19. bölüm - Söylememiz lazım

11.5K 464 36
                                    

( Yazar'dan )

Serkan Ömerin odasından çıkınca Korişin odasına gitti. Orada kankaları onu bekliyorlardı.

K: Hhh Seko şimdi napcaz?

SE: Şimdi biyaz düşünelim. Ama kesin yalan söylüyo. Öyle olmasa niye Vıyağın bu kaday büyümesini bekley dimi?

ME: Bencede öyle. Seykan ben aytık annemleye söyleyim beni hey gün buyaya getiysinley. İlla ki biy şey çıkacak.

SE: Getiyiyleymi ki?

ME: Getiyiyley ben babama söyleyim annem kayşı çıksa da babam beni getiyiy.

SE: Tamam o zaman aytık duyuma göye hayeket edeyiz. Biy de benim yine doktoy Hakan amcanın yanına gitmem lazım.

K: Kız o kim?

SE: İşte beni psikoloğa getiymişleydi. 

ME: Şimdi niye gitmek istiyosun?

SE: Şimdi annem kesin Ömey amcadan uzaklaşıy. Beni onun yanına yaklaştıymaz o yüzden psikoloğa söylicem annemle babama ihtiyacım vay yalnız kalmak istemiyoyum gibisinden biy şeyley söylicem o da sonya anneme hey şeyi anlatacak onlayda benim yanımda olucaklay. E istey istemez yanyana olucaklay.

K: Yürü Seko kim tutar seni. Mhmhmhhmhm

( Ömer'den )

Hala inanamiyorum. Salak salak sırıtıp duruyorum olduğum yerde. Bana baba dedi ya. İlk defa bana baba dedi. Defne. Defneye söylemem lazım. Çalıyor, çalıyor, çalıyor... ve meşgül. Of Defne napıcaz senin bu inadını. ''Defne şu telefonu ya aç yada odama gel. Konuşacaklarım Serkanla ilgili'' diye mesaj attım. İki dakika geçmeden geldi. 

D: Ömer noldu? Serkana bir şey mi oldu? Düştümü? Hiiii yoksa bir yerini mi kırdı? Nerde şimdi? Hastaneyemi götürdün? Ömer niye daha önceden haber vermiyorsun? Hayır yani-

Ö: Defne bir sus ya. Koraya dönüştün. Ne bu vır vır vır. Serkanın hiç bir şeyi yok. Aksine.

D: Oh be. Bir şey yokmuş. E noldu o zaman?

Ö: Tamam söylüyorum.

D: E hadi.

Ö: Serkan... bana.

D: Evet sana? E Ömer söylesene çatlatma insanı.

Ö: Baba dedi.

Bunu söyledikten sonra nefesimi bırakıyorum. Defnenin dudaklarında büyük bir gülümseme oluşuyor. Bir eliyle ağzını kapattı diğeriyle de koltuğa tutundu. Şoku atlatınca karşımdaki koltuğa oturuyor.

D: N-nasıl oldu?

Defneye her şeyi anlattım. O sırada içeri Serkan girdi.

SE: Anne aşağıda ayadım seni ama yoktun. Benim size biy şey demem lazım.

Serkanı kucağıma aldım ve başından öptüm.

Ö: Söyle oğlum.

SE: Ömey amca ben yine doktoy Hakan amcaya gitmek istiyoyum.

İşte o zaman kalbim tekrar paramparça oldu. Hani baba demişti şimdi ne olduda tekrar amcaya döndük. Defneye baktığımda yüzü düşmüştü. Ben şimdi nasıl sorayım ona niye baba demiyorsun diye. Of of. Bir dakika ya. Niye yine Hakana gitmek istiyor?

D: Annecim niye gitmek istiyorsun?

SE: Onunla konuşmam lazım.

Ö: Bizimle konuş. Biz sana yardımcı olalım.

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin