CONTINUAM!
================================
Eu: Liam, stai!
Liam: Ce e?!
Eu: Uite!I-am aratat TV-ul. Erau imaginile cu mine si cu ASHLEY?!
Eu: Sunt eu cu Ash..
Eram luati in brate, erau imaginile de dinainte sa plec, cand mi-a sters lacrimile. Ash era in platou, pe fotoliul din fata prezentatorului:
Prezentator: Deci, Ashley, momentul arevarului, intre tine si Sara a fost ceva pe la spatele lui Andy?!
Ash: Nu, nu, nu! Nicidecum! Eu si Sara am fost si inca suntem foarte buni prieteni, suntem ca fratii, atata tot!
Prezentator: Am putea sa o sunam?
Ash: Da, cred ca da..L-am dat pe Liam la o parte si mi-am luat telefonul de pe pat, eram gata sa raspund. Chiar atunci a sunat telefonul:
*Convorbire telefonica*
Eu: Alo?
Ash: Sara!
Eu: Ash!
Prezentator: Buna Sara!
Eu: Hei Daniel!
Daniel: Sara, te-am sunat sa ne lamuresti in legatura cu imaginile de la TV, le vezi?
Eu: Da, da. Pai, hai sa zic, e exact cum a zis si Ash, eu si el suntem ca fratii, niciodata nu l-as fi inselat pe Andy, mai ales cu cel mai bun prieten al lui, ok?
Daniel: Bun, bine, dar, dece tu cu Andy nu mai sunteti impreuna?
Eu: Asa o sa va spuna Andy, eu am raspuns doar sa lamuresc imaginile astea,mi-a parut bine sa vorbesc cu voi, dar, din pacate, trebuie sa inchid.
Ash: Pa Sara, vorbim!
Daniel: La revedere!
Eu: Bye!*Convorbire incheiata.*
Eu: Bag picioru..
Am spus si am iesit din camera, ma intreptam spre restaurantul hotelului, voiam sa mananc ceva, cand:
Liam: Ce mancam?
Eu: Vedem.Mergeam noi fain frumos si intram in lift. In lift a fost o liniste deplina, nu aveam chef de vorba, nici Lian fin cate vad.
Surpriza a fost la iesirea din lift, cum s-au deschis usile am foat asaltato de paparazzii:
Eu: Ce dracu?!
Liam: Exact ce aveam nevoie..Mi-am pus mana ca protectie, in fata ochilor si m-am uitat in pamant. Am reusit sa ne strecuram printe paparazzi.
Am ajuns in restaurant, ne-am pus la o masa si un chelner ne-a adus meniuri:
Eu: Clatite cu ciocolata.
Liam: La fel.
Eu: Siiiii.. Cola? :3
Liam: Cola. :3Cum asteptam noi, fain frumos sa vina comanda, paparazzii nu au ezitat sa apara:
Reporter: Sara cine e el? E iubitul tau? Cum de esti cu el? L-ai folosit pe Andy? L-ai inselat pe Andy cu Ash?! Dece nu mai esti cu Andy? Bla, bla, bla..
M-am uitat plictisita la ei si apoi la Liam:
Eu: O facem?
Liam: O facem!Zis si facut! Liam m-a prins intr-un sarut pasional si romantic. Dupa ce ne-am desprins din sarut m-am uitat la ei zambind si am spus:
Eu: Andy si cu mine nu mai suntem impreuna din simplul motiv ca nu ne potrivim+ca el o iubeste pe Juliet iar eu pe Liam. O sa ne continuam vietile, separat, am ramas prieteni, mi-a fa ut mare placere sa ii cunosc pe cei din trupa, o sa ne mai vedem. Dar pana atunci ne continuam vietile separat. Va multmumesc pentru atentia acordata, daca nu va suparatai, am vrea sa mancam acum, se poate?
Reporter: Liam Black, cum de ea este iubita ta?
Liam: Ne cunoastem de mult, suntem prieteni buni, si acum si prieteni si iubiti, ea e viitoarea mea logodnica.
Reporter: Ligodnica?
Eu: Da.
Liam: Cand o sa implibeasca varsta de 18 ani o sa fie logodnica mmea
Reporter: E adevarat?
Eu: Da, da asa este. Acum va rugam sa ne lasati sa mancam.Nu a mai zis nimeni nimic si au plecat. A venit si comanda si am mancat intr-o liniste mormantala. Nu stiu ce se intampla dar nu am chef de vorba.
Am terminat, am platit si am plecat in camera. Ajunsi in camera Liam rupe tacerea:
Liam: Ce ai?
Eu: Nu stiu..
Liam: Facem baie?
Eu: Cred ca o baie mi-ar face bine.. Haide!Am spus si l-am tras de mana la mine. L-am sarutat usor pe gat apoi l-am muscat jucaus de buze, dar, spre surprinderea mea Liam m-a.. Respins?!..
Liam: Sara.. Cred ca e mai bine sa.. Pastram distanta fizic pana iti dai seama ce vrei..
Liam era foarte serios. M-am incruntat in semn de mirare:
Eu: Bine Liam, cum vrei tu asa facem. Imi pare rau pentru tot ce se intampla.. Sper sa fim bine..
Am spus si am intrat in baie fara sa mai astept vreun raspuns. Am incuiat usa si m-am lasat usor jos, razemata de usa pana mi-am luat genunchii in brate. Am inceput sa plang silentios.
Ce se intampla cu mine?
Suferi.. Iubesti..
Raysan, nu ma ajuti, pleaca.
Ba incerc sa te ajut, dar esti atat de proasta incat..
Te rog, stiu ca sunt proasta.. Te rog lasa-ma..
Raysan a plecat si eu m-am ridicat. Am dat drumul la apa si mi-am inlaturat hainele.
Am intrat sub dus si am tresarit la contactul apei reci cu pielea mea. Am suspinat zgomotos fara sa-mi dau seama.
Dupa cateva minute am iesit de sub dus si mi-am infasurat corpul cu un prosop. Am iesit din baie si l-am vazut pe Liam ca se uita la TV. Mi-am ales din bagaj o preche de boxeri din dantela negri si un tricou mai lung si larg negru. M-am imbracat si m-am pus in pat, langa Liam.
M-am acoperit si m-am intors cu spatele la el in speranta ca o sa ma ia in brate, dar acesta a oftat si a inchis TV-ul apoi s-a intors cu spatele la mine.
Pe obraji mi s-au scurs cateva lacrimi si am inchis ochii.
Peste cateva minute bune, Lian cred ca deja adormise dar eu nu. Dintr-o data se aud niste batai in usa.
Ma ridic si ma duc la usa nervoasa ca la ora asta cineva bate la usa.
Cand deschid usa raman blocata, nu pot sa cred, ce face aici?! Si mai ales la ora asta?!.........
________:________:_________: _______:___
Gataaaa!
Next? :3
Pupiceiiiii😘😘😘😘
CITEȘTI
Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)
VampireSara, este o fata de liceu in varsta de 16 ani, si asa incepe o poveste plina de #Aventura #Suferinta #Sex #Dragoste #Lupta #Sange etc.