166. bölüm - Aşk...

5.1K 274 97
                                    

( Yazar'dan )

Ömer artık yatak odasında sabırsızlaşmaya başlamıştı. Odadan çıkıp Defnenin yanına gitti. Rüya hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Ömer telaşlanıp büyük adımlarla yanına gitti ve başını okşayıp alnına bir öpücük kondurdu. 

Ö: Defne noldu niye ağlıyor? 

D: Bilmem ki. Susturamıyorum bir türlü. 

Ö: Ver bakayım bana. 

Ömer Rüyayı kollarına aldı.

Ö: Prensesim? Noldu sana böyle yavrum? Niye ağlıyorsun böyle? Yapma ama bak bizim içimiz parçalanıyor. 

Ömer tekrar alnını öptü. 

Ö: "Yağmur yağar sere serpe

kulağında elmas küpe.
Uyuturum kızımı öpe koka                                                                                                                                                  E...... E...... Ninni. 

Ninni benim nazlı kızıma ninni.                                                                                                                           Yağmur yağar lüle lüle                                                                                                                                               kızım gelir güle güle. 

E...... E...... Ninni.                                                                                                                                                               Ninni benim güzel kızım sana ninni."

Rüya sakinleşmeye başlamıştı. Kendini babasının kollarında rahat bıraktı ve gözlerini yummaya başladı. Ömer onu koklaya koklaya öpe öpe uyutmuştu. Defne ise ona hayranlıkla bakıyordu. Ömer Rüyayı beşiğine yatırdı ve üstünü örttü. Sonra başını öptü ve fısıldadı. 

Ö: İyi uykular prenses.

Defneye bakınca biraz şaşırmıştı. 

Ö: Niye öyle bakıyorsun?

D: Sana hayranım. 

Ömer yanına yaklaştı. Ellerini beline dolayıp kendine çekti. Konuşurken dudakları birbirine değiyordu.

Ö: Ben de sana hayranım onu ne yapacaz?

D: Bilmem. Sence?

Deyip ellerini Ömerin boynuna doladı. 

Ö: Benim bir fikrim var aslında.

Dedi başı ile yatak odasını göstererek. 

D: Valla benimde aklımdan geçmedi değil. 

Diye gülümsedi. Ömer onu elinden tutup odaya soktu. Kapıyı kapatıp Defneyi oraya dayadı.

D: Eee şimdi ne yapıyoruz Ömer bey? 

Ö: Bey falan... İyimiş. 

Dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu. 

Ö: Bence siz gayet iyi biliyorsunuz Defne hanım. 

Dedi burnunu Defnenin burnuna sürterek. Defne Ömerin dudaklarına kapıldı ve elini ensesine koyup kendine daha da bastırdı. Ömerin elleri ise Defnenin belini bulmuştu. Defne başlarını birbirine bastırıken Ömer ise alt taraflarını bastırıyordu. Parmakları yavaşça avuçların altında ki kumaşı buruşturup kaldırdı. Defne ise ellerini aşağıya sürtmeye başladı ve gömleğin kopçalarını yavaş yavaş açmaya başladı. Ömer kuduruyordu zevkten ama kendini tutuyordu. Daha romantik ve daha nazik karısını sevmek istiyordu. 

Yeniden Aşk (DefÖm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin