CONTINUAM!
------------------
Eu ii zambesc, dintr-o data pe usa intra un chip extrem de familiar.
Nana: Hei, straino! Semne de viata nu mai dai? *Spune zambind.*
Eu: Nanaaa!Urlu si ii sar in brate. O strang tare, si ea la fel, imi lipsea, imi lipsea afectiunea ei.
Nana: Stai, Sara!
Eu: Ce-i?Nana ma priveste atenta, parul meu era intr-un coc, era ud, trebuia lasat asa si dupa spalat. Eu o privesc ingrijorata.
Eu: Nana, ce-i?
Nana: Ce i-ai facut lui Liam?O privesv confuza, lacrimile imi apar in ochi.
Eu: Stai.. Eu i-am facut ceva? Eu?! Eu lui?! E bine? Ce i s-a intamplat?
Nana: E mereu suparat si nu vorbeste cu nimeni, nu mananca, nu doarme..
Eu: Nu... Nu i-am facut nimic! Nu e vina mea pentru ce a facut..
Nana: Ce a facut?!Eu inghit in sec si ma asez pe scaun, ma uit la Aiden.
Eu: Aiden, continua, vreau sa plec!
Aiden imi desface parul si isi continue treaba, Nana observa ca nu vreau sa vorbesc.
Nana: Bine Sara, ne mai vedem..
Spune si pleaca. Nu o salut, nu o privesc, imi inghit lacrimile. Aiden sparge tacerea.
Aiden: Am terminat!
Eu: Uhh, sa vad!Ii zic si ma intoarce cu fata spre oglinda, mor, arata... BESTIAL!
Eu: Ohh, Aiden, arata superb! *Ii zic sarindu-i in brate.*
Aiden: Ma bucur ca-ti place! *Spune in timp ce ma strange tare in brate.*Dupa cetva secunde in care ne-am leganat unul in bratele celuilalt ne desprindem din imbratisare.
Eu: Cat costa?
Aiden: 3 milioane.Asta nu suport, frate la salon iti ia 3 milioane pe nimic.. Meh, sunr multumita, asa ca platesc.
Eu: Aiden, vreau piercing!
Aiden: Ok, eu termin la 20:00. Ne veden undeva si te iau la magazin?
Eu: Magazin?
Aiden: Da, aici lucrez 2 zile pe saptama, acolo 3, acolo se fac tatuaje si se pun piercienguri.
Eu: Adica, paradisul?
Aiden: Si se asculta rock nonstop.
Eu: Pot sa ma mut acolo? *Spun zambind larg.*
Aiden: Te poti muta la mine, casa e cam goala, ma plictisesc si am canapeaua libera. *Spuse razand.*Imi suna telefonul, il scot din buzunar in timp ce zambeam la Aiden. Vad ca e mama.
*Convorbire telefonica.*
Eu: Alooo?
Mama: Buna scumpo, unde esti?
Eu: La coafor, ma vopsesc albastru si sunt cu Yamaha din garaj.
Mama: Wow, directa mai esti..
Eu: Deah.. Aa, si ma duc pe la 8 diseara sa-mi pun niste piercienguri.
Mama: Bine, nu ito voi spune nimic, esti mare, capabila si e alegerea ta.
Eu: Ahh, ce speram ca o sa zici asta!
Mama: Scumpo, am incredere in tine, nu m-ai putea dezamagi cu nimic, sunt mandra ca sti ce vrei si ca nu te lasi invinsa.
Eu: Mersi, mama.
Mama: Te iubesc!
Eu: Si eu mami!*Convorbire incheiata.*
Aiden se uita amuzat la mine, prea ciudat ca vorbesc asa cu mama, dar o iubesc.
Aiden: Deci?
Eu: Ma lasa!Am zis sarind iar in bratele lui. Aiden ma strange iar. Ma desprind brusc si il ibtreb:
Eu: Unde ne intalnim la 8?
Aiden: Unde vrei, vin sa te iau?
Eu: Ai masina?
Aiden: Am un Audi A8, nou nout.
Eu: Nu conteaza ce masina, conteaza sa fie ca eu am doar o motocilceta Yamaha.
Aiden: Le ador!
Eu: Si eu!
Aiden: Ok, Sara, as sta la discutii cu tine tot anul, dar trebuie sa imi continui munca.
Eu: A, da, scuze!
Aiden: Ne vedem diseara, stiu unde stai, te iau eu!
Eu: La caaat?
Aiden: La 8 jumate.
Eu: Okyyy!Am sarit in bratele lui iar si l-am imbratisat strans apoi i-am dat un mic sarut pe obraz. Aiden a rosit, eu am zambit si am fugit din salon.
Eu: Dece a trebuit sa-l pupi?! Proasta! Proasta!
Spun in timp ce radeam cu gura pana la urechi. Ma urc pe motocicleta si gonesc spre casa. Ajung, parchez in garaj si intru in casa. Acolo toti angajatii misunau in stanga si in dreapta pana cand m-au vazut pe mine, s-au oprit toti socati. Atunci il observ si pe tata pe canapea.
Eu: Heiiiiii!
Tata: Sara? Te-ai vopsit?
Eu: Da. Iti place? *Zic cu o voce de copil si botic de ratusca.*
Tata: Arati.. ARATI... Superb! Daca tie iti place si mie imi place. *Spune si ma ia in brate. Eu ii raspund la imbratisare si zambesc.*
Eu: Ohh, sunt asa fericita! Aa, vezi ca pe la 8 jumate ma duc sa-mi pun piercing.
Tata: Bine, dar, sa ai grija la cine, sa nu apara vreo infectie, ceva..
Eu: Am grija, promit!
Tata: Bine, scumpo.Ne-am desprins din imbratisare si eu am urcat in camera mea. Urmata de Alan.
Alan: Doriti ceva de mancare, domnisoara?
Eu: Nu Alan, multumesc.Spun intrand in camera si Alan imediat dupa mine si inchide usa, ma intorc cu fata la el si intreb calma:
Eu: Ce dracu faci?
Alan: Sa vorbim, asta vreau!A incuiat usa. Eu am inghitit in sec cand s-a apropiat de mine grabit. Am dat cativa pasi in spate. Alan ma prinde de mana si ma strange in brate.
Eu: Alan, lasa-ma!
Alan zambi larg, se da un pas inapoi si isi desface papionul, si isi da vesta jos, eu in acest timp ma gandeam sa nu-i fac rau, nu doream asta dar daca el ma provoca, o faceam.
Isi da si camasa jos si ma priveste lung, cateva momente de tacere. Alan zambeste larg, isi pune mainile pe cureau de la pantaloni si incepe sa o deschida.
Eu: Alan, ce vrei sa faci?
Alan: Shhht!
Eu: Alan, ce vrei sa faci?!
Alan: O sa iti arat ca si eu pot sa te fac fericita, nu doar acel Liam.Eu am inghitit in sec si lacrimile mi-au aparut in ochi, tremuram toata.
Eu: Alan, nu inteleg, am spus ca suntem frati si intre mine si Liam nu e nimic!
Alan: Taci!Vocea lui rasuna in toata incaperea facandu-am sa tresar si sa am pielea de gaina. Alan ajunga imediat langa mine, imobilizandu-ma.
Alan: Asteptam sa dau de o vampirita ca tine!
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
La media e Sara❤
Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiiii😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.