yine Ömerin Defnesi olacak.
Sİ: Ha Serkana kardeş geliyor diyosun.
Ö: O da olur.
Ömer sırıttı ama sonra ciddileşti.
Ö: Ya Sinan bu Can beyle bir konuşsan mağaza için. Belki fikirleri değişir.
Sİ: Valla hiç sanmıyorum ama yinede konuşacağım.
Ömer sırıta sırıta odasına gitti. Şirkette yine gıybet tavan. Ömeri daha önce bu kadar mutlu görmemişlerdi. Türlü türlü şeyler çıkarıyorlardı adamın hakkında. Ömerin odasına Koray girdi. Tabiki de o meşhur girişini yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
Genel KurguÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))