CONTINUAM!
:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:
Ma pune la pamant dar ma ridic imediat. Cand m-am ridicat cei 2 lupi au facut cete o fata de sprriati de bombe, in timp ce se erau socati la mine.
Ce era? Ce se intampla?
Atunci am realizat ca pe obrazul meu drept era.. impreuna cu ochiul.. mi-am dus mana la obraz, simteam carne vie, mult sange, pielea disparuse.
Eu: Ce dracu? CE MI-AI FACUT?
Am urlat cat m-au tinut plamnii la lupul care acum era cu privirea in pamant.
Eu: Ce mi-ai facut?
Lupul: Ti-am zis sa stai calm, Traznet!
Traznet: Imi pare rau.. Nu am.. Nu asta a fost intentia!
Eu: Dar care, sa ma lovesti in speranta ca am sa fug sa mor?
Lupul: Siberia, ia-o pe Sara, mergem la cuib!
Eu: Nu vin nicaieri!
Siberia: Ba vi!Si cu astea zise nu stiu cum am ajuns pe spatele ei, tinandu-ma doar cu o mana sa nu cad, cu cealalallta pe obraz.
Eu: Mai avem mult?
Siberia: Nu draga, tine-te bine.
Eu: Bineee..
Siberia: Imi pare rau pentru ce ti-a facut Traznet, are un comportament oribil.
Eu: Pot sa ii scot un ochi?Siberia a inceput sa rada.
Siberia: Eu iti dau voie, dar Lup nu stiu daca iti da.
Eu: Asa il cheama? Lup?
Siberia: Nu, dar astea sunt poreclele noastre, puse de catre oameni. Strabatem padurea asta zi si noapte, lung si lat, de peste 10.000 de ani.Eu socata am cascat ochii si era sa ma inec cu aer la spusele ei.
Eu: Cat?!?!
Siberia: Stiu, mut, dar noi suntem vesnic tineri.Nu am mai spus nimic, meditam, ma gandeam la ce a spus ea. Fara sa imi dau seama deja ajunsesem.
Siberia: Pustoaico?
Eu: Eu!?
Lup: Da, tu.
Eu: Ce eu?
Traznet: Imi pare rau..
Eu: Eh, e ok, parca vampirii se vindeca.. No?
Lup: Da, dar nu si din asta, e provocata de un varcolac, nu se mai repara, adica o sa ramana cicatrice.
Eu: Stai, ce?! Aveti o oglinda in pestera aia?Si dau sa intru in pestera, mergand cu pasi repezi, dar Lup se puse in fata mea.
Lup: Nimeni, dar NIMENI, nu intra in pesterea noastra!
Eu ii trag o privile criminala, el nu stia ce pot sa fac la nervi? Apfff, clar, no!
Eu: A da, si o sa ma opresti tu?
Lup: Da, toti daca e nevoie!
Eu: Sa te vad!Zic mergand in fata, fara sa imi pese de el, el incearca sa ma loveasca. Cashhhh, scut! Atunci a realizat ca nu are ce imi face, s-a dat din fata mea si a plecat capul.
Eu: Asa ziceam si eu! Oricum nu am ce sa fac acolo, vreau doar o oglinda, atat.
Siberia: Vino, iti dau eu.Spuse in timp ce se transforma in om, arata deadreptul super, era superba, pielea alba, exact ca zapada, acel alb imaculat, ochii albastri, dar mai mult gri, cristalini, si parul un alb care duce doar putin, dar doar putin spre un gri, buzele albastre, cu o rochie alba, pana la pamant cu maneci evazate, foarte evazate, cu material in plus, cu mici elemente albastre si pe frunte avea ceva de fier, care ii strabatea fruntea de la stanga la dreapta. Care continea mici cristale albe. Arata absolut superb.
Siberia: Haide!
Ma indemna sa merg spre ea facandu-mi semn cu mana. Dar eu eram captivata de frumusetea ei, era superba, deadreptul frumoasa, eram capturata, o priveam si inghiteam in sec.
Eu: Ahmm... Esti superba!
Siberia: Ca un vis, stiu, sunt o regina, deasta sunt atat de frumoasa, haide, iti spun mai multe inauntru, poate stai la o ceasca de ceai.
Eu: Ah.. Md... Bi... Ahnnm..Dece aveam emotiile astea? Era pentru ca avea o personalitate atat de, de.. Nu stiu, de intimidata? Nu stiu sa spun in cuvinte!
Siberia: Haide!
Spune in timp ce ma ia de mana. Cand m-a atins, degetele ei au lasat amprente albe, care dupa cateva secunde, cand lua mana, se stergeau.
Eu: Waaa!
Siberia: Esti ca un copil! *Spuse razand.*
Eu: Sunt un copil! Am 16 ani, doar!
Siberia: Ok, ok, hai intra!Am intrat, inauntru era ca o casa, de bogatasi! Era superb, aveau semineu si un covor alb pufos in fata semineului, o canapea mare din piele alba si 2 fotolii la fel. Asta se afla in partea dreapta, in partea stanga aveau o mini biblioteca. 4 fotolii si o masuta de cafea, veioze cu picior inalt, luminau acel loc. Dupa, era un hol lung, in stanga si in dreapta, in dreapta erau dormitoarele si in stanga era bucataria si baia, aveau baie si in dormitoare. Bucataria era usriasa, cu mobila de parca era veche, avea o culoare inchisa, dulapioare mici pe pereti, frigider de aceeas culoare, aragaz modern, in aceeas culoare, era super. In dreapta era o masa gigantica in aceeas culoare si scaune in jurul ei.
Eu: E superb!
Siberia: Stiu! Acum stai jos, pari lihnita!Asa si eram... Ma asez pe un scaun si o privesc cum se misca prin bucatarie.
Siberia: Si?....*Vocea ei calda si pasnica ma trezeste din ganduri.*
Eu: Si ce?
Siberia: Cum ai ajuns in padure?
Eu: Ahmm.. Veneam de la vizuina varcolacilor.
Siberia: Aa, varcolacii lui Tony?
Eu: Da, haita mare.
Siberia: Da, fain acolo, sunt multi si prietenosi.
Eu: Da, chiar sunt.
Siberia: Si, de cand esti vampir?
Eu: De vreo 2 saptamani..
Siberia: Ahmm.. Fain, ai iubit?
Eu: Da, da am!
Sabrina: Uu, cine e?
Eu: Il cheama David, are o gramada de ani, 2.000 si ceva..
Siberia: Cum il mai cheama? Sau cum i se mai zice?
Eu: Ahmmm... Habar n-am!
Siberia: Si e iubitul tau?...
Eu: Da.... Acum realizez cat de putine stiu despre el....
Siberia: Hihi..
Eu: Ce chicotesti asa?
Siberia: Ia stai! Te-a facut.... Ahmmm.. Sa te culci cu el?
Eu: Ahmmm...
Siberia: De cate ori?
Eu: O data...
Siberia: Va iubiti?
Eu: Eu il iubesc, si el spune ca ma iubeste..Siberia ramase nemiscata cu privirea fixa pe mine. Privirea ei ma ingheta, la propiu, incepea sa-mi fie frig, ochii ei devenind alb cu reflexii albastre.
Eu inghetam deabinelelea. Simteam cum picioarele erau in gheata, o gheata solida, nu puteam reactiona, ochii ei ma impietrisera.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiii💋💋💋💋💋HEI, O SA POSTEZ MAI RAR DIN CAUZA UNOR PROBLEME, O SA POSTEZ CEVA GEN O DATA LA 3 ZILE, DOAR 2 SAPTAMANI, ATAT, PANA IMI REZOLV PROBLEMELE, IMI PARE RAU!
Va pupacesc! 😻💋💋💋💋💋💋💋💋
Pisicuta Pisi
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.