CONTINUAM!
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Ma pun inapoi pe blat si Liam vine la mine despartindu-mi picioarele si asezandu-se intre ele in timp ce ma magaia pe picioare.
Da ma sarute dar eu ma retrag si il inping dintre picioarele mele si ii zic:
Eu: Sezi mumos Bubico! Ce-i cu tine Liam?
Liam: Ahmm.. Scuze..
Eu: Bai, fratilor, nu stiu ce naiba e cu voi..Ma dau jos de pe blat si ies din bucatarie.
Siberia: Naspa refuz.. *Spune razand pe sub mustati.*
Traznet: *Tuse* Fraier *Tuse*
Lup: Bai, lasati-l!
Liam: Mersi ca ma incurajati..Se lasa tacere in casa. Peste cateva minute buna de tacere linistea este sparta de tipatul meu.
Liam: Sara?
Traznet: Ce ai mai facut de data asta?
Lup: Ambulanta sau politia?
Siberia: Ce parte din corp ai mai pierdut de data asta?
Tony: Ce violator a venit ca ai curu prea bun?Acestia amuzati dar seriosi in acelas intra buzna in camera.
Eu: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! NU TE CRED! AIDEN, ESTI CEL MAI TARE! TE IUBESC!
Eu vorbeam la telefon si urlam de fericire.
Liam: Ah, alt iubit?!
Eu: Taci Liam! Bine Aide, vorbim, paaa! Pupici!Inchid telefonul si ma intorc spre ei cu fata, ranjeam cu gura pana la urechi.
Eu: AIDEN A FACUT ROST DE BILETE IN PRIMUL RAND LA CONCERTUL TRUPELOR BLACK VEIL BRIDES SI FALLING IN REVERS! *Spun urland si topaind de fericire.*
Siberia: Ahh, se explica toate astea..
Eu: SI SI MAI SI E CA DUPA AVEM ACCES IN CULISE!
Tony: Ah, se explica si mai bine..
Eu: DAR CE E CEL MAI TARE E CA DUPA, AIDEN A PARTICIPAT SI CU NUMELE MEU LA TOMBOLA SI AM CATIGAT OCAZIA SA PLEC O SAPTAMANA CU EI IN TURNEU!
Liam: Acorepriti-va urechile!
Eu: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Traznet: Au mama, urechile mele!
Tony: Hooo, disperato!Eu topaiam de fericire, am sarit in bratele prietenilor mei, acestia prinzandu-ma. Eram extrem de fericita.
Liam ma prinde si imi pune picioarele in jurul taliei lui, ma ridica de la sol si ma duce undeva.
Eu: Liam, unde ma duci?
Liam: ...
Eu: Liam, am intrebat ceva!Liam nu-mi raspunse, iese din casa si se idreapta spre o masina.
Eu: Liam?!?!?!?
Ma intinde pe capota cu el peste mine si incepe sa ma sarute pe gat, la o muscatura de a lui un mic geama iese printre buzele mele.
Eu: Liam, inceteaza!
Liam ma ia stil mireasa si ma baga in masina, porneste si plecam.
Eu: Liam, daca nu imi spui ceva, MA ARUNC!
Liam: Ceva. Iti convine?Eu fac ochii mari si pufnesc usor, imi intorc privirea pe geam. Cand, dintr-o data aud piesa Black Veil Brides - In The End la casetofon, chicotesc si dau muzica la maxim.
Eu: Oh, nu pot sa cred ca o sa stau o saptamana cu cei de la Black Veil Brides! *Spun eu entuziasmata.*
Liam: Nu crede, pentru ca nu o sa stai.
Eu: Ce vrei sa spui? *Spun si ma incrunt slab.*
Liam: Sara, acum am scapat de toti, m-am facut oartener de afaceri cubtatal tau, nu vreau sa te mai vad in bratele altuia!
Eu: Liam, esti idiot? Nu suntem impreuna si nici nu o sa fim vreodata! NU VREAU SA FIU CU TINE, NU VREAU SA NECERTAM SI SA PIERDEM CE AVEM!Cu astea spuse m-am aruncat din masina, lasandu-l pe Liam cu gura cascata. Ei cu lacrimi in ochi ma ridic si pufnesc in plans.
Mai stiti cand ziceam de baiatul acela, dupa cafe tanjesc ei bine baiatul ace es-
Liam: Sara, ce te-a apucat?
Eu: Lasa-ma Liam!
Liam: Dar Sara-
Eu: Nu Liam, NU!Am spus si am alergat cu sperviteza spre casa.
Ajunsa in casa am fost intampinata de mama si de tata care stateau pe canapea.
Mama: Sara, scumpo, unde iti sunt hainele si unde e Alan?
Eu: Eh, Alan a fost un vampir foarte puternic care a mintit in legatura cu chesia aia de unde a pornit un cuplu, defapt el m-a violat, apoi am facut-o vrand si eu, apoi el mba batut si eu am reusit sa il omor.. Eh, ceva obijnuit.. *Spun plictisita.*
Tata: Ahmm.. Stai, ce?
Eu: Da, sunt o curva, nu e ceva nou.. *Spun plictisita si urc scarile.*
Mama: Ce naiba?
Eu: A, si tricoul e al lui Liam, a incercat sa ma rapeasca sa nu ma duc in turneu rimo de o saptamana cu cei de la BVB pentru ca ii e teama sa nu ma vada la altu ca el ma iubeste si deaia a devenit om de afaceri si vrea sa ma tina departe de alti baieti, dar eu nu vreau sa fie ceva intre noi pentru ca daca e sa ne certam nu vreau sa nu mai fim prieteni..
Tata: Oricum nu ati putea sa fiti impreuna.
Eu: Stai, ce? Dece?
Tata: El e varcolac si tu vampir, e imposibil ca voi doi sa va iubiti.
Eu: Nu,nu,nu! E posibil, e foarte posibil!
Tata: Daca el a spus ca te iubeste nu inseamna ca asa si e, Sara.
Eu: Dar tati e-
Mama: Are dreptate.
Eu: Ah, ok, fie ca voi.Ma intorc gata sa urc scarile dar glasul mamei ma opreste.
Mama: Si despre ce turneu ziceai?
Eu: Ah, da, Aiden, cel care mi-a pus pierceingurile a participat la tombola de la concertul care o sa fie la noi in oras, canta Black Veil Brides si Falling In Revers, si el a concurat si cu numele meu si am castigat, ma duc 1 saptamana cu ei in turneu peste 3 spatamani.
Mama: Oh, e cumva trupa aia de o adori?
Eu: Da, e trupa aia cu care am atetea haine..
Tata: Oh, presupun ca esti fericita, nu?!Eu dau din cap aprobator si incep sa chicotesc si sa topai. Tata si mama au inceput sa rada si m-au luat in brate.
Si asa, cum eram noi fericiti, aud usa cum se tranteste de perete cu o viteza de nedscris, facandu-ma pe mine si pe mama sa tresarim.
Ma retrag din imbratisare si ma uit spre usa, atunci in vad, era el si era furios.
←|→←|→←|→←|→←|→←|→←|→
Gata!
Next? :3
Pupiceiii💋💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.