33. bölüm - 1 taş ile 2 kuş

24.4K 433 58
                                    

( Yazar'dan )

Ömer Defnenin boynunu öpmeye devam ederken Defne sadece duruyordu. Bu Ömerin hoşuna gitmemişti. 

Ö: Defne bir şey mi oldu?

Defnenin aklına Cem'in yaptıkları gelmişti bu yüzden bu kadar gerilmişti. Biliyordu. Ömere söylemesi lazımdı ama nasıl yapıcağını Ömerin ne tepki vereceiğini bilmiyordu. O yüzden ''Boş ver kızım anın tadını çıkar'' diye konuştu kendi kendine.

D: Yok sevgilim nolucak. Sadece fazla gerildim. Hani dışarıda falan.

Ömer gülümsedi. Burnunu yanaklara sürtüp fısıltılı konuştu.

Ö: Gerilme sevgilim gelirme. Benim içinde ilk olacak ama bence çok zevk alıcaz.

Defne allerini Ömerin boynuna doladı.

D: Ona ne şüphe Ömer bey. Maşallah siz çok iyi biliyorsunuz bu işi.

Ömer sırıttı. Dukakları birleşti. Yavaş yavaş öpüşüyorlardı. Dilleri ahenke dans ediyordu. Defne dayanamadı ve kendini arabanın üstünde biraz aşağ kaydırdı ve Ömere bastırdı. 

Ö: İşte benim kadınım.

Ömerin elleri elbisenin altına girdi. Yavaş hareketler ile sırtına kadar götürdü ellerini. Sütyenin kopçasını açtı. Defne gömleğin düğmelerini yavaş yavaş açıyordu. Ömer dudaklarını ayırdı. Nefes nefeseydiler. Elbisenin fermuarını açtı. Defneyi yere indirdi ve elbiseyle sütyeni serbest bıraktı. Şimdi Defne sadece iç çamaşırlarıyla duruyordu. Ömer dayanamadı ve göğüsleri emmeye başladı. Defnenin elleri Ömerin kemerini çözdü. Kopça ile fermuarı indirdiğinde pantolonu aşağ itti. Ömer göğüsleri sevmeyi bırakmadan ayaklarını hareket ettirdi ve pantolonu tamamen çıkardı. Defne gömleği çıkardı ve bir elini ömerin dövmesinin üstünde gezdirdi diğerini boxerin içine soktu ve kolda olan elinin aksine hızlı hareket ettirdi. Küçük Ömeri okşuyor ve -Ömerin vazgeçilmezi- sıkıyordu. Ömer inliyordu. Defne konuştu.

D: Dövmene ayrı bir zaafım var.

Ömer ağzını göğüslerden ayırdı. Yüzlerini aynı hizaya getirdi ve sırıttı.

Ö: Sadece dövme mi?

İnlemelerin arasından zar zor demişti bunları. 

D: Yok canım hiç olur mu? Ben senin her ayrıntına aşığım.

Ö: Daha çok sık.

Defne sırıttı ve tüm gücü ile sıkmaya başladı. Ömerden garip sesler yükseiyordu.

Ö: Devam et bebeğim.

Defne geri çekldi. Arabaya oturdu.

D: E hadi bakalım Ömer bey. Bu sefer aklımı başımdan alabilecekmisiniz acaba?

Ö: Sonra pişman olacaksın ama benden söylemesi.

Defne Ömeri boynundan tutup kendine çekti. 

D: Az laf çok iş.

Ömer muzip bir şekilde gülümsedi. Elerini Defnenin dizlerinden yukarıya doğru gezdirdi. Kilodu çıkartıp herhangi bir yere fırlattı. Ömer Defnenin gözlerine bakıp sırıttı. Defne bu gülüşten sonra ne olacağını tahmin ettiği için kendini geriye verdi ve dirseklerinden destek aldı. Ömer eğildi ve burnunu kadınlığa sürttü. Defne ürperdi ve yine bir titreme geldi.

Ö: Noldu Defne hanım? Meydan okurken iyiydi.

Defne cevap vermedi. Ömer önce bir kaç kez öptü. Sonra doymadığını anladı ve iyice dudaklarını basıtırıp içine çekerek öpmeye devam etti. Yaladı, öptü, emdi. Sonunda Defne dayanamadı ve doğruldu.

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin