Cap-30

3.7K 189 19
                                    

CONTINUAM!

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

David ma lua de umeri indreptandu-mi spatele.

Lucy: Sara Fiona Connor!?
Eu: Da.
Lucy: Eu sunt mama ta!

In momentu ala am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare. Vedeam doar negru in fata ochilor. Lacrimile imi inundau obrajii. 2 brate puternice m-au prins, nelasandu-ma sa fac contact cu pamantul.

°-°

;Peste 3 ore;

°-°

David: Sara, micuto?
Eu: D-Da..?...
Lucy: Scumpa mea, esti bine?

La auzul acestei voci m-am ridicat imediat in sezut. Privesc in jur, confuza. Era o canera enorma. Avea mobila crem si avea un design simplu. Era o casa de bogatas, clar!

Eu: Unde sunt!?
Lucy: Esti acasa, trebuie sa iti explic tot!

Eu ma ridic pe marginea patului, David era pe un scaun de langa pat, ma tinea de mana. Ma ridic fata in fata cu el. Langa pat pe alt scaun era si Lucy.

Eu: Explica.
Lucy: Bun, totul a inceput acum 17 ani, eu l-am intalnit pe tatal tau, dupa un an ne-am casatorit, si eu am ramas insarcinata cu tine, dar dupa ce am trecut de a 7 luna din sarcina el s-a schimbat radical, m-a batut in seara aceea cand a venit acasa, si cand te-am nascut, te-am nascut acasa, el mi-te-a smuls din brate si a plecat cu tine. Eu l-am oprit, stiind ce voia sa faca am zis ca mai bine te ducem intr-un centru de adoptie. El a fost de acord, am mers la centru si te-am lasat acolo, dar eu am discutat cu o asistenta, i-am spus sa nu lase pe nimeni sa te ia, ma voi intoarce cand voi putea, si te va chema Sara Fiona Connor, asistenta a primit banii si nu a lasat oe nimebi sa te ia. Dar eu am suferit inca 12 ani cu acel barbat, si 3 ani m-am luptat sa-l bag in inchisoare, am reusit, dar cand am venit la centrul de adoptie tu deja facusei 15 ani si primisei un apartament si primeai bani de la stat pentru a continua scoala si a te intretine singura, era ca si cand aveai parinti. Nu am reusit sa dau de tine.. Eu m-am recasatorit, am mak facut un baiatel, dar aveam unele nopti in care plangeam dupa comoara mea ce o lasasem in acel centru.

Lucy izbucnise in plans la ultina fraza. Eu plangeam fara sa-mi dau seama, stiam ca e mama, asistena mi-a dat o poza cu ea, semana, chiar seamana, dar ce era sa fac? M-a lasat in urma, desi m-a protejat.. Dar.. Nu stiu..

Eu: Nu plange, mama!

Am spus in timp ce am luat-o in brate, strans. Aceasta izbugnind si mai rau in plans.

Lucy: Doamne, fata mea, de cand tw caut! Doamne, multumesc!
Eu: Shhht, e ok, e ok!

Plangeam amandoua, eu fara sa imi dau seama, David ne privea confuz, nu stia ce sa faca. In acel moment vad un barbat ce intra in camera, inalt, facut, avea barba si parea in jur de 40-42 de ani. Apoi in urma il vad pe Tomy.

Tomy: Sara, dece plangi?

Eu ma desprind din imbratisare si ma pun in ghenunchi langa piticul meu fratior.

Eu: De fericire, sunt extrem de fericita!

I-am spus in timp ce mi-am desfacut bratele si lundu-l intr-o imbratisare puternica.

Lucy: Ea, e sora ta!
Tomy: Fata aceia care spuneai ca o sa vine intr-o zi?
Lucy: Da!

Eu m-am ridicat dupa ce i-am dat drumul micutului si mi-am indreptat atentia asupra barbatului.

Eu: Buna ziua!

Acesta imi zambi in timp ce ma lua in brate. Eu i-am raspuns la imbratisare.

Barbatul: Rich ma numesc, sunt tatal tau vitreg.
Eu: Incantata!
Rich: De asemenea!

Ma intorc spre David si ii sar in brate.

Eu: I-am gasit iubitule, i-am gasit!
David: Vad micuto, vad!

Acesta ma pupa pe nas si imi zambi larg.

Lucy: O sa te muti cu noi?
Eu: Ahm.. Aveti loc sa ma primiti?
Tomy: Glumesti, e ca un castel de printese casa asta!

Eu am inceput sa rad si l-am strans pe David de brat.

Lucy: Imi place baiatul, e fain.
Eu: Da, chiar e!
Rich: Hai sa-ti prezentam casa, vrei?
Eu: Da!
Lucy: Eu ma duc sa ii spun lui Alan sa pregateasca cina, ramaneti aici in noapte asta!
Eu: Bine.
David: Bine.
Rich: Urmati-ma!

L-am urmat pe Rich, adica tata, am iesit pe un hol lung, de-a lungul holului erau usi, multe usi. In dreapta erau scarile.

Dupa ce ne-a aratat camerele, era doar una pe care nu o vazusem, eram curioasa.

Rich: Sara, eu am vazut genul tau, asa ca am pus 2 bajordomi sa iti faca o camera speciala.
Eu: Poftim?
Rich: Da, uite!

Wow, era wow! Peretii negri, usa pe interior neagra, usa baii neagra. Mobila neagra, adica patul negru, oglinda cu scaunul negre, biroul negru si dulapurile negre.

Eu: Wow! E superba!
Rich: Speram ca o sa-ti placa!

Am intrat in camera, am calcat pe parchetul alb, si dupa pe covorul pufos negru, in forma de dreptunghi.

Era atat de perfecta! Am facut o pirueta si m-am aruncat in pat care avea asternuturi negre.

Eu: Ahmm.. Pot sa lipesc afise cu trupe pe pereti?
Rich: Normal, e camera ta, faci ce vrei!
Eu: Mor! O ador!
David: Nu mori, nu te las! *A zis in timp ce m-a sarutat lung pe frunte.*

Rich, adica tata, trebuie sa ma obijnuiesc, trebuie!!! Tata, se uita la noi si zambi larg.

Rich: Sunteti adorabili!
Eu: Multumim!
David: Multimim!
Rich: Cati ani ai, David?
David: 18.
Rich: Multi inainte, si.. Ati facut dragoste?...

Eu am ramas stana de piatra, dece intreba asta?

Eu: Ahm.. Nu.
Rich: Aham.. Ok.
David: Nu sunt genul, chiar o iubesc. Nu mi-as bate joc de ea, in viata mea! E o fata superba, din toate punctele de vedere!
Rich: Wow, nu ma asteptam la asta.

Eu am zambit si l-am strans in brate pe David.

Rich: De cand esti vampir, Sara?

^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=^=

Gataa!
Imi pare rau cu nu am postat, probleme tehnice, cei de la Digi si-au batut joc de cei din retea, fara net 9 ore. Si nu mai am date 😭😭😭😭
Next? :3
Pupiceiiiiii💋💋💋😘😘😘😘

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum