Cap-47

3.5K 151 20
                                    

CONTINUAM!

○●◎○●◎○●◎○●◎○●◎○●◎○●◎○●

Alan: Asteptam sa dau de o vampirita ca tine!

Am inghitit in sec, e vampir! Dar el nu stie ce sunt eu.

Asa ca profit si ii iau fata in palmele mele, ma uit in ochii lui, acesta zambeste larg si imi spune:

Alan: Stiu ce esti, esti exact ce a fost sotia mea, m-a invatat sa nu ma afecteze ceea ce faci, sunt imun!

La auzul acestor vorbe lacrimile mi-au navalit fata, obrajii mei erau inundati.

Eu: Alan, te rog, stai!
Alan: Neeh, am pofta de un sex salbatic!

M-am panicat, eram panicata, eram transpirata si respiram sacadat, era imposibil sa mi se intample asa ceva!

Alan ma arunca in pat si imediat el peste mine, imi rupe tricoul meu care, era oricum franjuri, il arunca prin camera, si imi da jos si blugi , ca prin minune. Dar ceva il deranja.

Alan: Ahh, tre sa te demachez, hai pana in baie, sa te si pedepsesc.

Imi era groaza de cuvintele lui, era mult mai puternic si era imun. Ahhh, baga-mi-as!

Ajungem in baie, da drumul la apa in ghiuveta si ma baga cu capul, eu ma zbateam sa scap din mainile lui, ma ridica sa ma privesc in oglinda, aratam oribil, ia un prosop si ma sterge, machiajul disparuse dar lacrimile inca curgeau.

Alan: Off, ingersaule, nu mai plange, te voi face fericita!
Eu: Alan, te rog, lasa-ma, te implor, te implor!
Alan: Nu pisicuta mea, ai fost fata rea, te voi pedepsi!

Am lasat capul in jos lacrimile cazand pe gresia din baie. Alan ma trage dupa el, eu fiind doar in lenjeria mea intima de matase neagra.

Ma arunca in pat si acesta imediat peste mine, incepe infernul!

Incepe si ma saruta pe gat, pe barbie, pe umeri, coboara la sani, ii strange usor, ii maseaza.. Imi provoca placere, ahh, chiar o face bine! Nu, Sara, concentreaza-te!

Alan: Iti place, se vede pe fata ta!
Eu: Alan, dece imi faci asta? *Spun gemand de la stransoarea sanilor mei.*
Alan: Ahh, ce ma provoci cand gemi asa!

Eu imi pun o mana la gura si una pe mainile lui. Alan imi desparte picioarele cu usurinta, eu eram incordata toata.

Incepe sa-si frece barbatia intarita de feminitatea mea, el geme eu gem.

Eu: Ahh, Alan, stai, ahhh!
Alan: Ahmm, ce bine faci!
Eu: Ahm, staiiiii, ahmmm!

Alan isi da jos pantalonii, ramanand in boxeri, ohhh, nuu, i se simte mai bine barbatia, nu!

Eu: Ajutor! TATA! AJUTOR!
Alan: Suntem doar noi 2 in toata ccasa tatal tau a plecat, se intoarce peste 2 zile si mama ta maine dupa masa, le-am spus servitorilor ca pana maine la 12 la amiaza au ordin sa plece, deci, fac ce vreau cu tine!
Eu: Alan, nu, te rog, nu face asta, te implor!
Alan: Dulceata, o sa ma vrei in fiecare noapte dupa asta, iti garantez!
Eu: Alan, ma ranesti!
Alan: Nu, nu te ranesc, iti place!

Imi masa sanii si o facea sa bine, oh, dumnezeule mare, ma omoara. Imi pune mana pe feminitatea mea care era uda si fierbinte. Ahh, nu, si-a dat seama ca imi place!

Alan: Uhh, ce uda si fierbine esti!
Eu: Alan, ia mana!

Alan ma ridica in sezut si imi descafe sutienul, eu trag de sutien sa nu cada de pe mine dar Alan ma da pe spate si ramane cu sutienul in mana. Baga-mi-as!

Alan: Au mama, faci 17 ani peste 1 luna, si deja esti mai dotata ca multe!
Eu: Nuu, nu te uitaa!

Spun rosindu-ma toata si incercand sa trag cearsaful pe mine, dar Alan imi imobilizeaza mainile.

Alan: Daca nu esti fata cuminte, o sa te doara!

Am inghitit in sec si m-am calmat, nu mai aveam ce sa fac, oricum nu mai eram virgina.. Nu cred ca avea ce sa-mi faca, sau cum sa ma afecteze acest viol.. Eram o cauza pierduta oricum..

Alan: Uhh, ce ai patit de te-ai calmat?
Eu: Alan, te rog, nu o face, te rog!

Alan se opreste din a imi mangaia abdomenul si se uita la mine. Isi oune mainile langa capul meu si se apropie.

Alan: Imi pare rau, nu pot..

Isi lipeste buzele de ale mele si imi cere permisiunea sa intre in gura mea, iar eu ii dau voie. Stai, ce fac?! Saraaaa!!!

Sarutul asta devibe salbatic, eu imi bag mainile in parul lui si il ciufulesc, wow, ce dracu am?

Alan: Saruti bine.. Dar te futi bine?
Eu: Sarutul a fost o greseala, nu o sa mai cooperez!

Spun si imi pun mainile pe fata, acesta rade. Eu ma fac rosie ca racul, imi e rusine. Acesta coboara la sanii mei, incepe sa ii sarute si sa ii muste, musca unul dintre sani, eu gem puternic si ii bag unghiile in spate.

Alan: Ahh, pisica rea!
Eu: Lasa-ma!
Alan: Niciodata!

Isi baga mana in chilotii mei din dantela. Eu ma zbat, cu o mana imi imobilizeaza mainile deasupra capului meu. Incepe sa-mi maseze feminitatea, o face extrem de bine. Eu imi musc buza inferioara si imi arcuiesc coloana. Nuuu, ahh, ce bine e, nuuu!

Ma patrunde cu un deget, eu scot un mic tipat, acesta imi acopera gura cu gura lui, ma musca de buze inferioara si in acelas timp ma patrunde cu 2 degete, eu gamnd si arcuindu-mi coloana.

Eu: Ahh,nu, hmm, ii, ahh..
Alan: Awwe, ce dulce faci, parca esti o pisicuta care se joaca cu un ghem de ata.

Eu incep sa rad, nu pot sa cred, chiar asa fac? Rasul se opreste cand acesta ma saruta, ii raspund la sarut, ca o proasta ce sunt, isi scoate mana din chilotii mei si ma mangaie pe abdomen,isi da boxerii jos si se pune iar intre picoarele mele, eu avand inca cholotii.

Eu: Alan... *Am spus gemand fiinca ma musca de sani.*

Ii simt buzele cum se arcuiesc intr-un zambet pe pielea mea. Ii placea cand gemeam si ma simteam sub controlul lui.

Atunci simt cum chilotii mei dispar. Alan se aseaza intre picioarele mele si imi sopteste:

Alan: Vine placerea!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Gataaa!
Next? :3
Pupiceiiii😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum