( Yazar'dan )
Serdarın şaşkın ifadesi çok sürmedi. Onun yerine sinirli bir ifade barındı yüzünde. Gözlerinden alevler çıkıyordu. Bir hışımla ayağa kalkıp adamın yakalarına yapıştı.
Ser: Senin ne işin var lan burada? Niye geldin ha? Tekrar hayatımızı zindan etmeye mi geldin? Def ol git!
D: Abi dur.
Defnenin göz yaşları akmaya başlamıştı.
Ser: Defne karışma. Sen hangi yüzle geldin? Hiç utanmıyorsun değil mi?
D: Abi-
Ser: Defneee!!! Karışma.
Nihan, Ömer ve İso sadece bakıyorlardı. Ne olduğunu anlamaya çalışyorlardı. Çokcuklar ise Serdardan korkmuş bir taraftan bakıyorlardı.
Ser: Çık dışarı. ÇIK LAN.
X: Oğlum-
Ser: Bana oğlum deme.
Serdar adamı ittirmeye başladı. Dükkandan çıkarmak istedi onu. Defne hariç herkes ağızı açık kalmıştı. Adam Defneye baktı.
X: Kızım-
D: Bana kızım deme. Sen hangi hakla gelidn ya? Niye geldin? Biz sensiz gayet iyidik. Def ol git.
X: Defnem-
Ser: Bak hala konuşuyor. LAN GİTSENE. BAK ÖZ ÇOÇUKLARIN BİLE SENİ İSTEMİYOR. HANGİ YÜZLE GELDİN DE OĞLUM KIZIM DİYORSUN?
N: S-Serdar.
Ser: Nihan dur.
N: Serdar bağırma çocuklar korkuyor.
Serdar yan yana durmuş korku dolu gözlerle bakan çocuklara baktı. Onların yanına gidip önlerine çöktü.
Ser: Babacım korkmayın. Bak sakinim tamam mı aslanım. Korkmayın.
İkisini de öpüp tekrar adama döndü.
X: Çocukların mı?
Ser: Sana ne lan? Çık dışarı.
Serdar onu ittirerek dışarı çıkardı ve o da çıktı. Onların arkasından Defne, Ömer ve İso çıktılar.
D: Abi tamam artık. Bırak.
Ser: Nasıl bırakayım ya? Defne en iyi sen biliyorsun bu şerefsiz yüzünden neler yaşadığımızı. Şimdi nasıl hiç bir olmamış gibi davranayım?
İ: Kardeşim tamam. Sakin ol. Bak çocuklar da korktu. Amca sen de şimdi git. Yarın salim kafayla konuşursunuz.
X: Kızım. Sen bir şey demiycek misin?
D: Git. Başka ne diyeyim ki?
X: Neden geldiğimi sormayacak mısını? Sadece beni dinlemenizi istiyorum. Sonra isterseniz giderim. Son bir kez konuşalım istiyorum.
Ser: Son bir kez? Ne o yine gidicek misin? Gidiceksen niye geldin? Kendini niye hatırlattın?
İ: Serdar tamam artık. Hadi amca sende git.
Adam Defneye bir adım attı. Sarılmak için kolllarını açtı ama Defne onun aksine bir adım geri attı. Adam kollarını yavaşça indirdi ve gitti. Defne Ömere sarıldı. Göz yaşları dinmiyordu. Serdar bir ileri bir geri gidiyordu. Defneyi görnce onun yanında durdu.
Ser: Defnem. Ağlama bak gitti nasıl olsa.
D: Ya abi niye geldi bu? Ne güzel unutmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Aşk (DefÖm)
General FictionÖmer kiralık aşkı öğreniyor. Peki ya sonra ne oluyor? İşte bu sadece bir DefÖm hikayesi değil. Bu Defne,Ömer ve Serkan'ın hikayesi. Keyifli okumalar :))