CONTINUAM!
0==============================0
Am inceput sa radem in timp ce ciocneam. Cand sa beau aud niste batai turbate in usa.
Eu: Ma duc eu. IMEDIAT!
Atunci deschid usa si vad ca era el.
Eu: Ce doresti?
Alex pasi inauntru pe langa mine, il privea pe David cu dezgust.
Alex: Sunteti 2 idioti!
David: Mnda, bine, altceva?
Alex: Kay plange in hohote!
Eu: Crezi ca eu nu am plans?
Alex: Nu, pentru ca esti o curva!Cuvintele lui imi provocasera lacrimile sa imi apara in ochi.
Eu: Si de ce dracu ai venit inapoi la curva de mine?
Alex: Sa vorbesc cu David!
David: Nu am ce discuta cu tine!
Alex: E despre Kay!
David: nu imi pasa!
Alex: Da de Sara iti pasa?
David: Da!Eu ma uitam la podea, nu voiam sa ii vad, pe nici unul.
Alex: Tu curvo, tot a mea esti! *Spuse in timp ce iesea pe usa.*
Eu: Nu draga, nu sunt nici curva nici a ta!Alex se incorda si se intoarse cu fata la mine, eu inchizandu-i usa in nas.
David: Pustoaico, imi are rau, eu-
Eu: Taci din gura, hai sa mancam si sa mergem prin mall, vrei?
David: Sigur!Ma asez langa el la masa si incepem sa mancam. Ma prinde de mana si ma pupa pe frunte.
David: Nu vreau sa te mai superi, nu imi place cand esti suparata.
Eu: Eh.. Nu putem sa avem viata perfecta..-*-^-
Dupa cam 20 de minute in care doar mancam si nu ziceam nimic, termin si ma ridic.
Eu: Eu ma duc sa ma schimb, tu strangi masa si stergi vasele! *Spun razand.*
David: Bine pustoaico.Ma duc sa ma schimb, imi iau un tricou cu BVB, fara maneci cu buricul gol si niste blugi negri taiati in ghenunchi, niste tanisi negri simpli. Imi leg parul intr-un coc putin dezordonat, ma dau cu rimel si cu tus si sunt gata sa plecam.
Ma duc in sufragerie unde David era pe canapea.
Eu: Du te sa te imbraci!
David: Nu stiu ce sa-mi iau pe mine!Ma duc in camera si ii caut on bagaj, trebuia sa ii bag hainele in dulap, iau un maieu decoltat negru si o pereche de blugi strampti pana la ghenunchi si pana la talie largi, negri, si niste tenisi negri.
David: Mergem la inmormantare?
Eu: Da, haide!
David: Nu ma grabi, am mancat mult si ma simt de parca as fi gravid!Ma bufneste rasul si ii arunc hainele pe fata.
Eu: Hai, hai, bortosule!
David radea ca prostu in timp ce se imbraca.
David: Sunt gata!
Eu: Bun, hai sa mergem.
David: Ce cur bun ai!
Eu: RUJUL!Ma intorc repde in camera si ma dau cu un ruj negru, si imi pun niste cercei in forma de cruce daca tot sunt aici, de culoare neagra.
Ies din camera si il vad pe David cu gura cascata.
David: Arati super!
Eu: Mersi, hai sa mergem.Coboram scarile, iesim din scara blocului si in fata blocului la umbra erau vecinele mele, le salut politicos si il iau de mana pe David.
Am reusit sa aud cum ziceau: "Doamne cum arata, E satanista, E oribila, Ciudata.". Doar una nu ma judeca, doamna Willo.
Mergeam cu David de mana, cand am ajuns intr-un parc, ne asez pe o banca, la umbra.
David: Ma duc sa iau niste inghetata?
Eu: Eu vreau o sticla de suc, atat.
David: Bine, vin imediat.Stateam si ma uitam jn jur, parcul era plin de copii care se jucau cu mingea. Dintr-o data simt cum o minge ma loveste in cap, un copilas ma lovise fara intentie.
Ridic mingea de jos si ma uit la el, era blond, ochii albastri si un zambet superb.
Eu: Poftim micutule! *Spun aplecandu-ma la el.*
Copilasul: Multumesc!
Eu: Cum te cheama, ingeras?
Copilasul: Tomy, pe tine?
Eu: Pe mine Sara.
Tomy: Te joci cu mine?
Eu: Sigur!Am incepu sa ma joc cu el. David se asezase pe banca in sucurile in mana, ne privea cum ne jucam. Dintr-o data aud o voce de femeie stigand la Tomy.
Femeie: Tomy, dragule, pleaca de langa fata aia!
Tomy: Dece mami?
Femeie: Nu vezi cum arata?
Tomy: Dar e frumoasa!Eu iau mingea in mana si ma duc spre femeia care il tinea pe Tomy in brate.
Eu: Lasa Tomy, asculta-ti mama, ne mai vedem, ai grija de tine ingerasule! *Spun cu lacrimi in ochi.*
Femeie: Ba nu va mai vedeti, el nu are ce vorbi cu satanistii drogati!Eu am privit pamantul si mi-am luat ramas bun. David in spatele meu, mi-a pus mana pe umar.
David: Hai Sara, sa mergem.
Nu stiu dece dar eu plangeam. Fara sa plecam de langa cei doi ii sar in brate lui David, acesta ma stranse tare.
Tomy: Mami, ai facut-o sa planga, esti rea!
Eu ma intorc spre Tomy.
Eu: Nu e rea, te protejeaza, are dreptate, sunt urata si rea.
Tomy: Nu esti! Te-ai jucat cu mine si esti frumoasa! Mama e rea!
Femeie: Tomy, te bat daca mai spui asa!
Eu: Educa-l, nu-l lovi, pentru ca doar asta o sa invete de la tine! *Ma rastesc eu la ea in timp ce o lacrima imi curgea pe obraz.*
Femeie: Nu e treaba ta cum imi educ copilul!
Eu: Pffff.. Ma bucur ca ai mei m-au aruncat intr-un centru de adoptie cand m-am nascut!Femeia ramase stana de piatra si ma privi cu lacrimi in ochi.
Femeie: E imposibil.... Esti....
Eu: Ce?
Femeie: Cum se numea centrul?
Eu: E cel din marginea orasului, cel verde.
Femeie: Si care e numele tau de familie?
Eu: Connor.In acel moment femeii ii curgeau lacrimile siroaie pe obrajii eu rosii.
Eu: Sunteti bine?
Femeie: Lucy Connor ma numesc si am dat o fata spre adoptie in ziua cand s-a nascut acum 16 ani pe data de 4 august!Eu am impietrit. Ea era mama mea!
Eu: E imposibil.. *Am soptit in timp ce am inzbucnit in plans.*
David ma lua de umeri indreptandu-mi spatele.
Lucy: Sara Fiona Connor!?
Eu: Da.
Lucy: Eu sunt mama ta!:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiii💋💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.