Continuam!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
In timp ce mergeam spre biroul directoarei pe hol vin 3 baieti din echipa de fotball, ei se indreptau spre mine.
Trebuie sa recunosc, nu sunt genul meu dar arata chiar bine.
Alex: Hei Sara, de cand nu te-am mai vazut, cum mai esti?
Eu: Ahmm...*Cum de stie cum ma cheama?* Sunt bine, ce-ti pasa?
Alex: Auzi, hai sa-ti arat ceva, vrei?
*Din start m-am gandit la ce-i mai rau*
Eu: Nu, ma duc la biroul directoarei.. Poate alta data..
Alex: A da? Eu zic ca nu mai mergi acolo!Si in momentu ala ma trage de mana si ma pune pe umarul lui, incepe sa fuga si ma scoate in curte scolii, apoi iasa in fata liceului, ma baga in masina lui.
Arata super masina, de un negru mat, un Audi A9 superb!
Ma pune in partea din dreapta, el se pune la volan si porneste in mare goana, eu nedumerita intreb:
Eu: Ok, gata cu rahatu asta, ce dracu faci?
Alex: De mult vreau sa fac asta.. Dar nu am avut curaj..
Eu: De ce? DE CE AI VREA SA MA IEI PE MINE IN MASINA TA?
Alex: Sara te plac!
Eu: @_@In acel moment se lasa tacerea, nu am mai zis nimic niciunul dintre noi 20 de minute, am ajuns la o padure, mergem vreo 18-20 de minute prin padure apoi dam de un conac superb, exact cum imi place mie, intunecat, sumbru, rece, infricosator.
Ne dam jos si eu admiram superba priveliste, langa conac era un lac cu un ponton, lacul era atat de limpede, atat de calm, atat de superb. Razele soarelui atingeau perfect suprafata lacului, in timp ce conacul era intunecat, era atat de liniste, atat de placut.
El se uita la mine atent, cand mi-am dat seama am zis:
Eu: Totusi, de ce suntem aici?
Alex: Aici stau sa ma relaxez, esti singura persoana pe care o aduc in locul asta, nu e al meu, a fost abandonat, dar este nou, nu stiu motivul abandonului.
Eu: E atat de superb..
Alex: Hai sa intram.. Vrei?
Eu: Sigur *Cu un zambet inocent*Conacul era vopsit in culori sumbre, un maron foarte inchis combinat cu gri si negru, inauntru avea un stil de castel vechi.. Era superb, avea 2 etaje in sus, parter si subsol.
Alex: Iti place?
Eu: E exact locul visurilor mele! E atat de perfect!
Alex: Stiam ca o sa-ti placa..Ne-am asezat pe balansoarul de pe terasa dinspre lac si am inceput sa vorbim:
================================
Pfiuuuu :3
Mult suflet am pus ^_^
Sper ca va place, chiar muncesc din greu la el n_n
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.