CONTINUAM!
←↑↓→←↑↓→←↑↓←→←↑↓→←↑↓→
Eu: Nu, nu se poate, nu!
Plangeam in hohote, cand am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare.
Ma asez pe jos si lacrimile curgeau siroaie pe obrajii mei palizi.
Dansa: Vreti sa veniti la inmormantare? *Spunea aceasta plamgand.*
Eu: Normal ca venim! *Spun plangand si lund-o in brate.*Liam ne imbragiseaza pe amandoua si ma saruta pe frunte. Eu oftez adanc si ii spun:
Eu: Deci, inchiriez eu locul unde o sa facem poamana si toate, va rog, lasati-ma sa va ajut!
Dansa: Bine, puisorule, unde o sa fie locul, sa stiu sa chem lumea.
Eu: La restaurantul Fidelia. (No hate me, nu am inspiratie deloc. :3 )
Dansa: Bine puisor, la 14 sa se prezibte acolo, da?
Eu: Da.Ii deschid usa, aceasta iasa iar eu imi sterg lacrimile si iau telefonul:
*Convorbire telefolnica.*
Tata: Alo, Sara, scumpo, ce faci?
Eu: Vreau sa fac o fapta buna, vreau sa ma ajuti sa inchiriez un local pentru o inmprmantare, mi-a murit tatal spiritual.. *Spun plangand.*
Tata: Sigur scumpo, eu zic sa vi sa discutam mai amanuntit.
Eu: Venim dupa ce mancam.
Tata: Bine scumpo.
Eu: Pa.
Tata: Pa.*Convorbire incheiata.*
Liam: Hai sa manacam si sa te calmezi.
Eu ma ridic de la masa si fara sa zic nimic ma duc in camera, Liam vine dupa mine, scotocesc printr-un sertar si gasesc pastilutele mele mici si rosi.
Liam ma privea ingrijorat, iau 3 si ma duc sa le iau, le bag in gura si beau suc.
Liam: Offf..
Eu: Nu mai am pofta de mancare.Ma ridic de la masa si ma duc sa ma imbrac, aleg o pereche de blugi, negri cu talie inalta, bocancii mei, un tricou simplu, negeru, fara decolteu, si un hanorac cu fermoar negru, simplu. Imi fac un coc aranjat si leg o esarfa neagra de el in semn de doliu. Ma dau cu rimel si tus si sunt gata de plecare.
Ies din camera, Liam ma privea ingrijorat, vine sa ma sarute dar eu il refuz. Se imbraca si pornim.
Intram in masina si eu aveam ochii rosi de la plans si imi stergeam nonstop lacrimile care nu incetau sa apara.
Liam: Imi pare rau.
Eu: Te iubesc, imi pare rau ca sunt asa, dar sunt distrusa..
Liam: Inteleg..Drumul a fost unul tacut, nu am aprins casetofonul si nu am vorbit, doar suspinele mele il mai faceau pe Liam sa mai tresara.
Am ajuns si am coborat din masina. Am intrat in casa ca un vartej, am sarit in brate la mama si am inceput sa plang zgomotos si sa suspin neincetat. Mama ma mangaia pe par si imi saruta fruntea.
Eu: A murit, mama, a murit..
Mama: Gata, scumpa mea, gata..Am stat asa vreo 20 de minute in care doar am plans si am strans-o pe mama cat de tare am putut.
Eu: Hai sa ne asezam. *Zic stergandu-mi lacrimile.*
Mama: Hai.Ne asezam pe canapea si eu rup tacerea:
Eu: Luke, adu-mi un oachet de servetele umede si o oglinda, te rog.
Luke: Imediat!Peste 2 minute Luke vine cu o oglinda si sevretele.
Eu: Oh, dumnezeule, arat oribil.
Ma sterg si dupa imi trag nasul. Ma uit la tata si ii spun:
Eu: Tata, vreau sa inchiriez localul Fidelia, sa am pe lista cei mai buni bucatari si o servire impecabila, pana maine la 12 vreau sa fie totul gata, de decoratiuni o sa ma duc in persoana sa ma ocup, il iau pe Luke si pe Dennis cu mine, Dennis cel care lucreaza cu tine, am vazut ca se pricepe. Aa, si pana maine vreau raportul cu suma pe foaie, nu ma intereseaza cat costa, o pui la cheltuielile mele, vreau sa fac cea mai buna si demna inmormantare pentru tatal meu spiritual. Am apelat la tine pentru ca ai multi oameni si vreau ca pana maine sa fie totul gata.
Tata: Sigur, scumpo. Suma nu conteaza.
Eu: Asa speram si eu.Ma ridic si il chem pe Luke.
Eu: Il sun pe asociatul tau sa vina, am nevoie de fete de mese, de scaune, am nevoie si de numarul de la Omagii Funerare, vreau sa ii gasesc un sicriu de un maron inchis din lemn masiv, cu asternut rosu, din matase si vreau o cruce neagra, din marmura, la fel vreau si cavoul.. Avem timp daca ma ajuti.
Liam, mama si tata se uitau socati la mine.
Tata: Uite, vezi, cum sa fiu dezamgit de tine cand tu esti asa?
Eu: Ce vrei sa spui?
Tata: Esti exact ca un om de afaceri, esti o copila dar tu esti un adult defapt, ai pus tot cap-coada imediat, asa ceva e imposibil, te voi ajuta, sunt mandru de tine!Eu dau din cap afirmativ si il sun pe Dennis:
*Convorbire telefonica.*
Eu: Ah, Dennis, imi pare rau ca te deranjez, dar am nevoie de talentul tau superb.
Dennis: Sigur, Sara, spune.
Eu: Mi-a murit tatal spiritual si vreau sa fac o inmormantare demna de barbatul careia i-am spus "Tata" inainte sa ii gasesc pe ai mei.
Dennia: Se rezolva, si peste 3 ore e totul gata daca doresti.
Eu: Ar fi perfect, ne vedem la localul Fidelia in 10 minute, ok?
Dennis: Ok, ne vedem, pa!
Eu: Pa!*Convorbire terminata.*
Eu: Liam, mergem, mama, tata, vorbim.
Liam da din cap afirmativ si ma ia de mana, pornim, intram in masina si plecam.
Am ajuns dupa 5 minte. Ma dau jos din masina si intru val vartej in local care era doar cu 2 mese pline, e local de seara.
Eu: Buna ziua!
Chelner: Buna ziua!
Eu: Vreau sa vorbesc cu patronul localului, se poate?
Chelner: Imediat.Dau din cap afirmativ si ma pun la o masa, insotita, bineinteles, de Liam.
Eu: Sa vina o data!
Liam: Ai rabdare.
Eu: Am, destula, cred!M-am ridicat in picioare si am inceput sa ma invart di-colo-colo.
Atunci am vazult chelnerul insotit de patron, nu cred, patronul este chiar....
################################
Gataaaa!
Next?
Pupiceiiii💋💋💋💋
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.