Cap-74

2.6K 139 51
                                    

CONTINUAM!

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

*Convorbire telefonica.*

Eu: Alo, Liam, uite, imi pare rau, hai sa vorbim si sa lamurim totul.
Fata: Oh, imi pare rau, iubitul meu e la dus, daca e vorba de o afecere ii spun sa sune dupa, bine?

Am inghitit in sec si lacrimile au aparut siroaie. Inima mea era sparta in milioane de bucati. Sufletul s-a baricadat iar in acel cub de gheata.

Eu: Nu e nevoie, nu e important, discutam cand ne mai vedem.. Scuze de deranj.
Fata: Nu face nimic, pa-pa!

*Convorbire incheiata.*

Am oftat adanc si am sarit din pat ducamdu-ma la dulap.

Eu: Bine Sara, in ce o sa te imbraci?

Am mai oftat o data si am ales sa ma imbarc in: Un tricou simplu, negru, o pereche de blugi mulati cu talie inalta, negri, ne taiati sau rupti, un plovaras, subtire, negru, cu fermoar si gluga, o pereche de tenisi, negri si la machiaj am ales nimic. Dap, nnimic mi-am legat larul intr-o coada de cal, dezordonata, la care am legat o esarfa mica, neagra, in semn de doliu.

Am luat telefonul si am iesit din camera.

Eu: Mami, tati?
Majordon: Au plecat acum 10 minute.
Eu: Au plecat fara sa-si ia "Ramas bun"?! Se vede ce le pasa de mine.. *Zic eu ragusita cu privirea in pamant.*
Majordon: Va simtiti bine?
Eu: Da.. Ahmm.. Aveti grija pe aici, ma duc la Fidelia, e inmormantarea si chestii..

Am plecat.

*Peste 2 zile.*

Totul revenise la normal, la modul ca eu nu mai ieseam din camera si de Liam sau de altcineva, in afara de Blondina mea, nu mai stiam nimic.

Linistea sumbra a fost sparta de strigatul meu ascutit si disperat dupa ajutor:

Eu: AARON!

Am strigat cat sa ma auda tot cartierul. In nici 2 secunde in camera mea intra Aaron, majordonul, si inca 2 angajati.

Aaron: Sara?!
Eu: Ewwwww, salveaza-maaaaa!
Aaron: Ce este?
Eu: O chestie cu multe picioare e la mine in baie pe perete, e uriasa! *Ma plng eu si sar in bratele lui Aaron.*
Aaron: Uff, ce sperietura am tras! Baieti, duceti-va si omorati acel miriapod.

Cei 2 barbati s-au dus sa omoare miriapodul de care eram ingrozita din cauza fobiei mele groaznice de insecte.

Eu: Mersi, Aaron.
Aaron: Deasta sunt majordon, sa-ti stau la dispozitie.
Eu: Nu esti un simplu majordon, esti si prieten.

Aaron mi-a zambit si mi-a dat drumul cand cei 2 barbati au iesit din baia mea, unul dintre ei fugind.

Eu: Ce are Louis?
Gabriel: Fobie, asta are.
Eu: Macar nu sunt singura.
Gabi: Deah.. Ma duc sa-mi bat joc de el! *Spune si incepe sa alerge dupa el razandn.*
Eu: Sunteti mai rau ca niste copii! *Urlu razand.*
Aaron: Bine, eu te las.
Eu: Aaron, diseara luam cina, toti 3.
Aaron: 3?
Eu: Da, eu, tu si blonda mea.
Aaron: Bine.

A iesit din camera si eu m-am uitat la ceas. 16:51. Hmm.. Incep sa ma pregatesc?! Eh..

Ma duc si imi fac o baie cu spuma, lunga, relaxandu-ma. Dupa cam o ora ies din cada. Imi infasor un prosop in jurul taliei si ies din baie.

Ma duc la dulap si aleg sa ma imbrac in: Niste panatlonasi scurti, negri, comozi, mulati dar comozi, un tricou, foarte subtire, nu era transparent, negru, larg si scurt, adica cu buricul gol. Si lenjeria neagra. Imi leg parul intr-un coc dezordonat si nu ma machez. Imi iau papuceii mei de casa, cu blanita, negrii.

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum