Cap-58

3.1K 152 21
                                    

CONTINUAM!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ma retrag din imbratisare si ma uit spre usa, atunci in vad, era el si era furios.

Cand privirea lui o intalneste pe a mea eu imi dau ochii peste cap si imi dau teicoul jos aruncandu-il in fata si spunand:

Eu: Ia, acum nu mai ai dece sa ma urmaresti!

Spun si urc scarile grabita, sunt doar in lenjerie intima si toti servitorii si servitoarele se uita mine nemiscati.

Eu: Nu intrebati, si da, sunt o curva! *Spun in gura mare cu zambetul pe buze si intru in cmera la mine.*

Inchid usa si o incui, cand sa imi deschid dulapul aud batai in usa. Ma duc lenesa spre usa si o deschid. Cu o putere si o viteza uimitoare am ajins in pat cu el peste mine.

Eu: Ce dracu vrei?

Nu spunea nimic, doar ma saruta pe gat si cobora spre sani. Eu il imbranceam dar nimic.

Eu: DA-TE JOS, AM ZIS!
Liam: Nu! Te vreau, te vreau a mea!
Eu: Liam, da-te jos sau te dau eu. *Am spus pe un ton calm neprivindu-l in ochi.*
Liam: Dece, Sara? Dece ma respingi?
Eu: DA-TE DRACULUI JOS DE PE MINE!

Am spus in timp ce ii dedeam cu pumnii in umeri. Liam se da jos de pe mine si ma oriveste confuz si dezamagit.

Eu: Liam, nu vreau, ti-am spus, nu vreau sa stricam prietenia noastra!
Tata: Si nici nu puteti sa fiti impreuna, Liam.

Eu am tresarit cand l-am vazut pe tata ca a intrat in camera chiar atunci cand am trrminat noi "cricul".

Liam: Poftim? Ne interziceti?
Tata: Ah, nu,nu! Esti un baiat bun, ai avut mereu grija de ea, desi chestia pe care tocmai ai facut-o acum nu-mi place.. Nu e vorba ca va interzic, ci ca tu esti varcolac si ea vampir, voi sunteti incapabili de iubirea celuilalt.

Liam il fixa cu privirea pe tata, respira greu, se uita la el nedumerit.

Liam: Dar eu o iubesc!
Eu: Bai, gata, iesiti dracului afara, vreau singuratate, cer prea mult?

Tata a dat din cap aprobator si a iesit, urnat de Liam care mergea cu capul in pamant.

Inchid usa si o incui, imi sterg lacrimile care nu stiu de unde naiba au aparut si ma duc spre dulap.

Ahh, sa vedem, ce haine aleg? Hmm, da, am ales niste blugi negri, mulati si rupti, foarte rau, cu talie normala, un maiou cu buricul gol, negru, simplu, geaca de piele si bocancii mei negri.

Parul am ales sa il las pe spate, cum sta el de obicei, si machiajul am hotarat sa fie unul obijnuit mie, ruj negru, tus, rimel si atat, dap, atat.

Dupa ce mi-am facut o baie lunga m-am pregatit cum am zis.

Vreau sa ies in oras, da. Imi isu banii, cheile de la Yamaha si ies din camera. Cobor scarile si ii vad pe mami si pe tati ca stau imbratisati oe canapea.

Eu: IES IN ORAS, DA, PROBABIL O SA AJUNG SI PE CENTURA, NU STIU, VORBIM, PA, VA IUBESC!

Am urlat eu in timp ce ma indreptam spre usa, dar glasul mamei m-a oprit.

Mama: Sara Fiona Connor!

Urasc cand face asta! Nu e de bine cand imi zice pe numele intreg. Ichh..

Eu: Da, mami?.. *Spun sfioasa.*
Mama: De unde si pana unde esti tu curva?

Am inghitit in sec, ah, mi-e asa rusine sa ii zic. O iau de mana si o pin langa tata, pe canapea iar eu ma pun pe masuta de cafea din fata lor.

Eu: Deci, prima data m-am culcat cu Alex, la mare, dupa, cu David duoa ce Alex ma inselase si nu mai eram cu el, dupa l-am sarutat pe Traznet in timp ce eram cu David, apoi Alan m-a violat si dupa am facut-o de buna voi, apoi Liam..
Tata: Liam ce?
Eu: Liam incearca sa ma aiba a lui..
Mama: Mie nu mi se pare ca esti curva, faza cu sarutatul pe Traznet a foat o greseala, dar in rest nu mi se pare ceva gresit.
Tata: Nici mie, si sunt barbat.
Eu: Adica?..
Mama: Adica nu esti o curva, Sara.
Tata: Si nu mai vreau sa aud asta din gura ta niciodata, inteles?!
Eu: Da! *Spun zam ind larg.* Aveti dreptate, chiar aveti. *Spun ridicandu-ma si sarind pe ei.*
Tata: Asta-i fata mea!

M-am ridicat si le-an facut semn cu mana "Pa,paa" si am plecat. Am iesit din casa si m-am urcat pe Yamaha mea frumoasa. Am pornit spre mall.

Ajunsa acolo am parcat si am intrat. Dap, atrag toate privirile, nu vezi in fiecare zi un om imbracat si machiat ca mine, sunt singura ca toti ma numesc satanista sau drogata, dar cand ma ma analizeaza baieti mai bine le place corpul meu, le place.. Offf, lumea din ziua de azi..

Am intrat KFC si m-am pus la o masa. Toti de la mese se uitau ciudat la mine, eh, nu-mi pasa.

Stateam eu cu nasul in telefon si la masa mea se aseaza un baiat, imi ridic plictisita privirea din telefon si il intreb:

Eu: Salut, care-i faza?
El: Salut, uite mi-ai atras atentia, trebuia sa vin sa vorbesc cu tine.

Eu ridic din spranceana mirata, eh, pare de treaba.

Eu: Sara. *Spun si intind mana peste masa.*
El: Adam. *Spune zambind si dand mana cu mine.*
Eu: Asa, si cum naiba te-am atras tocmai eu?
Adam: Pai, ai o Yamaha superba si arati asa..

Eu ridic din spranceana si ma uit la el ciudat si il intreb:

Eu: Asa cum?
Adam: Asa bine, bine rau!

Eu mi-am ochii peste cap si m-am ridicat de la masa, am olecat din magazin, el in urma mea.

Adam: Unde pleci?
Eu: Cat mai departe de societatea asta de cacat.

El ridica din soranceana mirat de ceea ce tocmai am zis.

Adam: Ce am zis?
Eu: Exact ce nu voiam eu sa aud.

Eu inaintez dar Adam ma prinde de mana si imi pune un cutit la spate, pe sub geaca, asa incat sa nu se vada.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Gataa!
Next?
Pupiceiii😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum