Cap-22

4K 193 14
                                    

CONTINUAM!

:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::_:::

Kay: Pfff.. Sa va tina! *Spune nervoasa in timp ce pleaca din camera.*
Alex: Chiar, sa va tina! *Spune incordat si pleaca din camera.*

Eu nu puteam reactiona, eram decata de puteri, si se intampladera multe, oricum eu nu reactionasem asa, nu stiu ce aveau ei, nu ii ibtelegeam, doar prieteni, nu?

Eu: Cat e ceasu????
David: Taci am zis!

Ma uit la ceas, era 14:51

Eu: Doamne, cum a trecut timpul?
David: Cat e?
Eu: 14:51!
David: 14:51?!?!
Eu: Da!
David: Am pierdut si micdejun si pranz!
Eu: Lasa asta, Alex si Kay au plecati suparati, nu am putut sa fac nimic, sunt atat de proasta!
David: Dece erau suparati?
Eu: Ca am dormit impreuna si ca tu iti tineai picioru in poala mea, Kay a fost suparata si a plecat zicand "Sa va tina!" la fel si Alex...
David: Dar si ei dormeau ca niste indragostiti!
Eu: Stiu dar-
David: Dar ce Sara? Ha? Mereu, ba da mereu noi trebuie sa tacem. Mie unu mi se pare ca sunt prea apropiati! Si tu nu ai habar ce s-a intamplat in trecut intre ei 2!
Eu: Stai, ce?
David: Da Sara, la o betie de a lui Alex s-au culcat impreuna, si eu i-amniertat pentru ca pe Kay o iubesc si Alex mi-e ca un frate.
Eu: Adica ei... Si tu i-ai iertat?
David: Si ei sunt la fel de apropiati.
Eu: Ahmm..
David: Trebuie sa sti! Nu vreau sa ai impresia ca iubitu tau e cel mai bun!
Eu: Ok.. Mi-ai facut o stare de rahat..
David: Nu trebuia.
Eu: Ma simt prost...
David: Mie unu nu-mi mai pasa de Kay din mometu asta!
Eu: Cum?!
David: Alex mi-a fost alaturi la bine si la greu, mai greu renunt la el, tot fratele meu ramane, dar Kay.. M-a ranit a 2 oara, daca credea ca o iubesc nu mai facea asa.
Eu: Dav-
David: E doar o simpla tarfa.

Cuvintele astea ma facura sa raman stana de piarta.

Eu: Cum sa spui asa ceva?!
David: Eu o iert mereu, cand eu la cea mai mica greseala trebuie sa ma duc cu caruta de trandafiri, cu un kiliard de scuze si suspine si sa-i spun inca o data ca o iubesc, nu o data ci de 100000000000 de ori!
Eu: Dar daca o iubesti nu e greu sa-i demonstrezi!
David: Ba e daca ea niciodata nu ma crede!

Se enerva si se puse cu capul pe perna.

Eu: David.. Nu stiu ce sa zic.. Imi pare rau.
David: E ok..

Ma ridic si ma duc in camera la mine si la Alex. Acolo ii gasesc pe cei doi in pat facand.. Facand.. Sex sau dragoste? Ce naiba?

Eu: Al.....

Nu am zis sa ma aud doar eu, usa o deschisesem grijuliu, nu ma auzisera.

Inchid usa la fel de grijuliu cu lacrimi in ochi, inchid usa si incep sa merg pe hol incet.

Intru in camera la David.

David: Sara, ce ai patit?
Eu: Alex si Kay... Se... Pat...
David: Fac dragoste?
Eu: *Suspin si dau din cap aprobator in timp ce lacrimile imi inundau obrajii.*
David: Off.. Hai aici!

Spuse in timp ce se ridica si isi deschise bratele. Ma duc si ma imbratiseaza strans. Ii simt suferinta.

David: Hai la plaja, lasa-i, lamurim dupa.
Eu: Bine...

Imi iau costumul de baie pe mine si trcioul peste, David ia niste prosoape si eram gata sa plecam.

Ajingem pe plaja, David se dezbraca si se pune pe sezlong. Eu ma dezbrac si ma pun pe sezlongul de langa el.

David: Esti ok?
Eu: Mnu... Il iubesc, ca o proasta, i-am dat ce am avut mai scump le lumd..
David: Adica?
Eu: A fost primul baiat cu care m-am culcat, si el si-a batut joc..
David: Mnda... Imi pare rau.
Eu: Si mie.. Si mie..
David: Hai sa ne racorim.

Ma ia de mana si ma ridica de pe sezlong, dupa manimpinge spre apa.

Eu: Lasa-ma, nu vin!
David: Ba da, sa te racoresti!

Ma pune pe umarul lui, pocioarele atarnundu-mi in fata lui iar mainile intinse pe spatele lui. Incep sa ma zbat.

David: Sara!
Eu: Nu!

Ma lasa jos brusc si ma lua in brate.

David: Sunt la fel de distrus ca tine!
Eu: David, plangi?
David: Da, da chiar plang.

Eu il iau in brate si il mangai pe spate.

Eu: Hai sa ne racorim..
David: Hai..

Mergem in apa si incepem sa inotam. El incerca sa se relaxeze, nu putea, il simteam. Il iau in brate si ii soptesc:

Eu: Lasa-te cuprins de apa si soare.

El ma ridica, imi incolacii picioarele in jurul taliel lui. Ma tinea de spate si era cu capul pe pieptul meu. Eu imi infig mainile in parul lui si incep sa il dezordonez, sa il ciufulesc si sa il trag, voian sa-l fac sa zambeasca.

David: Ahh, ma doare!
Eu: Hihihi!
David: Daca nu ma lasi te musc de sani!

Imediat imi scot mainile din parul lui. Dar degeaba, nebunul incrpu sa ma muste de gat si sani.

Eu: Stai cuminte!
David: Nu, nu te las!
Eu: Ahh, ma doare!
David: Shhht!

Fara sa-mi dau seama scot un gemat de placere. El se opreste. Se uita la mine si ma intreaba:

David: Ce facem aici?
Eu: Nu stiu, habar n-am! *Spun lasadu-mi mainile pe langa corp, luandu-le de pe umerii lui.*
David: Sara, eu unu, m-am saturat de asta, de toata suferinta provocata de Kayra, si pentru tine abia incepe tot daca o sa continui sa stai cu Alex.. Asta e doar un ssfat ti-am zis aseara ca eu chiar tin la tine.
Eu: Offf... *Suspin eu si imi pun capu pe umarul lui.*

David ma stranse in brate. Ma intoarse cu fata spre el, ma mangaia pe obrazul stang, ma apuca de maxilar cu mana dreapta si ma saruta fierbinte. Eu, fara sa stau pe ganduri, ii raspund imediat la sarut. Sarutul devenea mai umed si mai intim, mai intens, mai bun, mai perfect.

Ne orpim brusc amandoi, ne uitam unul la altul.

David: Eu ma despart de Kay.. Nu mai rezist.. Si plec la conca sa-mi iau lucrurile si ii las in pace.

_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiii💋💋💋

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum