Cap-51

3.4K 169 24
                                    

CONTINUAM!

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Eu: Hei, hei, hei!

Toti se opresc si se uita la mine. Ma arpopi de urechea lui Aiden si ii soptesc unde vreau.

Aiden: Esti sigura?

Eu dau din cap aprobator in timp ce ma musc de buza inferioara. Aiden zambeste si isi pune mana pe fermoarul blugilor mei, Roxy si Stefan se uitau ciudat.

Aiden: Nebuna asta vrea piercing si in buric!
Roxy: Waii, ce m-am speriat, credeam ca vrea mai jos. *Spune in timp ce isi pune mana la inima.*

Noi 3 incepem sa radem, si ea imediat dupa noi. Eu imi las blugii putin mai jos si imi ridic maioul.

Aiden: Ok, vezi ca incep.

Aiden si-a inceput treaba si din nou a terminat rapid.

Ma ridic si ma uit in oglinda cea mare, arata super!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ma ridic si ma uit in oglinda cea mare, arata super!

Eu: Multumesc, pentru tot!
Aiden: Cu mare placere!
Eu: Bun, cat ma costa?
Stefan: Nu, nu, pentru tine, e gratis!
Eu: Bai, nu te juca, nu platesc, va dau in judecata!
Aiden: Nu glumi cu ea, e fata lui Rich Connor.
Stefan: Afaceristu ala care apare mereu la TV si in ziare?
Roxy: Ea e?
Aiden: Dap.

Stefan si Roxy ma priveau deadreptul socati. Probabil isi imaginau ca are o fata super fitoasa, pitipoanca, silicontata, o blonda bronzata si fardata toata.

Eu: Surprinsi, no?
Roxy: Clar!
Stefan: Nu cred!
Eu: Deci, cat ma costa?
Aiden: 1 milion.. Jumate? *Spune si se uita la Roxy.*
Roxy: Da.

Zambesc larg, ii dau bani si sar pe cei 3 si ii imbratisez strans.

Eu: Ok, trebuie sa plec..*Spun ttrista gandidu-ma la cine ma asteapta acasa, si mai rau la CE ma asteapta acasa.*
Roxy: Poti sa ramai la vila, cu noi, in seara asta.
Eu: Ah, nu, chiar trebuie sa plec, nu intelegeti.. Nici nu ati putea.. *Spun cu lacrimi in ochi.*
Roxy: Oh, bine.. Imi pare rau ca nu poti ramane..
Eu: Deci, imi pare extrem de bine ca v-am cunoscut, Roxy esti super, si tu Stefan!

Aiden se uita incruntat la mine si ma intreaba foarte serios:

Aiden: De mine ai uitat?
Eu: Si tu esti super! *Spun facand pasi micuti spre iesire.*
Aiden: Stai, imi iau cheile si te duc.
Eu: NU!

Aiden se opreste si ma priveste confuz.

Eu: Iau un taxi, nu vreau sa il enervez pe Alan mai mult..
Aiden: Oh, ok.

Le fac cu mana si le zambesc celor 3 apoi ies din magazin. Ma uit dupa un taxi si vad unul, ii fac cu mana si opreste.

Eu: Buna seara!
Taximetrist: Buna seara, frumoaso!
Eu: Ahmm.. Mndea..

Acum regret ca m-am pus in fata si ca am urcat in taxi.. Nu a facut nimic, doar ca ma sperie..

I-am spus adresa unde sa ma duca, a dat afirmativ din cap si a pornit. Tadimetristul era dregut, avea in jur de 19-20 de ani, parul saten si ochii albastri, putina barba si bine facut.

Peste cateva minute in care am tinut ochii inchisi si capul rezemat de geam am ajuns.

Taximetrist: Frumoaso, am ajuns!
Eu: Uhh, multumesc, cat va datorez?
Taximetrist: 20 de lei.
Eu: Uff, poftim, multumesc, la revedere!
Taximetrist: Pa, pa!

Am raspirat usurata ca am scapat de el. Dar, am ajuns acasa, la el..

Pasesc pe alee, ajung la usa si apas usor pe clanta, intru, lumina e stinsa, aprind luimna si il vad pe Alan ca doarme pe canapea.

Eu: Offf.. Alan.. Cat ma chinui tu pe mine.. *Am spus si l-am acoperit cu o paturica subtire.*

Am urcat scarile in camera mea si m-am schimbat in pijamale, un tricou negru cu buricul gol, larg si boxeri negri.. Pijamale improvizate, dar mor de cald..

Incui usa si ma pun sa dorm. Peste ceva timp simt 2 brate care ma cuprind, deschid ochii imediat si il vad pe Alan. Cum dracu a intrat asta aici?

Alan: Ai intrat fara sa ma trezesti?...
Eu: Alan ce vrei? *Spun oftand.*
Alan: Ce intrebare.. Stiu ca vrei si tu..!..

Alan ma speria.. De-a binelea.. Nu stiu dece dar sentimentul ca ma poate rani si eu nu ii pot face nimic ma speria, ingrozitor chiar..

Eu: Nu, Alan, nu si acum.
Alan: Ai spus "Nu"?
Eu: Da petru- *Ma opresc brusc.*

Imi pun mainile pe fata si incep sa plang.

Eu: Ba da, sunt o mare curva!

Alan ma mangaie pe spate si spune:

Alan: Dece spui asta?
Eu: Pai, Alex, dupa David, apoi Traznet..
Alan: Explica-te.
Eu: Cu Alex m-am culcat prima data, dupa m-a inselat, nu mai eram cu el, dupa m-am culcat cu David, apoi, cand eram cu David l-am sarutat pe Traznet.. Apoi.. M-ai violat tu.. Adica nu a fost viol.. Adica.. Sunt o curva!

Imi pun mainile pe fata si incep sa plang in hohote, nu pot sa cred ce am ajuns!

Alan: La faza cu sarutatul pe Traznet, ai facut o greseala, dar la restul nu. Alex, erai cu el, e ok, David, nu mai erai cu Alex, e ok, dar faza cu sarutul a fost doar o greseala.

Eu imi sterg lacrimile si imi trag nasul, realizez ca are dreptate.. Da, asa e, frate, altele se fut cu 5 o data si eu ca am avut 2 iubiti unu dupa altu si ca am facut o greseala ma consider curva?

Eu: Dar tu? Tu ce esti? *Il intreb nervoasa.*
Alan: Eu sunt cel de care te vei indragosti! *Spune si ma tranteste pe spate cu el peste mine.*

Nu, nu puteam sa las asta sa se intample iar. I-am dat un ghenunchi de toata frumusetea intre picioare.

Acesta gemand de durere imi da drumul. Eu sar ca arsa din pat, alerg, cobor scarile si ies din casa, perfect, acum unde mergi Sara?

Ahmm, gandeste, gandeste! Varcolacii! Dau sa alerg de pe alee dar Alan ma prinde de mana si ma imobilizeaza imediat. Nuuuu!

Eu: Alan, lasa-ma! *Spun zbatandu-ma.*
Alan: Nu inteleg, dece fugi? Nu ma iubesti? Nu simti nimic pentru mine?

Eu ma calmez brusc, Alan imi da drumu si ma intoarce cu fata la el.

Eu: Nu, nu simt nimic pentru tine, si mai ales dupa ce mi-ai facut!
Alan: Dar-
Eu: Cum crezi ca as putea sa simt ceva pentru tine dupa ce mi-a i facut? *Spun in timp ce lacrimile imi curg siroaie pe obraji.*

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Va multumesc pentru cele 7k vizionari si cele 50 de capitole, de-a lungul caruia m-ati sustinut!

Va iubesc Mârtanilor!

Gata si capitolul asta, Next? :3
Lăv iu gais! 😻💋💙💪

Viata Printre Vampiri [18+] Vol.l (√)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum